SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Ingen her i dag heller nei...
 
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
Jeg er her
 
He he, plutselig var jeg vekk igjen... hihi.... :)

Her går ting bedre og bedre syns jeg, samboeren min har vært sykemeldt siden theodor var 3 mnd pga nakkeproblemer, men er nå på vei ut i jobb igjen, så det går framover. :) Og Theodor går i bhg 2-3 dager i uka, mens jeg jobber, og der stortrives han. :)

Det var vel slik hverdagen våres er for tida. hvordan er det med dere da? :)
 
Så godt at han er på bedringens vei, håper det blir helt bra igjen :) Deilig når de trives i barnehagen, er så godt å se at de har glede av å gjøre noe annet enn å være med mamma og pappa :D

Oliver er 100 % i bhg mens Lars er på jobb og jeg leser hjemme til eksamen. Har skjedd litt av hvert her i det siste, så nå har vi bestemt oss for å flytte til Trondheim. 30. november er datoen, så kom litt brått på. Gleder oss veldig til det da, skal bli godt å komme hjem til familien igjen :D Og ellers er jeg gravid og veldig sliten om dagen, men alt i alt stortrives jeg :D
 
så koselig at dere skal flytte tilbake da, det blir nok deilig å få litt mer familie rundt dere når dere blir 4. :)
Håper det går greit med dere da, siden det blir mye forandringer og mye som skjer.
Begynte Oliver også i bhg i august? har det gått greit?
Det blir spennende med en gutt til da, også praktisk hvis du har tatt vare på mye fra Oliver. :) Men du hadde vel ett ganske tungt svangerskap med Oliver å, mye dårlig osv. Det må være tøft med han ved sida da, forrige gang var vi jo så heldige da hadde vi jo bare oss selv å tenke på. Vi begynner nok planlegging om ett års tid eller noe, gleder meg så... men jeg hadde også ett ganske tungt svangerskap så er litt nervøs, men greier d vel... :)
ha en flott uke!
 
Aaaaaaltfor stille inne her om dagen ja........
 


MiniBolle2012 skrev:
Savner at det er aktivitet her inne jeg :/


meg også....
 
haaaaaaaaaaaaaaalloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo..........????? Er det noen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer...........???????
 
Halloen....
Ja her var det stille
 


ToSmå2010 skrev:
Halloen....
Ja her var det stille



VELDIG stille.....
 
HALLLLOOOOOooooooo, er det noen heeeeeeer?
 
haaaaaaaaaaaalllllooooooooooooooooo ????????????????????
 
 
Slå et lite slag for denne når vi først er innom
 


dirfloS skrev:
Slå et lite slag for denne når vi først er innom



Yeeeeey!!!! Det er noen her
 
Eller skal man si at "det var noen her" istedenfor kanskje????
 
oooo-bap-paro! :D
 
Back
Topp