Svelging av sperm..

ja,æsj!!![:'(][:'(][:'(]

tror ikke folk gjør det for at de liker det på den måten,det smaker jo ikke godt..men det er selve handlingen å alt det der som gjør at man liker det..vanskelig å forklare,men jeg synes ikke akkurat at sperm er godt,men det er godt å utføre oralsex på den man elsker,å da er det liksom naturlig å svelge det.tror kanskje mannen ville reagert om vi uttrykte at det er fælt og skittent..de gjør jo ikke det når de utfører oralsex på oss damer.

Det tenner jo mannfolka å se oss svelge, fordi det liksom er litt grisete.Har ikke noe imot å svelge, men er ikke noe jeg absolutt må gjøre..

synes liksom det hører med til suging jeg da, ikke at det smaker veldig godt men det er jo helheten i det...

nei huff det gjør ikke jeg...har prøvdtdet en gang og aldri mer! brakk meg og spydde nesten av konsistensen..blææææææ[:'(]

Sambo liker heller å sprute på puppene han enn at jeg svelger... så jeg har faktisk aldri svelgt hannes.... har ikke noe imot det jeg da.

Jepp, signerer denne!

ORIGINAL: Sicily

Isj.. Jeg kan akseptere å få det på kroppen, men i ansiktet og ikke minst i munnen syns jeg er kvalmt! 

liker det absolutt ikke...men det er liksom ikke det verste heller...men at det frister,nei...

ORIGINAL: lille_blomst

det e rjo ikke direkte godt, men det smaker forskjellig... hehe.

jeg sier bare: SUG OG SVÆLJ, DET FINS IKKE BEIN![:D]

Hahaha..den var god..

Nå har jeg aldri svelget -men har smakt. Ikke så jævlig som jeg hadde trodd..

Ja jeg forstår jo at gutta syntes det er sexy... Jeg har prøvd det 1 gang, og det var helt forferdelig, brakk meg, og holdt på å kaste opp, så det gjør jeg ikke fler ganger, suge er jo ikke noe ekkelt, med litt som kommer ut innimellom.. uansett så vil ikke typen gjøre seg ferdig i munnen min, han liker best at vi har sex etter at jeg har sugd han..

ORIGINAL: VokserOGgror

Hvordan er det mulig å like å svelge spermen?   [:'(][:'(][:'(]

det har jeg prøvd å det er "discusting"

Er ikke det beste som er... [:'(] Smaker rart og bare den følelsen av å kjenne varm sperm i helsen som omtrent klistrer seg i ganen kan jo få gud og enhver mann til å brekke seg... men hva gjør man ikke for mannen? hehe

ORIGINAL: ice

ORIGINAL: mamma til Alina!

tror ikke folk gjør det for at de liker det på den måten,det smaker jo ikke godt..men det er selve handlingen å alt det der som gjør at man liker det..vanskelig å forklare,men jeg synes ikke akkurat at sperm er godt,men det er godt å utføre oralsex på den man elsker,å da er det liksom naturlig å svelge det.tror kanskje mannen ville reagert om vi uttrykte at det er fælt og skittent..de gjør jo ikke det når de utfører oralsex på oss damer.

sigerer denne [:D]
det er noe med det der å få det i tryne og overalt mens man later som man eeelsker det gutta syns er sexy..[8D]

Signerer denne.......

hva gjør man ikke for kjærligheten og nytelsen til gutta

ORIGINAL: VokserOGgror

Ja jeg forstår jo at gutta syntes det er sexy... Jeg har prøvd det 1 gang, og det var helt forferdelig, brakk meg, og holdt på å kaste opp, så det gjør jeg ikke fler ganger, suge er jo ikke noe ekkelt, med litt som kommer ut innimellom.. uansett så vil ikke typen gjøre seg ferdig i munnen min, han liker best at vi har sex etter at jeg har sugd han..

signerer denne jeg.

Nei, fysj! Det skjedde 1 gang og jeg holdt på å miste pusten pga hardt trykk![8D][&:] Og det smaker dritt![:'(][:'(]

Synes det er en helt naturlig del av sexlivet også, jeg, og har ikke problemer med verken konsistens eller smak.
Men nå blir det ikke så ofte, da, ettersom min kjære foretrekker å komme inni meg, liksom... [;)]

Nei Takk!
Jeg klarer bare ikke å få svelga det ned...Blir ordentlig kvalm.

Men, jeg tar det i munnen (og samler det opp som en hamster [8D] )for så å spytte det ut igjen når han er ferdig.
Funker for meg, funker for han [:)]

Back
Topp