Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis
ORIGINAL: *ZimileMamma*da hadde jeg ikke giddet å utsette håret mitt for det engang...når det har gått 1 mnd er du KANSKJE ikke gul i håret lengre,og det er som tyggegummi...
Tusen takk for mange svar.
Tror jeg kasnskje skal prøve å stripe det...for å se hvordan det blir. Har rimelig kort hår, men sparer til langt :P MEn vi ha det lyst før det blir lengre - og evt enda mer ødelagt.
Får prøve litt hjemmemekking. KJenner jeg meg selv så er jeg svart i håret igjen om 1 mnd tid - så gidder ikek bruke tusenlapper på det.
ORIGINAL: shannon
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis
ORIGINAL: *ZimileMamma*da hadde jeg ikke giddet å utsette håret mitt for det engang...når det har gått 1 mnd er du KANSKJE ikke gul i håret lengre,og det er som tyggegummi...
Tusen takk for mange svar.
Tror jeg kasnskje skal prøve å stripe det...for å se hvordan det blir. Har rimelig kort hår, men sparer til langt :P MEn vi ha det lyst før det blir lengre - og evt enda mer ødelagt.
Får prøve litt hjemmemekking. KJenner jeg meg selv så er jeg svart i håret igjen om 1 mnd tid - så gidder ikek bruke tusenlapper på det.
Hvis du vil spare til langt hår er det virkelig ikke smart å starte med å ødelegge det fullstendig med hjemmebleking!
Finnes ikke en kur i verden som kan få det bra igjen!
Ærlig talt kjennes jo håret ut som om du skulle hatt i hårfjerningskrem oppi[8|]
ORIGINAL: Rebecca85
Nå fikk jeg lyst på lyst hår også..er noen år siden sist [:D]
Jeg kjøpte lille shampo i butikk bare og den hjalp på det gule..
Men hva er det sølv greiene folk snakker om og hvor kjøper man det?[:)]
ORIGINAL: delis
Hos frisøre, bare spør ette sølvkur eller sølv shampoo;)
ORIGINAL: delis
Hos frisøre, bare spør ette sølvkur eller sølv shampoo;)

ORIGINAL: Senator Malin
Guri meg.. Ha deg til frisør [:-]