??????????
Så dere syns at det er bedre at folk bruker bilder av andre unger? Høres faktisk sånn ut!
Men siden dette er da en forum for mammaer så tenk det om, tenk om "HUN" hadde brukt bilder av dere unge? Bare for å sette den litt på grensen. Jeg vet selv hva jeg hadde gjort og blitt. Jeg syns det er såååå mye bedre at hun og de andre dukkemamma bloggene blogger om dukker enn å gå rundt å ta/stjele bilder av andre barn.. [:)]
Også må jeg spør? Hvorfor henger dere alltid ut Babysofia men ikke de 10 andre dukke mamma bloggene? Herregud, finn på noe bedre. Gå ut og lek i snøen med barna istedenfor, å henge ut barn!. Heng heller ut deres egne barn.. Tenk, det er faktisk det dere sitter og gjør no. Og dere er liksom mødre.?? Herregud. Jeg er mamma selv, og jeg ville aldri ha funne på noe slikt. Min lillesøster på 14år blogger selv om en dukke, og jeg godtar det. Og det er ikke babysofia. Det er babysebastian, og hun er selv blitt mamma til en liten søt gutt, men hun blogger og om dukka si for det. La de får lov å gjøre på det de syns er gøyt. [:D][;)]