Svin på skogen?

Ikke drukket alkohol etter eggløsning, men helga før eggløsningen var jeg på fest, og fest-røyker ofte når jeg er ute, så hadde et par sigaretter, men røyker ikke til vanlig så har ikke verken drukket eller røykt siden 27.januar (hadde eggløsning 4.februar)

Men skulle jo ønske at jeg hadde latt være, men har prøvd så lenge og er alltid så forsiktig, så tenkte at jeg ikke orket å leve som gravid lengre og ironisk nok ble jeg gravid (men er jo selfølgelig overlykkelig)

Kanskje derfor du ble gravid også :) Det er jo stressende å leve som om man er gravid også! Gratulerer så mye! :D
 
Åh! Tusen takk for at du sier det, den har jeg virkelig hatt skikkelig NOIA for! <3
Uff det må du ikke ha. Det er jo oftest sånn at ting ikke er anbefalt fordi det ikke finnes bevis for at det ikke er farlig, ikke fordi det er bevist st det er farlig :) jeg sendt en henvendelse til British American Tobacco og forhørte meg siden det ikke står på noen nettsider hvor mye den faktisk inneholder :)
 
Spiste fetaost i dag fra en salatbar.. usikker på den..
 
Jeg så det, men det visste jeg jo ikke siden det var sånn salatbar på butikken. Hehe. Men satse på det var greit.
Satser på at det er Arla, og den er jo svensk så da burde den være det :)
 
Kanskje derfor du ble gravid også :) Det er jo stressende å leve som om man er gravid også! Gratulerer så mye! :D

Takk for det :)
Har faktisk tenkt samme tanken. Kroppen slappet nok av på en helt annen måte. Hadde det jo kjempegøy, vi var en veldig fin jentegjeng som lo og koste oss hele kvelden, og vi ble ganske fulle :p
Hadde faktisk medium biff på restaurant torsdagen etterpå også, men stresser ikke over ting jeg har spist før positiv test, men holder meg unna alt man ikke bør ha med en gang jeg får positiv test (det hadde jeg også ironisk nok bestemt meg for måneden før det klaffet :p hehe)
 
Før positiv test hadde jeg spist salami og snuset. Var 100% sikker på at spiren ikke satt denne pp’en så ble helt satt ut.
 
Back
Topp