Syk blogg !

Jammen... Ingen fler som lurer på hva hun EGENTLIG gjør med dukkene? Om hun gjør alt hun skriver, må jo noen fange det opp, og se på det som en smule spesielt når man er 13...

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Hilly77

heheh... ifølge henne har hun to fedre til dukkene sine....[:D]

Ser for meg han ene gutten jatte med henne, ta med dukken til samvær, og putte henne i en pose i skapet til han skal levere henne dagen etterpå... Heheheheheheheheheheheheehhehehehe...

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Skumle greier [&:]

Hvis dere leser eldre innlegg så er vel ikke dette heeelt normalt.
"Hei :-)Beklager,jeg har glemt å blogge.Har ikke orket rett og slett.Amanda har blitt syk,og er ikke blitt noe friskere.Hun begynnte og spy i går,og har kastet opp i dag også.Hun har feber og hoster.."

Halloooooo?????

Er vel ikke skummelt?? Hvorfor er det det? Synes du hun virker truende?
Hun later vel rett og slett som de er ungene hennes. Noen har sex som 13-åringer, andre leker med dukker. Mon tro hva som er skumlest.

Når man skriver om at Sofia (navnet på den ene) er hos faren sin i helgen, så synes jeg det er sykt.
Normale 13 åringen har vel litt andre interesser enn å være mamma 24 timer i døgnet for en dukke, og skrive om alt i en blogg? Leser du litt flere innlegg så er vet vel ikke mulig å kalle dette normalt. Greit med fantasi men synes dette var litt drøyt.

Hadde det vært min 13 år gamle datter så hadde det blinka noen varselslys hos meg ihvertfall.

HAHAHAHAHA!!!!![:D]
ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Hilly77

heheh... ifølge henne har hun to fedre til dukkene sine....[:D]

Ser for meg han ene gutten jatte med henne, ta med dukken til samvær, og putte henne i en pose i skapet til han skal levere henne dagen etterpå... Heheheheheheheheheheheheehhehehehe...

Dette er ikke den første bloggen jeg ser av denne typen da... Har sett minst et par stykker tidligere. Og det er jo tydelig at det bare er lek og fantasi. Trenger ikke å være syk i hodet for det. Hun skriver jo dukker, så hun leker nok bare, og skriver "mammablogg" akkurat som om vi kanskje lekte mamma og barn. Og det er jo ikke sikkert hun tror på alt hun skriver akkurat... Hun ser sikkert opp til mammabloggere, og prøver å være en selv på liksom. Barn imiterer voksne, sånn er det jo. Men hvor sunt det er å ha en sånn blogg kan sikkert diskuteres opp og ned. Uansett så er det ingen av oss som vet bakgrunnen.

Det er en annen verden nå enn da vi vokste opp....

Syns det forresten er litt stygt å ha en tråd om bloggen til en 13-åring her også. Hvem vet; hvis hun virkelig har problemer så blir de sikkert ikke bedre av å lese her.

Altså halloen da. At barn leker voksne er da virkelig ikke noe unormalt. Ei heller puler alle 13 åringer rundt som kaniner. DET er skremmende. Det JEG ser er en 13 åring som gjenspeiler dagens samfunn i sin lek med mammablogger, fler barn med fler ferdre og samvær deretter. Når mange av oss var små var de færreste mødre ute i arbeids også og jeg kan godt huske at det alltid var "pappaen" som dro på jobb når vi lekte. Aldri "mammaen".

Jeg var sykt hestegal når jeg var barn og kunne lage de flotte fantasistallene i mitt eget hode. Jeg kunne sitte timesvis og skrive lister med hestenavn, forplaner, ridetimer.. you name it. Er ikke noe unormalt at barn går godt inn i sin egen lek. Sålenge jenta vet at dette er dukker, ser jeg virkelig ikke problemet. Problemet er vel at man får stereotypene såppas godt slengt i trynet [;)]

Når jeg skrev at hun må være syk, så mente jeg syk som i psykisk utviklingshemmet, ikke Psyko i hodet liksom...

Refererte ikke spesielt bare til deg, men generelle kommentarer som jeg leste nedover. Mye om hvor syk og freak of nature denne jenta var.

