SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

vi burde printe ut hele denne tråden og gi ut som bokserie som vi kaller "vår kamp" :D
 
Følte for og skrive noe i denne lange tråden:D
 
Jeg vil også skrive hei! :-)
 
Ja vi har det bare fint! :) Tiden går så fort! Klarer ikke å innse at vi snart har 3-åringer i hus! Har dere planlagt noe bursdagsgreier eller?
Nei, helt vilt! Går sykt fort, min lille Alvin er ikke engang baby lenger:/

Nei, ikke planlagt noe enda. Lurt litt på barneselskap i år, men usikker:)

Du som er så god på sånt har vel alt i boks?:D
 
Ja herregud! Min er jo straks 15 mnd! Wæææ!

Hehe, har nok alt i boks her ja, blir Mikke Mus bursdag med masse pynt og stæsj ;)
Ja, tenk det, synes ikke det er lenge siden han kom til verden heller:eek:

Kjøper du stæsj på ebay da? Prøvd å finne litt der, men var så mye så synes det var vanskelig å finne frem til de gode tilbudene:)
 
Nei ikke jeg heller! Jaja, koser oss ihvertfall og har ikke noe imot denne tiden, myyye bedre enn babytiden ;)

Jeg har kjøpt litt på Ebay, men ikke mye. Vil ikek ha MikkeMus tallerkener og slikt, vil heller ta opp fargene. Så har faktisk bestilt fra biit. Søk på Amscan International og der ser du mange farger! Vi skal ha rød duk, svarte fat og kopper. Ballonger i hvit, svart, rød og gul :) Også blir det heller litt mer pynt på kakene og slikt. Jo også har jeg kjøpt svarte billige hårbøyler som jeg skal lime på svarte pappører som alle i selskapet skal ha på :)
 
Nei ikke jeg heller! Jaja, koser oss ihvertfall og har ikke noe imot denne tiden, myyye bedre enn babytiden ;)

Jeg har kjøpt litt på Ebay, men ikke mye. Vil ikek ha MikkeMus tallerkener og slikt, vil heller ta opp fargene. Så har faktisk bestilt fra biit. Søk på Amscan International og der ser du mange farger! Vi skal ha rød duk, svarte fat og kopper. Ballonger i hvit, svart, rød og gul :) Også blir det heller litt mer pynt på kakene og slikt. Jo også har jeg kjøpt svarte billige hårbøyler som jeg skal lime på svarte pappører som alle i selskapet skal ha på :)
Det er sant, blir mer og mer moro hvor større de blir:D

Da skal jeg gjøre det, god idé! :)

Du vet vel ikke tilfeldigvis om nettsted som selger spiselige bilder til kake og?
Angelica vil ha hello kitty kake:rolleyes:
 
Back
Topp