Svart hår! Bleking/Avfarging?

Nå fikk jeg lyst på lyst hår også..er noen år siden sist [:D]

Jeg kjøpte lille shampo i butikk bare og den hjalp på det gule..

Men hva er det sølv greiene folk snakker om og hvor kjøper man det?[:)]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Tusen takk for mange svar.
Tror jeg kasnskje skal prøve å stripe det...for å se hvordan det blir. Har rimelig kort hår, men sparer til langt :P MEn vi ha det lyst før det blir lengre - og evt enda mer ødelagt.
Får prøve litt hjemmemekking. KJenner jeg meg selv så er jeg svart i håret igjen om 1 mnd tid - så gidder ikek bruke tusenlapper på det.
da hadde jeg ikke giddet å utsette håret mitt for det engang...når det har gått 1 mnd er du KANSKJE ikke gul i håret lengre,og det er som tyggegummi...

Hvis du vil spare til langt hår er det virkelig ikke smart å starte med å ødelegge det fullstendig med hjemmebleking!
Finnes ikke en kur i verden som kan få det bra igjen!
Ærlig talt kjennes jo håret ut som om du skulle hatt i hårfjerningskrem oppi[8|]

ORIGINAL: shannon

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Tusen takk for mange svar.
Tror jeg kasnskje skal prøve å stripe det...for å se hvordan det blir. Har rimelig kort hår, men sparer til langt :P MEn vi ha det lyst før det blir lengre - og evt enda mer ødelagt.
Får prøve litt hjemmemekking. KJenner jeg meg selv så er jeg svart i håret igjen om 1 mnd tid - så gidder ikek bruke tusenlapper på det.
da hadde jeg ikke giddet å utsette håret mitt for det engang...når det har gått 1 mnd er du KANSKJE ikke gul i håret lengre,og det er som tyggegummi...

Hvis du vil spare til langt hår er det virkelig ikke smart å starte med å ødelegge det fullstendig med hjemmebleking!
Finnes ikke en kur i verden som kan få det bra igjen!
Ærlig talt kjennes jo håret ut som om du skulle hatt i hårfjerningskrem oppi[8|]

Faktisk nærmere sannheten enn man skulle tro! [:)]

Dahar jeg kjøpt striper...så får vi nå se hvordan det blir...

ORIGINAL: Rebecca85

Hos frisøre, bare spør ette sølvkur eller sølv shampoo;)

ORIGINAL: delis

Ok [:D]

ORIGINAL: delis

kjøp Joico sin shampoo[;)][:D]

ORIGINAL: Senator Malin

Guri meg.. Ha deg til frisør [:-]

[8|]

Jeg gikk fra mørkebrunt til heeelt lyst på 5 mnd. 2 bleikinger hos frisøren og 4 hjemme.. Tok tid..

Jeg har også svart hår og vil ha myyye lysere! Men funker det å gå gradvis nedover i fargene da? Asså, velge en litt mørk brun, vente litt, ta en lysere brun osv osv??

Har du fått gjort noe med håret ditt?

Jeg går gjennom dette hver vår/sommer[:D] Og ja, jeg gjør det hjemme. Men er heldig og er født med usedvanlig sterkt hår, har frisørene fortalt meg[:)]

Sitter faktisk med avfarging i håret nå, går framørk brun til orange/gyllen i første omgang. Er vel egentlig det samme som helbleiking. Etterpå venter det en god kur i en 15 min. tid, før jeg hiver i en lys askeblond farge (askefarge, med litt bliking i), nok en kur for så og ta noen lyse striper rundt ansiktet bare for å få litt spilli det. Depend stripene(ex. blond) er den beste/sterkeste, billigste ogden med mest i. Du får kjøpt både den og shampoo og balsam i samme serien på Cubus.

Kan legge ut bilde om jeg har hår igjen senere i dag[:D] Lykke til, er sikker på du kler det aller meste[:)]

Jeg hadde svart hår for noen år siden (har det igjen nå)..
Jeg tok to avfarginger og 1.bleiking. trengte ikke mer etter det :)

Back
Topp