Syke menn

Ja, det er egentlig eneste som fungerer. En gang klarte jeg å få han målløs.. jeg lever selv med en type kreft. Har gjort det i mange år og kommer til å bli gammel med diagnosen uten særlig symptomer så det er ikke noe tema i hverdagen. Men da sa jeg "Heeey.. Jeg LEVER med kreft og du har vondt i halsen!!!" Jeg bare digger kreft-kortet noen ganger.. det stopper en hver klaging.
Oi, ja den kan han jo ikke snakke seg ut av nei! Kjekt når sykdom i det minste kan brukes til noe positivt også, da ;)

Oi, ja den kan han jo ikke snakke seg ut av nei! Kjekt når sykdom i det minste kan brukes til noe positivt også, da ;)
Greit å få satt ting i perspektiv av og til! ;) Jeg har heldigvis funnet mye positivt i sykdom.. :) Jeg er fan av ordtaket: "det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det"

Greit å få satt ting i perspektiv av og til! ;) Jeg har heldigvis funnet mye positivt i sykdom.. :) Jeg er fan av ordtaket: "det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det"
Det høres ut som en super innstilling :)

Min har såpass selvinnsikt at han lar være å google symptomer, og ikke leser pakningsvedlegg på medisinene sine. For gang vet at så snart han hører om en potensiell bivirkning så får han den ;) Han lever med flere kroniske sykdommer så har heldigvis høyere terskel enn mange for å kalle seg syk, så han har vel ikke hatt man flu ennå på de 10 årene vi har vært sammen.

Koser meg med alle innleggene! :) ❤️ menn er fantastiske dyr! ;)

Oppdatering fra denne siden, i natt sov han så dårlig fordi det var så varmt så det var så synd i ham siden han har en begynnende lumsk sykdom enda. At jeg våknet hver time enten pga varmen, halsbrann eller bare ubehag kunne IKKE sammenlignes. Det var mest synd i ham for han jobber jo fulltid og jeg jobber jo tross alt bare 50%. Jeg ler enda!

Back
Topp