Svangerskaps Symptomer

Huff. Jeg håper det blir bedre. Husker Grandiosa reddet meg noen ganger også sist.

Her er det motsatt akkurat nå. Jeg spiste faktisk en meny fra Burger King etter middag ... :facepalm: Skal ikke gjøre det hver dag altså, men ÅH det var digg i dag.
Jeg fikk da i meg litt ☺️ gikk til det skritte å sendte en melding til en fysioterapeut jeg kjenner igjenom jobb og spurte etter noen gode råd så kan jo satse på at hun vil dele litt med meg ☺️
Elkers så har jeg sagt det til stort sett alke på jobb nå. Så vær på vakt sur grinete og tempramangs full med bekken problemer så ordner seg nok

Føler symtomer avtar jeg.

Et av de sikreste symptomene på at noe var på g var en stølhet jeg følte i livmoren. Føler den er på å gi seg. Også blir jeg selvfølgelig nervøs!

Men brystene er fremdeles ulidelige. Store, tunge og ømme!:bag:
Det er så utrolig nervepirrende denne tiden her.
Føler på alle symtomer som kommer å går bra puppene fortsatt er der da

Var veldig fornøyd!
Men nå er det bare ulidelig lang venting til første TUL.

Noen som plages med morgenkvalme?

Har hatt et par "kvalmebølger", men disse har vært veldig kortvarige. Sist ble jeg vel ikke ordentlig uggen før uke 6-7 tror jeg, regner med det blir ca. samme nå :) Har egentlig lite symptomer, må tisse mye, spiser mer en ellers og den ene puppen er større enn den andre - that's about it :hilarious:

Var veldig fornøyd!
Men nå er det bare ulidelig lang venting til første TUL.

Noen som plages med morgenkvalme?
Egentlig ikke så kvalm bare når jeg kjører buss. Mer nesten ikke sulten. Spiser litt frokost vann til lunsj og litt middag. Nå merker jeg at jeg er litt sulten. Kvalm når jeg kjører buss

Jeg er 4+3 i dag, bekreftet gjennom blodprøver i går. Føler det er noe smått ironisk over at jeg dagen etter at jeg har fått bekreftet det jeg har mistenkt (og håpt på!), så får jeg en liten kvalmebølge om morgenen. Ingen kvalme tidligere. Varte bare fem-ti minutter, men det var en utrolig merkelig følelse. Mitt første svangerskap, så aner ikke hva jeg kan forvente haha :)

Jeg er 4+3 i dag, bekreftet gjennom blodprøver i går. Føler det er noe smått ironisk over at jeg dagen etter at jeg har fått bekreftet det jeg har mistenkt (og håpt på!), så får jeg en liten kvalmebølge om morgenen. Ingen kvalme tidligere. Varte bare fem-ti minutter, men det var en utrolig merkelig følelse. Mitt første svangerskap, så aner ikke hva jeg kan forvente haha :)
Nei samme her, litt betryggende å ha NOEN symptomer. Ingen kvalme her enda, 4+6 nå men murringer i livmora kom tilbake idag samt stikking i ryggen. Hva er det for noe liksom???

Jaja brystende er tydelig større og veldig veldig støl!

De siste to dagene har jeg ikke hatt menssmerter i alle fall! Tipper livmora ikke strekker seg akkurat nå. Det er ganske deilig, for der var faktisk ordentlig vondt.

Puppene er fremdeles ømme, jeg er skrubbsulten og har ryggsmerter. Flyr mye på do, er litt uggen, men enn så lenge går det veldig bra.

De siste to dagene har jeg ikke hatt menssmerter i alle fall! Tipper livmora ikke strekker seg akkurat nå. Det er ganske deilig, for der var faktisk ordentlig vondt.

Puppene er fremdeles ømme, jeg er skrubbsulten og har ryggsmerter. Flyr mye på do, er litt uggen, men enn så lenge går det veldig bra.
Det var godt å høre noen andre si de smertene var vonde. Har tenkt flere ganger at det kunne være noen feil for det var jo direkte ubehagelig. Men så forsvant smertene igår og da ble jeg stressa da og...

Her har murringene gutt seg lutt også, men fremdeles litt av og på, bare ikke like kraftig.
E fortsatt like trøtt ig til tider vond i hodet.

Ellers bra :) håper det fortsetter med så lite plager!!

Det var godt å høre noen andre si de smertene var vonde. Har tenkt flere ganger at det kunne være noen feil for det var jo direkte ubehagelig. Men så forsvant smertene igår og da ble jeg stressa da og...

Hahaha! Ja! Men det er veldig vanlig ar livmora vokser i rykk og napp. Akkurat det skal du ikke være bekymret for :-) Sånn var det for meg hele forrige svangerskap. Det er absolutt ikke et tegn på at noe skummelt foregår!

Hahaha! Ja! Men det er veldig vanlig ar livmora vokser i rykk og napp. Akkurat det skal du ikke være bekymret for :) Sånn var det for meg hele forrige svangerskap. Det er absolutt ikke et tegn på at noe skummelt foregår!
Ååh takk:Heartred Graviditeten føles jo nesten ikke ekte når man har så lite symptomer heller. Men er vel bare å stresse ned:)

Jeg merker at jeg har en så utrolig annen holdning til hele greia i dette svangerskapet sammenligna med første. Forrige gang letet jeg etter symptomer og følte tida gikk så saaaakte. Denne gangen lovpriser jeg hver dag jeg ikke merker noe som helst og tenker at det er helt greit at den ungen ikke blir født imorra.. :hilarious: og tida går så mye fortere!

Ååh takk:Heartred Graviditeten føles jo nesten ikke ekte når man har så lite symptomer heller. Men er vel bare å stresse ned:)

Ja. Og den brutale sannheten er jo at det er nada noen av oss får gjort dersom det er noe feil likevel. Og ofte så kommer det som julekvelden på kjerringa uansett.

For meg er det mye bedre å benytte anledningen til å glede seg, spise sunnere, være aktiv og tenke gjennom hva slags mamma jeg vil være (selv om jeg allerede har en). Og går det ikke nå, så er det antakelig til det beste. Da er det en utsettelse, men ikke en permanent en :-)

Jeg merker at jeg har en så utrolig annen holdning til hele greia i dette svangerskapet sammenligna med første. Forrige gang letet jeg etter symptomer og følte tida gikk så saaaakte. Denne gangen lovpriser jeg hver dag jeg ikke merker noe som helst og tenker at det er helt greit at den ungen ikke blir født imorra.. :hilarious: og tida går så mye fortere!

Hahaha. Kjenner til den!!

Back
Topp