Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal kun til jm denne gangen, blir totalt motsatt fra de andre da jeg ikke hadde jm i det hele tatt.. Tenkte å prate med jm i morgen og bestille en time til nest siste uka før ferien, da er jeg 10+.Har fått ekstra oppfølging pga risikosvangerskap med pcos, og hadde ul i uke 5 og 2 stk i uke 6. Spurte på legekontoret om første svangerskapskontroll og de sa mellom uke 12 og 14. Er 9+2 nå og synes at det er lenge til uke 12! Vil også bytte fastlege, for jeg er ikke fornøyd. Vurderer jordmor til første kontrollen, leste at dette kunne man velge selv. Andre som har brukt jm?
Takk for svar!Jeg skal kun til jm denne gangen, blir totalt motsatt fra de andre da jeg ikke hadde jm i det hele tatt.. Tenkte å prate med jm i morgen og bestille en time til nest siste uka før ferien, da er jeg 10+.
Samme inntrykket hadde jeg av legen, men jeg fikk aldri beskjed om at jeg kunne gå til jordmor! Nå vet jeg at jordmor her tar seg veldig god tid, mange er der både en og halvannen timeTakk for svar!
Sist gang gikk jeg annenhver gang til legen og jm, men likte alltid jm best. Hos legen var det bare inn og ut, men jm hadde alltid god tid til meg![]()
Samme som jeg var!Samme inntrykket hadde jeg av legen, men jeg fikk aldri beskjed om at jeg kunne gå til jordmor! Nå vet jeg at jordmor her tar seg veldig god tid, mange er der både en og halvannen timeFantastisk dame!
Er da jeg er så heldig og har jm 5 meter fra kontorpulten min, på andre siden av veggenSamme som jeg var!Eneste forskjellen er at da gikk jeg hjemme og hadde all verdens tid! Nå skal jeg jo være i full jobb... Får se om det blir dumt med lange timer hos jm da!
Det kommer til å gå kjempebra! Lykke tilSkal på tidlig UL imorra. Veldig spent og litt nervøs, håper virkelig alt er som det skal og vi får høre hjertelyd... er 7+1.