Syns det er stygt av voksne damer å skrive slikt om en 13-åring jeg!

synes den var litt søt og artig jeg! [:D] Hvorfor skal hun ikke få lov til og leke? Fatter ikke hvorfor hun skal trenge hjelp, hun bruker fantasien og leker, hva i all verden er så galt med det?

Synes det er mye sykere med alle disse såkalte voksne som hetser henne! [:'(]

FY!! Det E synes e sykt oppi detta her, er at DERE voksne damer, henger ut ei 13 år gammel jente!! Skamme dere sko dere!! Skaff dere et liv i steden for å drive å rakke ned på andre.....!!!!!!!!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Momaikokenon

ORIGINAL: Krøllo

Når jeg skrev at hun må være syk, så mente jeg syk som i psykisk utviklingshemmet, ikke Psyko i hodet liksom...

Psykisk utviklingshemmet?? HÆ? Noe så skrekkelig ufint å skrive om henne!!!!!!! Er hu psykisk utviklingshemmet fordi hun leker med dukker i en alder av 13 år???

Herregud da, jeg sier ikke at hun ER det, men det virker slik, jeg jobber selv med Barn som er Psyikisk utviklingshemmet i en mild grad, og den bloggen der minner om ett slikt barn.
Jeg lekte og med dukker når jeg var 13, rettere sagt Barbie dukker! Men det er ikke det jeg syns er merkelig heller da!!!! Det er måten hun lager historier på som ikke er virkelig. Greit å ha fantasien i behold, men det her er drøyt.

Synes mange av de innleggne her er mer syke enn hele den bloggen tilsammen jeg da men.........

Er vel ikke så SYK blogg akkurat......... litt SPRØ kansje, på en humoristisk måte..... men ikke SYK. Mye som er sykere i denne verden desverre[:-]

MEN ganske spesiellt at en 13 åring går så inn i "bloggverden" og skriver så detaljert da[8|] men mest sannsynlig lever hun ikke slik..... hun bare skriver det[;)]

Psykisk utviklingshemmet?? HÆ? Noe så skrekkelig ufint å skrive om henne!!!!!!! Er hu psykisk utviklingshemmet fordi hun leker med dukker i en alder av 13 år???

Herregud da, jeg sier ikke at hun ER det, men det virker slik, jeg jobber selv med Barn som er Psyikisk utviklingshemmet i en mild grad, og den bloggen der minner om ett slikt barn.
Jeg lekte og med dukker når jeg var 13, rettere sagt Barbie dukker! Men det er ikke det jeg syns er merkelig heller da!!!! Det er måten hun lager historier på som ikke er virkelig. Greit å ha fantasien i behold, men det her er drøyt.

Jeg har selv jobbet MYE med psykisk utvikklingshemmede barn og kan ærlig talt ikke forstå hvordan du kan sammenligne dette!!!! Og for meg virker det ikke som om du forstår hva som ligger i begrepet "psykisk utvikklingshemmet" når du slenger det ut slik!!! Men men..... Dårlig gjort å hetse henne slik! Jeg lekte med barbie når jeg var 12-13 år og levde meg fort inn i livene deres..... er jeg psykisk utvikklingshemmet da?

Dette gidder jeg ikke diskutere mer, jeg mener at hun ikke kan være helt frisk, hva du mener får være opp til deg.
Hadde mitt barn drevet på sånn, så hadde det iallefall ringt en bjelle hos meg.

mn ringer det ikj en bjelle hos deg ved at ho må være inne i et syatem for å få ei slik dukke?!

ORIGINAL: Sonic

mn ringer det ikj en bjelle hos deg ved at ho må være inne i et syatem for å få ei slik dukke?!

Det er ikke en sånn lærebaby som gråter, bæsjer og må passes hele tiden. Det er ei helt vanlig reborn-dukke...

uff... [:o]

Hallo, dere skjønner at det er en fake blogg eller?????

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

synes den var litt søt og artig jeg! [:D] Hvorfor skal hun ikke få lov til og leke? Fatter ikke hvorfor hun skal trenge hjelp, hun bruker fantasien og leker, hva i all verden er så galt med det?

Synes det er mye sykere med alle disse såkalte voksne som hetser henne! [:'(]

sign!

Jaja,da er jeg også psykisk utviklingshemmet da..siden jeg også faktisk lekte sånn med dukker i en alder av 13 år..
Man skal jaggu lese mye rart her inne..

Back
Topp