Svelging av sperm..

syns det er helt forferdelig, men gutta elsker det jo. trenger jo ikke få absolut alt i munnen [:D]

Jeg blir kvalm av å tenke på den gangen jeg prøvde, blæhhhh[:'(] Jeg spyttet det ut med en gang han hadde sprutet, hadde heldigvis et hånkle ved siden av.. Varmt, ekkelt og det verken lukter eller smaker noe godt.. Han er heldigvis fornøyd med at jeg suger uten å få spruten i munnen. Var faktisk jeg som spurte om vi en gang skulle prøve det, men han sa det var litt flaut[:D] for han visste det kom til å sprute så mye.

Nei takk [:'(]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Jepp, signerer denne!

ORIGINAL: Sicily

Isj.. Jeg kan akseptere å få det på kroppen, men i ansiktet og ikke minst i munnen syns jeg er kvalmt! 

Hmm jeg er sikkert den eneste i hele verden som synes det er godt [:D][:D]

ORIGINAL: siric

Hmm jeg er sikkert den eneste i hele verden som synes det er godt [:D][:D]

You and me...[8D]

ORIGINAL: sofiesmamma

nei huff det gjør ikke jeg...har prøvdtdet en gang og aldri mer! brakk meg og spydde nesten av konsistensen..blææææææ[:'(]

Jeg gjorde et tapert forsøk, men det endte med at jeg spydde. ikke akkurat det beste forspillet[:D]

ORIGINAL: vimsa79

synes liksom det hører med til suging jeg da, ikke at det smaker veldig godt men det er jo helheten i det...

min erfaring er at ikke-røykere smaker dritt.. [:'(]

ej svelg å synst d e godt men visst d e et par daga eller ei stond sia karen he fått utløsning smaka spermen masse sterkere å e tjukkere på konsistens å da smaker den ikkje godt[:'(]men eller e d nydelig[:D]

ORIGINAL: Sicily

Isj.. Jeg kan akseptere å få det på kroppen, men i ansiktet og ikke minst i munnen syns jeg er kvalmt! 

skjønner ikke hva alle sier med at det smakerså vondt.. det smaker jo noe som oppløste salt-stenger! det som ER ekkelt er og få det på kroppen, det setter seg liksom fast, og lukta er mye verre enn smaken! selv om det bare er å ta en dusj er det fortsatt ekkelt... jeg vill si at svelgingen er ikke den værst delen, selv om jeg blir ekstremt dårlig i mgen av det.

ORIGINAL: mamma til Alina!

tror ikke folk gjør det for at de liker det på den måten,det smaker jo ikke godt..men det er selve handlingen å alt det der som gjør at man liker det..vanskelig å forklare,men jeg synes ikke akkurat at sperm er godt,men det er godt å utføre oralsex på den man elsker,å da er det liksom naturlig å svelge det.tror kanskje mannen ville reagert om vi uttrykte at det er fælt og skittent..de gjør jo ikke det når de utfører oralsex på oss damer.

så enig

Back
Topp