Sy-, strikke- og hekletråd

Har kjøpt syntetisk dyne for å fylle vognposen med. Kan det funke, eller må det være dun ?
Funker supert her ihvertfall :) frøkna låner lillebror sin. Har ikke brukt dun til henne i det hele tatt
 
VImageUploadedByBV Forum1472758060.656682.jpg
Votter er klare :)
 
Får ikke sitert posten som, men tips, lag en vottesnor, fra ene til andre, små enkle votter blir single utrolig fort uten ;-)
 
Noen som har kommet over en gratis oppskrift på en fin heldress til nyfødt? :)
Fikk lyst til å strikke en til ei venninne, men har bare en uke på meg til å bli ferdig:p
 
Noen som har kommet over en gratis oppskrift på en fin heldress til nyfødt? :)
Fikk lyst til å strikke en til ei venninne, men har bare en uke på meg til å bli ferdig:p
Jeg var tilfeldigvis på Pickles sine nettsider i dag og snoka og da så jeg at oppskriften på Snorkedress str 0-4 mnd ligger gratis ute på nettsidene deres. Den strikkes på pinne 5,5 også, så da rekker du det på en uke :)
 
Jeg var tilfeldigvis på Pickles sine nettsider i dag og snoka og da så jeg at oppskriften på Snorkedress str 0-4 mnd ligger gratis ute på nettsidene deres. Den strikkes på pinne 5,5 også, så da rekker du det på en uke :)

Hørtes veldig tykt ut :eek:
Er ikke noe god på pinner tykkere enn 4 :p haha

Men jeg fant noen oppskrifter i den gamle kurven etter mamma, så jeg begynte på en der. Blir strikkemaraton i en uke nå ;)
 
Hørtes veldig tykt ut :eek:
Er ikke noe god på pinner tykkere enn 4 :p haha

Men jeg fant noen oppskrifter i den gamle kurven etter mamma, så jeg begynte på en der. Blir strikkemaraton i en uke nå ;)
Ja, lurte litt på det jeg også, men den så veldig fin ut på bildene :) Jeg er ikke så god på pinner som er tynnere 4 jeg da. Stikk motsatt av deg :p Synes det er kjedelig at det vokser så sakte :p
Men bra du fant en oppskrift du kunne bruke da :)
 
Noen som har kommet over en gratis oppskrift på en fin heldress til nyfødt? :)
Fikk lyst til å strikke en til ei venninne, men har bare en uke på meg til å bli ferdig:p
Denne har jeg strikket, synes den er såå fin<3 men kanskje litt mye å klare på 1 uke?:p
ImageUploadedByBV Forum1472936217.458431.jpg
 
Ja, lurte litt på det jeg også, men den så veldig fin ut på bildene :) Jeg er ikke så god på pinner som er tynnere 4 jeg da. Stikk motsatt av deg :p Synes det er kjedelig at det vokser så sakte :p
Men bra du fant en oppskrift du kunne bruke da :)

Den gjorde jo det da:) kanskje det blir å prøve en sånn til lillebror.
Nå har jeg begynt på den andre, så får vi se om jeg klarer det :eek: lurer på om jeg gar startet et umulig prosjekt:p

Denne har jeg strikket, synes den er såå fin<3 men kanskje litt mye å klare på 1 uke?:p
Vis vedlegget 194928

Sammenlignet med den jeg startet på så er nok den der mye lettere på en uke:p men vi får se. Kan jo hende jeg får det til. Hvis ikke så får hun heller få den litt senere. Skal nok bli ferdig før babyen blir født ihvertfall.

Men den så veldig fin ut den og :D
 
a0c5ac016cac782ad1856da3461f1208

Ferdig. Om ikke syntetisk blir varmt nok kan fyllet byttes kjapt :)
 
Ferdig med minstenjakka fra Klompelompe :) Hadde litt issues med strikkefastheten på denne og burde nok ha valgt en pinnestr mindre enn det oppskriften sa, men da hadde jeg vel sittet her og strikket på den ennå, så det får være :p

0892af80a11c50294951e8fcab75c333
 
Har laget et bestemorruterteppe og lurer på om eg skal ha fleece på baksiden hvordan feste det sy med maskin eller for hånd?
 
Back
Topp