Svangerskapsdiabetes?

Jeg betalte 140kr foresten
 
Skal ta testen imorgen... Gruer meg. Heldigvis veit jeg om ei som har tatt den nå nylig, og hun fikk den med limesmak - og den var kjøleskapskald!
 
Skal ta testen imorgen... Gruer meg. Heldigvis veit jeg om ei som har tatt den nå nylig, og hun fikk den med limesmak - og den var kjøleskapskald!
Jeg fikk kjøleskapskald bringebær, og sofa til å hvile på. Gikk veldig greit altså. Lykke til i morgen :)
 
Tror ikke den har noe smak... De hadde bare den ene typen og det var vanskelig nok å få tak i den. Ingen hadde jo peiling på hva jeg var ute etter. "Bare å gå på apoteket" liksom...
Det sto ingenting spesielt på min flaske heller, den var blå og så sto det glukose. Bak i innholdsfortegnelsen så sto det bringebær og sitronsyre.
 
Skal ta testen imorgen... Gruer meg. Heldigvis veit jeg om ei som har tatt den nå nylig, og hun fikk den med limesmak - og den var kjøleskapskald!
Lykke til :) min var også kjøleskapskald, det hjelper litt!
 
Det sto ingenting spesielt på min flaske heller, den var blå og så sto det glukose. Bak i innholdsfortegnelsen så sto det bringebær og sitronsyre.

Den jeg også har. Så da blir det fæle bringebæren da :yuck::rolleyes: Jaja :p Er en god stund til neste gang.
 
Klar for glukosebelastning? Tror jeg hvertfall:p tørst og sulten, heldigvis ikke noe fristende i nærheten her:))
 
Ja hadde 4,4 fastende og 6,6 to timer etter på, er det siste er innafor?? Var usikker hu dama:p men det fastende var hvertfall innafor:) men hu trudde 6,6 var helt innenfor :p
Ja det er veldig innafor :) Lavendel la ut ett bilde lengre opp i tråden i går hvor du kan se. Det er ikke sv.dia før 9 eller noe :)
 
Ja det er veldig innafor :) Lavendel la ut ett bilde lengre opp i tråden i går hvor du kan se. Det er ikke sv.dia før 9 eller noe :)
Ja prøvde å se på skjema men fikk ikke sett det ordentlig:) ja men så bra , antok st det vêr innenfor:)) men deilig da er det en ting mindre å tenke på:D
 
95A83AF0-8A35-4842-BC6E-AA487879E88B.png
Blodsukker verdiene skal være under 5,3 fastende og under 6,7 2 timer etter mat. Hilsen meg med svangerskapsdiabetes.
Jeg refererer bare til dette bildet. Der står det under 9 etter to timer er ikke sv.dia :)
 
Under 6,7 gjaldt vel for to timer etter mat - altså når man måler hjemme, ikke ved selve glukosebelastninga :)
Ja det er det det står på bildet :) under 9 på belastningen :)
 
Back
Topp