VokserOGgror
Elsker forumet
Hvordan er det mulig å like å svelge spermen? [:'(][:'(][:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lille_blomst
det e rjo ikke direkte godt, men det smaker forskjellig... hehe.
jeg sier bare: SUG OG SVÆLJ, DET FINS IKKE BEIN![:D]
ORIGINAL: VokserOGgror
Hvordan er det mulig å like å svelge spermen? [:'(][:'(][:'(]
ORIGINAL: ice
ORIGINAL: mamma til Alina!
tror ikke folk gjør det for at de liker det på den måten,det smaker jo ikke godt..men det er selve handlingen å alt det der som gjør at man liker det..vanskelig å forklare,men jeg synes ikke akkurat at sperm er godt,men det er godt å utføre oralsex på den man elsker,å da er det liksom naturlig å svelge det.tror kanskje mannen ville reagert om vi uttrykte at det er fælt og skittent..de gjør jo ikke det når de utfører oralsex på oss damer.
sigerer denne [:D]
det er noe med det der å få det i tryne og overalt mens man later som man eeelsker det gutta syns er sexy..[8D]
ORIGINAL: VokserOGgror
Ja jeg forstår jo at gutta syntes det er sexy... Jeg har prøvd det 1 gang, og det var helt forferdelig, brakk meg, og holdt på å kaste opp, så det gjør jeg ikke fler ganger, suge er jo ikke noe ekkelt, med litt som kommer ut innimellom.. uansett så vil ikke typen gjøre seg ferdig i munnen min, han liker best at vi har sex etter at jeg har sugd han..