svelger dere jenter???

hehe...[:D]
 
altså var nede på ei jnte før.. men jeg var 11??!! greit.. hehe... eksrimenterete tidlig... men husker liksom ikke hvordan det smaker og sånn!! haha.. [:D]
 
Jeg blir som en foss der nede når jeg suger og da er det bare en ting som funker!! [8D]
 
Kommer heller ikke med "bare" k**, men det finnes da leketøy i fleng!! [;)]
 
dette var då litt av eit tema, heheheeh[:D]

aldri prøvd og aldri ønsket å prøve noke med jenter.

og når det gjelder i ræva, så nei takk! [:'(]

ang. å svelge[:'(]blir kvalm berre av å lese det her[:'(] men for all del, kvar sine ønsker og lyster[:)]
 
Kan vi ikke skrive KUK her inne?? [8|]
Får jeg kjeft nå siden jeg skrev det??
 
skulle ikke tru det, deltar man i denne tråden burde man tåle det [8|]
 
Det var bare noen som sladdet det, inkl meg selv.. Lurte bare! [8D]
 
[8D]
 
Nei, det har vi skjønt!! [:D]
Bast = sexdyr!
 
Like PIKK!
 
blir litt intimt dette her..men jaja[:D]

eg får orgasme kvar gang me har sex, og eg kunne ikkje tenke meg noke annet enn min mann og hans "verktøy" hehe, enten det er penis eller tunga han bruker, så får han til sakene sine kvar gang[;)][:D]

har heller aldri brukt noke form for leketøy, kanskje me er kjedelige då, men har aldri hatt behov for det liksom..klarer oss veldig bra med kun kvarandre me[;)]
 
ORIGINAL: HeiHei

for meg er:

PIKK=liten tiss
KUKK= stort mannelem!


og jeg mente altså: Jeg får ikke orgasme fordi den digre greia er inni, altså jeg får orgasme, men ikke med noe som helst inni vagina! det må være tomt der om det skal gå! (vel, fått det til 1 gang da)


Da har mannen min Kukk!! *sikle sikle*
 
Har ikke tenkt så mye på akkurat det.. [8|]
 
syns PIKK er mest opphissende, tenker ikke da på size eller noe...

smaken er som baken [8D]
 
Kall det hva dere vil! Uansett navn ble jeg veldig gra nå!
Pokker ta at mamma skal komme å spise middag! [:@]
 
hmm litt av et tema da[;)]
Men jeg er nok av den kjedelige typen jeg da..
Suger om jeg "må" that's it... (dvs om jeg syns det passer seg) stakkars mannen min da, han liker det jo selv om ikke jeg gjør det[:D]
 
Analt, bare vist jeg er i humør. Og har fått tømt meg den dagen.

litt vondt til og begynne med, med du dæven når en har fått det på gli!!! Glidekrem jenter!! Svopp sier da.

Lenge siden sist nå da, kan ikke putte den i rompa og håpe på unger og en skal ikke putte den i rompa når en er gravid, pga infeksjon.

Hadde veldig lyst til og prøve med jente, sjekka dem opp og greier, men tørte aldri og gå lengre enn og kline og klå litt på dansegulvet. Men jeg og vennina mi har hatt trekant da, det var gøy det!![;)]

Men nå er det kun mann som gjelder og det eneste jeg vil ha og sikekrt det eneste som funker.

Hva med tissemannsfant da?? Hørest det lite ut?? For da tror jeg mannen min har et kompleks.
ikke det at han trenger det da, den er jo lengre enn en halvliter boks med pils. Mer en nok for meg.
 
Back
Topp