*Sy tråden*

Sånn ut i fra hva jeg kan se på bilder osv uten å lese for mye om den ser den ut som en finn maskin å starte med :D
Så artig at du vil prøve deg litt på å sy. Du kommer nok til å bli litt bitt av basillen ;)
Jeg tviler ikke på at jeg blir ordentlig bitt av den basillen, nei :p
Det ser så spennende ut å kunne lage noe helt eget, og det er jo så utrolig mye flott stoff å få kjøpt! :D
 
Jeg tviler ikke på at jeg blir ordentlig bitt av den basillen, nei :p
Det ser så spennende ut å kunne lage noe helt eget, og det er jo så utrolig mye flott stoff å få kjøpt! :D
Ja det er noe med det .. :D Man blir liksom litt ekstra stolt når man er fornøyd med noe man har laget selv :D
 
Så fin den ble :) Iikte godt stoffet du har brukt!

Tusen takk! :) Stoffet er kjøpt på Stoff og stil, det er beige med litt anelse av rosa i noe av mønsteret :)
 
Nå har jeg ferdigstilt sengekanten til bedside criben :-D noen småting jeg ville gjort annerledes om jeg skulle gjort det igjen,men alt i alt ganske fornøyd med resultatet :)

Så nydelig :) Sånn vil jeg også lage! :)
 
Takk.litt småfeil men fornøyd tross alttips til deg når en skal legge vattpølse rundt kanten.ha en brødpose på enden så glir den lettere gjennom
 
Første plagget til lillebror er klart! Nåler og stoff har ligget klart i flere uker nå, har gruet litt for å prøve å sy i jersey, men det gikk jo veldig fint! Klippet og sydde på øyemål, og deg ene benet ble litt kortere, men pyttsann:p
ImageUploadedByBV Forum1424900629.892321.jpg
 
Første plagget til lillebror er klart! Nåler og stoff har ligget klart i flere uker nå, har gruet litt for å prøve å sy i jersey, men det gikk jo veldig fint! Klippet og sydde på øyemål, og deg ene benet ble litt kortere, men pyttsann:p
Vis vedlegget 105324
Fin den var!! Brukte du lang tid?
 
Baaah. Må bare få bekreftet kjønn så jeg kan fikse sengekanten til bedsiden, samt gardiner.. Stoffet ligger klart nede... Tenker mamma skal få sy rede til meg :)

Intill da koser jeg meg med strikking..
 
Første plagget til lillebror er klart! Nåler og stoff har ligget klart i flere uker nå, har gruet litt for å prøve å sy i jersey, men det gikk jo veldig fint! Klippet og sydde på øyemål, og deg ene benet ble litt kortere, men pyttsann:p
Vis vedlegget 105324

Den var veldig fin! Får lyst til å prøve meg på babyklær jeg også :)
 
Back
Topp