Jeg betalte 140kr foresten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken smak fikk du tak i?
Jeg fikk kjøleskapskald bringebær, og sofa til å hvile på. Gikk veldig greit altså. Lykke til i morgenSkal ta testen imorgen... Gruer meg. Heldigvis veit jeg om ei som har tatt den nå nylig, og hun fikk den med limesmak - og den var kjøleskapskald!
Det sto ingenting spesielt på min flaske heller, den var blå og så sto det glukose. Bak i innholdsfortegnelsen så sto det bringebær og sitronsyre.Tror ikke den har noe smak... De hadde bare den ene typen og det var vanskelig nok å få tak i den. Ingen hadde jo peiling på hva jeg var ute etter. "Bare å gå på apoteket" liksom...
Lykke til min var også kjøleskapskald, det hjelper litt!Skal ta testen imorgen... Gruer meg. Heldigvis veit jeg om ei som har tatt den nå nylig, og hun fikk den med limesmak - og den var kjøleskapskald!
Det sto ingenting spesielt på min flaske heller, den var blå og så sto det glukose. Bak i innholdsfortegnelsen så sto det bringebær og sitronsyre.
Heldigvis min siste gang noen sinneDen jeg også har. Så da blir det fæle bringebæren da Jaja Er en god stund til neste gang.
Gikk det fint?Klar for glukosebelastning? Tror jeg hvertfall tørst og sulten, heldigvis ikke noe fristende i nærheten her)
Ja hadde 4,4 fastende og 6,6 to timer etter på, er det siste er innafor?? Var usikker hu dama men det fastende var hvertfall innafor men hu trudde 6,6 var helt innenforGikk det fint?
Ja det er veldig innafor Lavendel la ut ett bilde lengre opp i tråden i går hvor du kan se. Det er ikke sv.dia før 9 eller noeJa hadde 4,4 fastende og 6,6 to timer etter på, er det siste er innafor?? Var usikker hu dama men det fastende var hvertfall innafor men hu trudde 6,6 var helt innenfor
Ja prøvde å se på skjema men fikk ikke sett det ordentlig ja men så bra , antok st det vêr innenfor) men deilig da er det en ting mindre å tenke påJa det er veldig innafor Lavendel la ut ett bilde lengre opp i tråden i går hvor du kan se. Det er ikke sv.dia før 9 eller noe
Ja det er veldig innafor Lavendel la ut ett bilde lengre opp i tråden i går hvor du kan se. Det er ikke sv.dia før 9 eller noe
Supert takk for svar da er jo line 4,4 fastende og 6,6 etter 2 timer hvertfall innafor det er digg!Blodsukker verdiene skal være under 5,3 fastende og under 6,7 2 timer etter mat. Hilsen meg med svangerskapsdiabetes.
Du er veldig innaforSupert takk for svar da er jo line 4,4 fastende og 6,6 etter 2 timer hvertfall innafor det er digg!
Under 6,7 gjaldt vel for to timer etter mat - altså når man måler hjemme, ikke ved selve glukosebelastningaVis vedlegget 302206
Jeg refererer bare til dette bildet. Der står det under 9 etter to timer er ikke sv.dia
Ja det er det det står på bildet under 9 på belastningenUnder 6,7 gjaldt vel for to timer etter mat - altså når man måler hjemme, ikke ved selve glukosebelastninga