Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: YsePyse
WOW!!![:o][:o][:o]
En ordentlig freak of nature det her!![X(][>:][&:]
ORIGINAL: *Meya*
ORIGINAL: Hilly77
heheh... ifølge henne har hun to fedre til dukkene sine....[:D]
Ser for meg han ene gutten jatte med henne, ta med dukken til samvær, og putte henne i en pose i skapet til han skal levere henne dagen etterpå... Heheheheheheheheheheheheehhehehehe...

ORIGINAL: Dollysmurfen
ORIGINAL: eLLe*meLLe
Skumle greier [&:]
Hvis dere leser eldre innlegg så er vel ikke dette heeelt normalt.
"Hei :-)Beklager,jeg har glemt å blogge.Har ikke orket rett og slett.Amanda har blitt syk,og er ikke blitt noe friskere.Hun begynnte og spy i går,og har kastet opp i dag også.Hun har feber og hoster.."
Halloooooo?????
Er vel ikke skummelt?? Hvorfor er det det? Synes du hun virker truende?
Hun later vel rett og slett som de er ungene hennes. Noen har sex som 13-åringer, andre leker med dukker. Mon tro hva som er skumlest.
ORIGINAL: *Meya*
ORIGINAL: Hilly77
heheh... ifølge henne har hun to fedre til dukkene sine....[:D]
Ser for meg han ene gutten jatte med henne, ta med dukken til samvær, og putte henne i en pose i skapet til han skal levere henne dagen etterpå... Heheheheheheheheheheheheehhehehehe...
ORIGINAL: Momaikokenon
ORIGINAL: Krøllo
Når jeg skrev at hun må være syk, så mente jeg syk som i psykisk utviklingshemmet, ikke Psyko i hodet liksom...
Psykisk utviklingshemmet?? HÆ? Noe så skrekkelig ufint å skrive om henne!!!!!!! Er hu psykisk utviklingshemmet fordi hun leker med dukker i en alder av 13 år???
Når jeg skrev at hun må være syk, så mente jeg syk som i psykisk utviklingshemmet, ikke Psyko i hodet liksom...
Psykisk utviklingshemmet?? HÆ? Noe så skrekkelig ufint å skrive om henne!!!!!!! Er hu psykisk utviklingshemmet fordi hun leker med dukker i en alder av 13 år???
Herregud da, jeg sier ikke at hun ER det, men det virker slik, jeg jobber selv med Barn som er Psyikisk utviklingshemmet i en mild grad, og den bloggen der minner om ett slikt barn.
Jeg lekte og med dukker når jeg var 13, rettere sagt Barbie dukker! Men det er ikke det jeg syns er merkelig heller da!!!! Det er måten hun lager historier på som ikke er virkelig. Greit å ha fantasien i behold, men det her er drøyt.
Jeg har selv jobbet MYE med psykisk utvikklingshemmede barn og kan ærlig talt ikke forstå hvordan du kan sammenligne dette!!!! Og for meg virker det ikke som om du forstår hva som ligger i begrepet "psykisk utvikklingshemmet" når du slenger det ut slik!!! Men men..... Dårlig gjort å hetse henne slik! Jeg lekte med barbie når jeg var 12-13 år og levde meg fort inn i livene deres..... er jeg psykisk utvikklingshemmet da?
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
synes den var litt søt og artig jeg! [:D] Hvorfor skal hun ikke få lov til og leke? Fatter ikke hvorfor hun skal trenge hjelp, hun bruker fantasien og leker, hva i all verden er så galt med det?
Synes det er mye sykere med alle disse såkalte voksne som hetser henne! [:'(]