svelger dere jenter???

panterinnen

Gift med forumet
Hva mener dere om dette a??? Typen min elsker at jeg gjør det... ble til at jeg da gjorde det mye i begynnelsen av forholdet vårt siden dette var en tenner for ham og jeg vil gleda han mest mulig... men nå.. naj... synes det er grusomt, gjr det hvis jeg er full og slik.. men skal litt til hvis ikke jeg har bøtta nedpå med vin,øl hva som helst med alkohol altså!!
 
svelger ikke... nei takk...
men har det derimot smakt sjokolade...JA TAKK[:D][:D]
 
Ha ha, rart hva man gjør når man er full ja! I begynnelsen svelgte jeg siden han likte det, men plutselig en dag spydde jeg da jeg svelgte! Da skjønte han at jeg ikke syntes det var spes godt, og siden han er redd for å bli spydd på så trekker han seg selv før han spruter...
 
Nei!!!! Fysj, rett ut igjen!!!!!! [:'(]
 
Nei. ikke noe svelging!!! Noe svelger man jo, men jeg spytter det ut. Mesteparten hvertfall....
 
Hmmm ja da er vel jeg litt unormal da, jeg svelger det jeg....
 
Er jo ikke der det skal være! Feil hull!!! [8D]
 
Det smaker salt, men det er så seigt og har en ekkel konsistens..Samtidig så er det litt grose å tenke på hva det er ...
 
Urk..... Nesten som sjøvann, med litt vanilje??? Eller noe sånt??? Ekkel konsistens.... Men det varierer med smaken alt etter hva han har spist, visst... Og hvor lenge siden det er siden sist tømming.... [8D] tror jeg!
 
Nei..Usj[:'(]Ikke noe svelging her nei.
Gjorde det en gang og aldri mer...(brakk meg)
 
ORIGINAL: Grete71

Er jo ikke der det skal være! Feil hull!!! [8D]

Ikke alle som kan ta i mot i det hullet vet du, f.eks homser...[;)]
 
ORIGINAL: bast

Jeg må spørre siden jeg aldri har prøvd...
Men hvordan SMAKER DET???.....


Salt, guffen slim klatt[:'(][8D]
 
Eh.. litt vanskelig å forklare, det er jo ikke akkurat sånn at jeg tygger og vifter det rundt med tunga og sånn inni munn før jeg svelger det da, men litt salt smak men ikke vanlig salt.... en venninne av meg synes det smaker reker.
 
he he...så bra Panterinnen..he he..men nå...naj... he he...svelger ikke men tar noe av det i munnen og noe på utsiden før vi strekker oss etter dorullen[:)]
 
iiisj....aldri meir reke på meg....usj...[:'(][:'(][:'(]
nei no trur eg må vente me middagen...[&:]
 
Jaiks!!! Men de har jo et annet, da.... [8D]
 
det smaker liksom ikke salt heller... det smaker sånn kvalmt salt.. man blir liksom kvalmt også er det konsistensen.. det sliimete greiene.. nei fyy.. er ikke mye godt det greiene der!!
 
Tjihi..... Joda, liker godt å dulle med den der, men så er det stopp før det blir noe mer! Jeg skal også ha mitt!!!!! [:D]
 
Må bare dele denne med dere når vi først er inne på temaet: "Gubben hadde kjøpt kondomer med smak. Kona var helt vill og skulle smake. Mmmm, gammelost og løk stønnet hun..Slapp av, sa gubben, jeg har ikke satt den på enda!" Egentlig ganske kvalmt i grunn...
 
Back
Topp