svelger dere jenter???

sug og svelg jenter nå er det helg!! ikke ennå da men... jeg har alltid gjort det jeg da nesten så jeg føler meg unormal... å det jeg sier nå er ikke tull men hvis jeg har vondt i halsen så er det faktisk det beste jeg kan få for at halsen skal bli bedre...
jeg tuller faktisk ikke...
 
ikke så bra å lese om alt dette...kuk mmmh,,,det er godt det...[8D]
Gleder meg til jeg skal hjem til sambo...
da blir det kosing...nei hva er det jeg sier...full fres seff.
litt småkåt av å lese denne tråden ja...tihi
 
Jeg svelger ikke.. Klarer ikke tanken faktisk! Er redd hele greia kommer til å komme i retur egentlig..
 
KUK er svæææært ja.. gutten min har KUK med store bokstaver..
stor, hard, tykk... namme...
smake på..
løpe av gårde..
dra av bukse...
der var den store tissemannen [:D] hahahahaha passer liksom ikke med tissemann..
Må nesten heller si der var den STORE DEILIGE KUKEN hans [8D]

haha... jaja..
 
iyaaaaaaaaaaakksssss det kan jeg spare meg for...
 
Her blir det iallfall ikke noe svelging. Frister absolutt ikke i det hele tatt. [X(]

Gjør ingen ting av å bli tatt i baken[;)] Er bare litt forandring det... Pleier som regel å starte i det vanlige hullet og avslutte i baken hvis vi skal innom der i det hele tatt. [;)]

Et annet spørsmål folkens:Er det noen som først har den i baken og i det vanlige hullet etterpå?????????????
 
Nei ikke først i rumpa og så foran etterpå nei.....
 
svelge??????ehhhh,nei takk kan ikke si det er fristene....
blir kvalm av tanken bare..men man har hver sin smak....

klem
 
Hehe, morsomt forum. To swallow or not, that's the question. Big or small, dick or cock [:D] . Men forskere har funnet ut at det er sunt å svelge, pga proteiner kanskje? husker ikke hva det var godt for, men sunt var det hvertfall. (garantert bare mannlige forskere, hehehe). Smaken varierer også, alt etter hva mannen har spist i forveien. Sterk mat kan gi f.eks mer saltsmak, en natt på fylla kan kanskje gi mer saltsmak enn hvis man har spist vanlig mat og drukket endel vann.
 
For en herlig tråd!!

Har svelget en del før jeg, og det går bra, men har ikke gjort det så mye i det siste. Det er ikke smaken som er ekkel, men mer konsistensen! '

Har bodd i Frankrike i over et år, og hadde da fransk kjæreste...da vær det bare å venne seg til rævpuling for å si det sånn!! Franskmenn er utrolig opphengt i det, men det gjorde aldri noe for meg altså. Ikke godt og ikke vondt!!

enig med bast om at man trenger et mannelem. Får ikke orgasme uten jeg. I allafall ikke uten elektrisk hjelp!

Når vi er inne på temaet penis så hadde vi en diskusjon i vennegjengen her om dagen. Det gikk på forskjellen mellom blodkuk og kjøttkuk. Altså: Blodkuk er en sånn som er liten til vanlig, men som vokser mye når den blir hard. Kjøttkuk er en sånn som er stor hele tida, men som vokser litt når den blir hard. Gutta synes sikkert kjøttkuk er mest stas, for da ser den større ut i slapp tilstand, men det er jo ikke nødvendigvis sånn at den er STØRRE når det kommer til stykket...

vet ikke om dere har tenkt over forskjellen, men det gjør dere kanskje nå? [;)]

M
 
hmmm... tror kanskje min har blodkuk også ja.. han er iallefall kry som en hane [:D][:D][:D]
Haha.. gutter og penisene dems altså...

Men dere jenter.. hva mener dere om oss da?? altså vaginaen? Hvordan skal den egentlig se ut???
Selv så er jeg så misfornøyd som jeg kan få blitt... synes kjønnsleppene er for store og alt er bare tull der nede.
Men må man virkelig se ut som disse nakenmodellene som er så perfekte at jeg trur jeg spyr??
 
Panterinnen: Tror det er mer vanlig å være sånn enn det man antar. Altså det er flere som har store kj.lepper enn vi tror. Jeg føler meg mislykket selv, i forhold til modellene. Men sålenge kroppen fungerer og sex er godt, skal man ikke henge seg for mye opp i hvordan man ser ut der nede. Hadde de vært så store at partneren ikke kom til, da hadde det vært verre [;)] . Så nyt kroppen, ikke sammenlign kroppen med en modellkropp; det blir så feil, for de fleste av jordas befolkning ser ikke slik ut (og tenk på alt modellene må ofre for å se slik ut)..
 
hehe... du har rett dama[:)] Så lenge jeg kan ha sex så er jo ting egentlig helt i orden!
 
dette var da en morsom tråd [:D] STÅ PÅ, JENTER [:D][:D]


jeg er vel litt kjedelig jeg også....
Jeg elsker å leke med KUKKEN, eller hva dere vil kalle det (jeg er kjempe fornøyd [:D] ), og jeg suger og slikt, men å få noe i munnen er helt pyton...Brekker meg bare jeg tenker på det!!Så ikke svelging på meg......
Tar heller ikke noe bakveien...Har helt angst for at noe skal inn der, så det blir ikke prøvd...

ellers har jeg et topp sex-liv med min elskede!!
 
Man trenger jo ikke være helt vill i nickersen for å ha det deilig med partneren sin, så det som funker for hver enkelt er bra!! Det beste er jo at mennene våre og vi selv er fornøyde!

Tror nok mange er misfornøyde med hvordan de ser ut der nede, men må innrømme at jeg aldri har tenkt over om det er pent der eller ikke. Vet at jeg har store kjønnslepper, men tenker liksom at menn ikke ser på sånt, og må innrømme at alle jeg har hat sex med har vært fornøyde.

Bare vær gladen i kroppen deres jenter, selv det som er der nede:-)
 
Oki, då var det min tur kanskje...hihi

Svelge gjør jeg ikke. Brekker meg bare ved tanken. Skulle prøve en gang, men da kjente jeg at alt jeg hadde spist den dagen var på vei opp igjen, så jeg lot vær. Men suging generelt e helt topp [:D]

I to'ern har jeg prøvd en gang når jeg var 18, men det var grusomt, følte at jeg måtte veldig på do, og det var så vondt etterpå at jeg ikke klarte å sitte...det skjer ikke igjen.

Har prøvd jentesex en gang i fylla. Det var godt, men det var ikke noe for meg. Var liksom noe som manglet.(en stor, deilig kuk [;)] )

Ellers da jenter? hva er den minste dere har opplevd? Hadde en gang sex med en kompis (full og dum igjen), og hans var, i hard tilstand, på størrelse med lillefingeren min (og jeg har veldig små hender)...kan vel egentlig ikke kalle det sex da [8D] Og det ble med den ene gangen...
 
Hehe, har selv opplecd at jeg ikke kan legger alle fingrene rundt kuken, for fa forsvinner den helt inni handa.

Den minste så var det nok med to fingre og de gikk nesten rundt hele, og jeg har små korte fingre.
 
Eg svelger[;)] Og liker det[:D]
 
Og må få si det som bast ikke snabel der man legger kabel[:'(]
 
Ja nedentil er jeg perfekt - hehe. Sambo sier ihvertfall at det er sexy der [:)]

Og hans KUKK er også sexy - stor og deilig. Passer perfekt til med både oralt og i musa.
 
Back
Topp