svelger dere jenter???

Jepps..
 
har typen så mykje så antyda at han ville ha mæ t å svelge eller få spruten i kjæften vil han faen mæ ha fått angra kan æ låve dåkk.
 
Jeg har sagt at om jeg skal svelge får han smake også........Ellers er jeg med på det meste[;)]
 
Svelger ikke. Har gjort det ved et uhelle et par ganger, og det er så pyyyton!
Liker heller ikke at han kommer i munnen min, for det smaker altså så dritt atte![:'(]
Brekker meg nesten ved tanken på det.. Usj...
 
MEE TOO;-)
 
Nei ! Han kan sprute det i meg eller på ryggen min og ellers på kroppen, men i munnen... æsj... NEI [:'(] Har smakt på det, det er salt, og veldig ekkelt [:'(][:'(]
 
har ikke noe i mot å svelge jeg[:)]
går fort ned[;)][8D]
 
ORIGINAL: toveli6

I pumpen skal det bare komme promp...
Kukk er stort, pikk er midt i mellom, tiss er liten og tissemann er mini mini....[;)]
Jeg foretrekker min manns basse! (kallenavne på kukken til mannen) det ble bare sånn[:)]
Ellers kan jeg sikkert få en tissemann til og bli kukk.... he he[;)][8D][;)]



Hva er basse da? kukk, pikk, tiss eller tissemann??? Basse høres ut som noe STORT!![;)]
 
svelging er ikke noe for meg nei, han vil jo ikke kyse meg etterpå, så da kan det være det samme.
ÆSJ, ÆSJ OG ATTER ÆSJ for min del
 
nei, det gjør jeg absolutt IKKE.. eller dvs..hvis jeg noen ganger er over kåt, så kanskje.. men orker bare ikke den smaken..urk [:'(][:'(]

men det som er synd, det er jo at typen elsker det..men, men..synd for han...hehe [:D][:D]
 
nei det er ikke aktuelt her. kan bli med på mye rart men ikke noe svelging her men det har sambo funne seg i og vi er fornøyd med det
 
nei d er rett ut igjen! er jo ikke akkurat godt da[:'(]
 
Har gjort det noen ganger for å vere snill, men det er jo tjukt å varmt å har en helt jævlig konsistens i tillegg til at det smaker høgg [:'(] så jeg er ikke noe spesiellt glad i det, nei..
 
Trenger ikke smake på det[:)] bare å få det rett ned med en gang det... Ikke så lett kanskje. Men gudsjelov så er det ingen lov om at det er pålagt da[;)]
 
Helt enig med Nettemor...er en del av kosen det da...lurer på hva slags sperm typene deres har som er seigt og klattete....????????? det hadde jammen ikke jeg heller svelget...jeg er nok bortskjemt med "god" sperm jeg da...typen min sin er helt fint-flytende...smaker ikke ekkelt i det hele tatt...bare masse deili....mhm...[:D]
 
Synes det bare er godt jeg :-)
 
hahaha så gøy at du tar opp dette temaet!! Jeg gjorde det masse jeg også i begynnelsen av forholdet våres. Jeg brekker meg nå fordi det kommer så utrolig masse i en svinefart. Så det går nok rett ut igjen..
 
Back
Topp