Syk blogg !

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ORIGINAL: Dollysmurfen

Hva er problemet? Gidd å heng ut en 13-åring da. Finn dere noe annet å gjøre. Ha sex med mannen eller noe sånt..

Helt enig.

Hun innbiller ingen at dette er babyer/barn. Men forteller åpent at hun ønsker seg barn, og at dette er dukker.
Hadde vært verre om hun var 13 år og faktisk prøvde å lage barn...

Ja, ENIG!! Håper virkelig ikke hun er på BV og leser de bedrit'ne kommentarene deres....

??????????
Så dere syns at det er bedre at folk bruker bilder av andre unger? Høres faktisk sånn ut!
Men siden dette er da en forum for mammaer så tenk det om, tenk om "HUN" hadde brukt bilder av dere unge? Bare for å sette den litt på grensen. Jeg vet selv hva jeg hadde gjort og blitt. Jeg syns det er såååå mye bedre at hun og de andre dukkemamma bloggene blogger om dukker enn å gå rundt å ta/stjele bilder av andre barn.. [:)]

Også må jeg spør? Hvorfor henger dere alltid ut Babysofia men ikke de 10 andre dukke mamma bloggene? Herregud, finn på noe bedre. Gå ut og lek i snøen med barna istedenfor, å henge ut barn!. Heng heller ut deres egne barn.. Tenk, det er faktisk det dere sitter og gjør no. Og dere er liksom mødre.?? Herregud. Jeg er mamma selv, og jeg ville aldri ha funne på noe slikt. Min lillesøster på 14år blogger selv om en dukke, og jeg godtar det. Og det er ikke babysofia. Det er babysebastian, og hun er selv blitt mamma til en liten søt gutt, men hun blogger og om dukka si for det. La de får lov å gjøre på det de syns er gøyt. [:D][;)]

Hun må jo være syk, ingen friske unger på 13 er sånn som det der. Virket jo som han kjæresten var syk han også, som syntes det var greit at de kunne passe på ungene sammen.

oida..[X(]

livlig fantasi på de 13åringene[:D] bedre at de blogger om dukker enn å være ute å prøve å få seg ei bolle i ovnen selv da[:D]

har sett den før.å syns det er rart at ingen av foreldrene har reagert.ekkelt

ORIGINAL: Wayne`s Wife

Det der er ikke normalt for 13-åring uansett hvordan dere vrir og vender på det. LANGT IFRA!!

13åringer går på u.skolen! De sminker seg! Noen har sex! Noen har begynt å drikke!
De er ikke småunger lengre.

Jeg har ei som blir 13 om tja, ett halvår. Hun begynner på ungdomsskolen neste år. Ikke sminker hun seg, ikke er hun noen andre steder enn hjemme og på trening fordi de andre jentene bare snakker om gutter og sminke, og ikke røyker eller drikker hun. Spiller DS og WoW på PC, tar PCen fra hverandre og bygger den opp igjen innimellom...

Så ikke alle 13-åringer er like.

Jeg fikk forsåvidt min siste My Little Pony og Barbie på 13-års dagen min.

Hvis dere ser på det innlegget hun har øverst på høyre side hvor hun skriver hvem hun er, så ser dere at hun selv skriver at hun har 2 dukker som er hennes "babyer". Det er jo klart at hun selv da vet at de er dukker og at dette er kun leik etter min mening. 

Www.babysofia.blogg.no blir alltid den som blir hakket på, den som alltid blir hengt ut. De 10 andre da? Er ikke de og sprø? Ingen er like, takk og lov for det!
Når skal dere åpne øynene og se, at det hun holder på ikke er ulovlig? Det står ingen plasser, det er bare det at dere syns det et teit, at hun gjøre det. Herregud, la jenta får lov å gjøre på det hun liker.

ORIGINAL: gravid93

Www.babysofia.blogg.no blir alltid den som blir hakket på, den som alltid blir hengt ut. De 10 andre da? Er ikke de og sprø? Ingen er like, takk og lov for det!
Når skal dere åpne øynene og se, at det hun holder på ikke er ulovlig? Det står ingen plasser, det er bare det at dere syns det et teit, at hun gjøre det. Herregud, la jenta får lov å gjøre på det hun liker.

Greit nok det, men jeg hadde ikke latt min snart 13-åring blogge, hverken om dukker eller noe annet. Heldigvis er i alle fall hun som står bak Babysofia voksen nok til å innse at det IKKE er smart å få baby på den alderen der, i motsetning til mange andre med en babydrøm da, det skal hun ha. Det er jo bedre at hun leker med dukker, enn at hun får barn, for all del, men blogge om det?

shit!
Ekkelt!
håper virkelig det er noen som har laget denne bloggen på tull...

Det jeg lurer på er jo om hun faktisk gjør alt hun skriver om? Da har hun jo, uansett hva mange PK'ere måtte mene, faktisk ett lite problem... Altså jeg skjønner jo at de ikke er i barnehagen og sånn, men feks at "baby x har smakt yogurt i dag"... Halloooooo....

hadde vært skummelt om det var en eldre jente/dame som drev på slik,men det er jo et barn!så la nå henne få leve i sin fantasiverden....
ORIGINAL: Viola92

hjelp :| Det der var rett og slett skummelt :|

ORIGINAL: Hilly77

heheh... ifølge henne har hun to fedre til dukkene sine....[:D]

Ser for meg han ene gutten jatte med henne, ta med dukken til samvær, og putte henne i en pose i skapet til han skal levere henne dagen etterpå... Heheheheheheheheheheheheehhehehehe...

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ORIGINAL: Dollysmurfen

Hva er problemet? Gidd å heng ut en 13-åring da. Finn dere noe annet å gjøre. Ha sex med mannen eller noe sånt..

Helt enig.

Hun innbiller ingen at dette er babyer/barn. Men forteller åpent at hun ønsker seg barn, og at dette er dukker.
Hadde vært verre om hun var 13 år og faktisk prøvde å lage barn...

enig =)

Back
Topp