Syden med baby

Siden det er første gang vi reiser til syden med baby, må jeg si at jeg er skikkelig imponert over diverse hoteller.

Vi hadde jo sett for oss å måtte drasse med oss en hel haug med utstyr ned.
Men det slipper vi:)

Vi har valgt et family hotel hvor de tilbyr noe som heter "Happy Baby".
Dvs at alt er så tilrettelagt som det kan.

På rommet står det sprinkelseng, stellebord, vogn (!!!!) , vippestol (!!!), vannkoker. Og jeg har tom fått de til å leie ut et barnesete til oss , siden vi har tenkt å reise litt rundt.

Jeg er skikkelig imponert over at det finnes slike tilbud :)
Dere med barn- vet vel om dette, men for meg åpnet det seg nå en helt ny verden:)

Kjekt å vite. Ante ikke at det fantes slike hoteller. Genialt :) Her blir dere nok å kose dere :)
 
Er så godt jeg har dere, setter så pris på alle tilbakemeldinger:)

Vi tok bilder til passet i går, skal si det var en prøvelse:) hehe.
Gjorde det i en sånn automat på senteret.
Tror vi tok 40 bilder før vi fant et som var ok- hvor det ikke var fingre inni munnen hennes og øyne som var lukket:eek:
Ble bra til slutt heldigvis.
Så nå er det bare å vente på fødselsattesten.

Kommer aldri i verden til å bruke solkrem på henne, vi har fått tak i en stor solhatt, pluss tynt-tynt tøy spm dekker hele kroppen. Blir omtrent som å ikke ha på seg noe. Lett og luftig. Pluss at hun kommer til å ligge mye i bare bleien i skyggen.
Og i babybassenget er det satt opp et stort seil- spesialtilpasset babyer, da de ikke skal være i direkte sollys:smiley-bounce012
Så her er alt tilrettelagt for oss.
Høres jo helt supert ut det hotellet :)

Hva slags tøy er det du har kjøpt?
 
Husk å ha bilde med til politistasjonen (tar ikke bilde der før barnet er 3, fikk jeg beskjed om). Jeg gikk i fotobytikk. La barnet på et hvitt teppe.

Husk at barn under 6 mnd ikke skal ha solkrem på seg! :)

Skal de ikke ha solkrem? Hvorfor ikke? :) Det var helt nytt for meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høres ut som om dere kommer til å få en fantastisk tur:D virkelig luksushotell! Skulle gjerne dratt på skikkelig ferietur vi også, men har pådratt meg flyskrekk etter at jeg fikk barn:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høres ut som om dere kommer til å få en fantastisk tur:D virkelig luksushotell! Skulle gjerne dratt på skikkelig ferietur vi også, men har pådratt meg flyskrekk etter at jeg fikk barn:(


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har fantasisk flyskrekk selv:(
Så har allerede begynt å grue meg litt til turen... Huff.
 
Vi vurderer å ta en sydentur selv til høsten. Og jeg må bare si det: for en fantastisk tråd, har fått så mange fine tips. Dere er fantastiske:D
 
Er så godt jeg har dere, setter så pris på alle tilbakemeldinger:)

Vi tok bilder til passet i går, skal si det var en prøvelse:) hehe.
Gjorde det i en sånn automat på senteret.
Tror vi tok 40 bilder før vi fant et som var ok- hvor det ikke var fingre inni munnen hennes og øyne som var lukket:eek:
Ble bra til slutt heldigvis.
Så nå er det bare å vente på fødselsattesten.

Kommer aldri i verden til å bruke solkrem på henne, vi har fått tak i en stor solhatt, pluss tynt-tynt tøy spm dekker hele kroppen. Blir omtrent som å ikke ha på seg noe. Lett og luftig. Pluss at hun kommer til å ligge mye i bare bleien i skyggen.
Og i babybassenget er det satt opp et stort seil- spesialtilpasset babyer, da de ikke skal være i direkte sollys:smiley-bounce012
Så her er alt tilrettelagt for oss.

Disse klærne, hvor har du fått tak i det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Disse klærne, hvor har du fått tak i det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Kjøpte de på Lindex.
De er supertynne og luftige:)
Skulle gjerne tatt bilde og lagt ut, men de har allerede blitt gitt bort til en venninne som fikk en liten jente i juni.
 
Har de til gutt også?
Har vært helt crazy og bestilt tur til Kreta neste fredag ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har de til gutt også?
Har vært helt crazy og bestilt tur til Kreta neste fredag ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Åh så gøy!
Misunner dere såååå mye:)

De har helt sikkert noe lett og luftig til gutt også. Kos dere masse!!!
 
Åh så gøy!
Misunner dere såååå mye:)

De har helt sikkert noe lett og luftig til gutt også. Kos dere masse!!!

:) Går sikkert fint, men plutselig freeker jeg helt ut. Og så tenker jeg at det går fint igjen :p Har jo vært 30 grader her og, og det gikk jo helt bra. Men selvfølgelig spent på flyturen.

Når er det dere skal reise da? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
:) Går sikkert fint, men plutselig freeker jeg helt ut. Og så tenker jeg at det går fint igjen :p Har jo vært 30 grader her og, og det gikk jo helt bra. Men selvfølgelig spent på flyturen.

Når er det dere skal reise da? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det kommer til å få kjempe fint, er jeg helt sikker på:) Og så er det jo så herlig å komme seg bort og bare gjøre noe annet, få litt nye impulser og ha litt kvalitetstid med sine kjære. Bare det å gå på restaurant hver dag, få maten servert- herlig!!

Vi skulle egentlig reise 19/7, men de vi skulle reise med måtte trekke seg, så da bestemte vi oss for å bli hjemme også siden været allikevel var så fint her, og det var spådd knall fremover også.
Men blir uansett ikke det samme å være hjemme, så kjenner jeg egentlig er litt snurt for at vi ikke dro allikevel. Men men.

Vi har booket samme hotell til juni neste år- feirer min mors 50årslag, så da reiser hele familien :)

Kos dere masse, nyt ferien, det er deg vel unnet!
 
Back
Topp