Syk blogg !

MsMoHo

Glad i forumet
Handler om en jente på 13 som har en drøm om og bli mamma...Og har 2 dukker..

http://babysofia.blogg.no/

[:o][:o][:o][:o][:o]

Uff... Så trist.
Det er jo sånn dattera mi på tre kan holde på.
Late som om "bæibi" virkelig lever...

WOW!!![:o][:o][:o]

En ordentlig freak of nature det her!![X(][>:][&:]

ORIGINAL: TheGoodWife

Den ene dokka ser ikke frisk ut. [&o][&o]

INGENTING som er friskt med denne bloggen her....[:o][:o]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Hva er problemet? Gidd å heng ut en 13-åring da. Finn dere noe annet å gjøre. Ha sex med mannen eller noe sånt..

Helt enig.

Hun innbiller ingen at dette er babyer/barn. Men forteller åpent at hun ønsker seg barn, og at dette er dukker.
Hadde vært verre om hun var 13 år og faktisk prøvde å lage barn...

Hva er problemet? Gidd å heng ut en 13-åring da. Finn dere noe annet å gjøre. Ha sex med mannen eller noe sånt..

[:D] Enig!

hjelp :| Det der var rett og slett skummelt :|

Er ikke snakk om å henge ut en 13-åring, der er snakk om å lage en sann blogg er SYKT ! Folk har forskjellige meninger...

Ja, hadde jeg hatt en mann hadde jeg hatt sex [8D]

Oisann! Ja ja, bedre enn at hun puler rundt for å få ekte barn iallfall... men ja... ikke helt normalt, kanskje? [&:]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Helt enig.

Hun innbiller ingen at dette er babyer/barn. Men forteller åpent at hun ønsker seg barn, og at dette er dukker.
Hadde vært verre om hun var 13 år og faktisk prøvde å lage barn...

Signerer alt over!
Denne bloggen har vært lagt ut her før..

Åkkeeeeej... Dedikert fantasileik da, men...

Jammen hallo folkens! Nå må gamlingene skjønne at vi lever i en annen tidsalder. Hvor mange trettenåringer drømte
ikke om å bli mamma, og lekte at dukkene var barna- og ikke minst skrev lange fantasifulle historier om det i sin tids
blogg, nemlig i dagboka si.

helt greit at hun har dukker da..

ikke lenge siden jeg leste i avisen, hvor man innførte en sån "true" dukke i skolen som ga lyd fra seg når den ble liksom: sulten, trøtt etc. etc...

Kankje hun har "ideeen" derfra..

så lenge hun lever i sin egen boble.. bryr jeg meg midt bak...

men hun var litt søt da.. i sin egen "dumme" boble..

VIl gjerne se henne den dagen hun får barn og skal "late som"

[:D]

ORIGINAL: Wayne`s Wife

Det der er ikke normalt for 13-åring uansett hvordan dere vrir og vender på det. LANGT IFRA!!

13åringer går på u.skolen! De sminker seg! Noen har sex! Noen har begynt å drikke!
De er ikke småunger lengre.

JA de har sex... og av det kunne denne "fantasi" fulle jenta få baby ut av.. MYE bedre til at hun holder seg til bloggen sin og dukkene sine..

ORIGINAL: Wayne`s Wife

Det der er ikke normalt for 13-åring uansett hvordan dere vrir og vender på det. LANGT IFRA!!

13åringer går på u.skolen! De sminker seg! Noen har sex! Noen har begynt å drikke!
De er ikke småunger lengre.

Sign!!
Hu trenger virkelig hjelp!!
Ka m de som skriver kommentarer og sånt da[&:]

Skumle greier [&:]

Hvis dere leser eldre innlegg så er vel ikke dette heeelt normalt.
"Hei :-)Beklager,jeg har glemt å blogge.Har ikke orket rett og slett.Amanda har blitt syk,og er ikke blitt noe friskere.Hun begynnte og spy i går,og har kastet opp i dag også.Hun har feber og hoster.."

Halloooooo?????

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Skumle greier [&:]

Hvis dere leser eldre innlegg så er vel ikke dette heeelt normalt.
"Hei :-)Beklager,jeg har glemt å blogge.Har ikke orket rett og slett.Amanda har blitt syk,og er ikke blitt noe friskere.Hun begynnte og spy i går,og har kastet opp i dag også.Hun har feber og hoster.."

Halloooooo?????

Er vel ikke skummelt?? Hvorfor er det det? Synes du hun virker truende?
Hun later vel rett og slett som de er ungene hennes. Noen har sex som 13-åringer, andre leker med dukker. Mon tro hva som er skumlest.
nå er det jo litt forskjell på å leke litt med en gammel babyborn dukke i den alderen, enn å ha en haug med "levende" dukker...

??????????
Så dere syns at det er bedre at folk bruker bilder av andre unger? Høres faktisk sånn ut!
Men siden dette er da en forum for mammaer så tenk det om, tenk om "HUN" hadde brukt bilder av dere unge? Bare for å sette den litt på grensen. Jeg vet selv hva jeg hadde gjort og blitt. Jeg syns det er såååå mye bedre at hun og de andre dukkemamma bloggene blogger om dukker enn å gå rundt å ta/stjele bilder av andre barn.. [:)]

Back
Topp