Svangerskapskontroll

Første kontroll blir 23/6 hos fastlegen- skal være 12 +1 etter mitt hode da :)

Hadde første kontroll hos jordmor i går :-) skal på andre kontroll midt i juli. OUL har jeg ennå ikke fått innkalling til.

Første sv.skaps kontroll hos lege 6/7, da er jeg 12 uker..

Var på første svangerskapskontroll i dag også bestilte jeg jordmortime i samme slengen :) 23/6!

var hos legen første gang 5+6. avtalte ikke noe ny time, bortsett fra at hanskulle henvise meg til tidlig ul, og bestille jordmor time til meg.
noen som forresten vet hvor lang tid det tar å få svar på hcg blodprøve?

Skal til legen tirsdag 9/6 er da 5+2. Fikk time tidlig i svangerskapet pga smerter i mage/rygg.

var hos legen første gang 5+6. avtalte ikke noe ny time, bortsett fra at hanskulle henvise meg til tidlig ul, og bestille jordmor time til meg.
noen som forresten vet hvor lang tid det tar å få svar på hcg blodprøve?

Eg fekk svar samme dag, men vanlig praksis e dagen ette du har tatt :) (På legekontoret blir prøvar så ska te sjukehuset henta kl 14, men eg kjørte og leverte på sjukehuset sjøl, der av svar samme dag)

Var hos legen på onsdag (6+0), er min første så ringte for å få time før sommerferier og alt sånt. Fikk snakket litt med lege også ble tatt prøver og skrev ned vekten. Fikk avtale om ny time 21.juli, er da 12+6. Vet ikke hva som skal skje da...

Jeg skal på ny ul 24.6. Jeg er da 9+5.

Første legetime 12/06, er da 11+0 :)

Var på første kontroll på onsdag, ble henvist til tidlig ultralyd i uke 12, ble ringt i sta og får komme på ultralyd allerede på mandag neste time er i uke 14 hos legen

Var på første kontroll hos lege 4/6. Skrev papirer. Så tilbake om 3-4 uker å ta blodprøver:) deretter sykehus oppfølging i uke 16:)

Har fått ekstra oppfølging pga risikosvangerskap med pcos, og hadde ul i uke 5 og 2 stk i uke 6. Spurte på legekontoret om første svangerskapskontroll og de sa mellom uke 12 og 14. Er 9+2 nå og synes at det er lenge til uke 12! Vil også bytte fastlege, for jeg er ikke fornøyd. Vurderer jordmor til første kontrollen, leste at dette kunne man velge selv. Andre som har brukt jm?

Har fått ekstra oppfølging pga risikosvangerskap med pcos, og hadde ul i uke 5 og 2 stk i uke 6. Spurte på legekontoret om første svangerskapskontroll og de sa mellom uke 12 og 14. Er 9+2 nå og synes at det er lenge til uke 12! Vil også bytte fastlege, for jeg er ikke fornøyd. Vurderer jordmor til første kontrollen, leste at dette kunne man velge selv. Andre som har brukt jm?
Jeg så at i kommunen min har jordmødrene tilbud om time før uke 12 til alle som vil:-) Du kan jo sjekke om det er sånn der du bor også.

Back
Topp