Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva må det være på for at det er stort nok da? Jeg har tatt glukosebelastning jaFastende er problemet her også, men ikke «stort» nok til at endokrinolog ville sette diagnosen. Har dere tatt glukosebelastningstest?
Kriteriet er fastende på 5.3. Da har du svg.diabetesFastende er problemet her også, men ikke «stort» nok til at endokrinolog ville sette diagnosen. Har dere tatt glukosebelastningstest?
Forrige svangerskap hadde jeg fastende på 5,4, og da ble diagnosen satt med én gang. Denne gang har jeg testet selv hjemme men skal ta glukosebelastningstest på mandag selv om jeg allerede har endret kosthold og tester selv. Tror de vil være sikker og ha det liggende i systemet. Hos oss er grensen 5,3 og 6,7 så er du der eller over på noen av de så har du svangerskapsdiabetes uavhengig av når i svangerskapet testen ble tatt. Om det er en egen grense når det kommer til insulin m.m. vet jeg ikkeFastende er problemet her også, men ikke «stort» nok til at endokrinolog ville sette diagnosen. Har dere tatt glukosebelastningstest?