Svangerskaps Symptomer

Åh fy fader.... kvalmen kommer nå smygende. Jeg ligger helt stille på sofaen og kjenner at jeg blir kvalmere og kvalmere. Noooo.... Og jeg skal jobbe i kveld og hele helgen! :hungover:

Sykemelding! Jeg fikk en måneds sykemelding på tirsdag og det er det beste som har skjedd meg de siste dagene!

Sykemelding! Jeg fikk en måneds sykemelding på tirsdag og det er det beste som har skjedd meg de siste dagene!
Jeg har så latterlig dårlig samvittighet for sykemelding. Har nemlig med meg en student på jobben og jeg var borte fra henne for ett par uker siden med sykemelding da også pga virusinfeksjon...

Jeg har så latterlig dårlig samvittighet for sykemelding. Har nemlig med meg en student på jobben og jeg var borte fra henne for ett par uker siden med sykemelding da også pga virusinfeksjon...

Men er det da ingen andre som kan ta seg av denne studenten?

Altså, å våkne til at dere diskuterer kebab gjør meg jo ikke mindre sulten:hilarious:I går kveld var jeg skikkelig kvalm så ble tomatsuppe på meg. Hjelper når det er varmmat.

Men er det da ingen andre som kan ta seg av denne studenten?
Joda - helt sikkert. Men jeg tar sikkert alt for mye ansvar. Altså, la meg forklare. Studentene velger ikke veileder selv, de får utdelt. For å ha vurderingsgrunnlag må man ha gått minimum halvparten av vaktene med veilederen sin. Siden jeg var syk for en stund siden er vi avhengige av å gå resten av vaktene sammen for å få det til å gå opp. Altså, det er jo ikke studenten sin feil eller mim feil men jeg får så dårlig samvittighet liksom.. men, er jeg ikke noe bedre ila helgen så får jeg vurdere det på nytt.

Joda - helt sikkert. Men jeg tar sikkert alt for mye ansvar. Altså, la meg forklare. Studentene velger ikke veileder selv, de får utdelt. For å ha vurderingsgrunnlag må man ha gått minimum halvparten av vaktene med veilederen sin. Siden jeg var syk for en stund siden er vi avhengige av å gå resten av vaktene sammen for å få det til å gå opp. Altså, det er jo ikke studenten sin feil eller mim feil men jeg får så dårlig samvittighet liksom.. men, er jeg ikke noe bedre ila helgen så får jeg vurdere det på nytt.

Har hun ikke en sekundærveileder? Pleier jo sette opp to, nettopp pga feks sykdom. Håper du føler deg bedre over helga da:Heartred

Herre min hatt at det er mulig å være så sliten... Var ferdig på jobb 15.30, sov fra 16.30-18.30, nå må jeg få i meg noe mat og smøre niste, for kl 24.00 begynner jeg på jobb #2.. Dette blir en hard helg..

Har hun ikke en sekundærveileder? Pleier jo sette opp to, nettopp pga feks sykdom. Håper du føler deg bedre over helga da:Heartred
Nei - her er det så vanskelig å rekruttere veiledere. Går greit her nå altså. Fått lov å komme litt senere i morgen så det hjelper på evt morgenkvalme.

Hehe, takk! Var virkelig noe å juble for. Har mer eller mindre ligget stille siden det, men klarer ikke se for meg hvordan dere ville blitt på jobb! Hjælp!
Skal ikke si noe jeg. Er 40 % sykmeldt på grunn av ryggen og bekkenet ☺️

Murringer,kvalme fra helv..... i tilegg en matlyst som er helt sinnsyk,føler jeg spiser med begge hendene å det i tilegg til at jeg er mett! Gla jeg kommer meg på trening hver dag i det minste ....:yuck:

Masse stikkinger i magen, totalt ukonsentrert og syk luktesans :joyful: er egentlig alltid trøtt, og særlig etter at vi fikk første, så veldig takknemlig for at det ikke er blitt verre enda :shy:

Jeg vil bare nevne at jeg akkurat hikste-gråt til Nanny McPhee.
Full blown hulking.
Takk for meg.

Jeg begynte å hylgrine da jeg så en venn hadde lagt ut bilde av julelefser på snapstory :hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg tok akkurat et LITE steg over i kategorien koko..
Åpnet babyverden-appen, leste og brølte ER DU VITTIG ELLER??
"er brystene dine ømme og store?"
JA FOR POKKER!

Back
Topp