SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

oooh densuperlange tråden  ;-D

Idag skal eg faktisk baka cupcakes og maripankake !!(bursdagsfest imårå)
Skal prøve meg på å lage fantorangen på kaka..wish me luck :-P

Det er møkkavind og regn i Sandnes..EG VIL HA VÅR

Mormor spanderte regntøy på Julian igår, så da kan me gå på lekeplass selv om det er vått :-D
 
Bump! Håper det gikk bar med bakinga di! Og selskap i dag! Gratulerer med gårsdagen, hipp hurra!
 
HVOR ER ALLE DE SØTE SMILYENE? FrøkenH!!!!!!!!!! KYLLINGEN!?
 
solisolden skrev:
HVOR ER ALLE DE SØTE SMILYENE? FrøkenH!!!!!!!!!! KYLLINGEN!?



Kyllingen er booorteemoticon  Og denne smileyen her gir absolutt ikke utrykk for hvor lei meg jeg faktisk er for at lille kylling er vekk!!!

Og hvor er pose over hodet smileyen!!???
 


OlliBolli skrev:
ISEN MIN ER BORTE!emoticon(Hva gjør egentlig denne?)



Jammen ikke godt å si!!  Eller hva gjør denne?
 


FrøkenH skrev:
solisolden skrev:
HVOR ER ALLE DE SØTE SMILYENE? FrøkenH!!!!!!!!!! KYLLINGEN!?



Kyllingen er booorteemoticon  Og denne smileyen her gir absolutt ikke utrykk for hvor lei meg jeg faktisk er for at lille kylling er vekk!!!

Og hvor er pose over hodet smileyen!!???


Nei, for en teit smily som det regner på!!! *skuffa*
emoticon
 


OlliBolli skrev:
ISEN MIN ER BORTE!emoticon(Hva gjør egentlig denne?)


*sukk* Ja, jammen er isen også borte *griiiiin*
 
Savner skravlekveldene på denne tråden jeg emoticon
 
Jeg har forsatt silly hodet mitt i avataren For jeg hadde lagret den på pc'en.. *synsselvatjegvarsmartda*

 Har ikke den her en lang nese??

Jadda.. Hvertfall sånn det er inne i hodet mitt

HVORFOR kan vi ikke få opp aktiviteten her da.. ??
 
Jeg har forsatt silly hodet mitt i avataren For jeg hadde lagret den på pc'en.. *synsselvatjegvarsmartda*

 Har ikke den her en lang nese??

Jadda.. Hvertfall sånn det er inne i hodet mitt

HVORFOR kan vi ikke få opp aktiviteten her da.. ??
 


ToSmå2010 skrev:
Jeg har forsatt silly hodet mitt i avataren For jeg hadde lagret den på pc'en.. *synsselvatjegvarsmartda*

 Har ikke den her en lang nese??

Jadda.. Hvertfall sånn det er inne i hodet mitt

HVORFOR kan vi ikke få opp aktiviteten her da.. ??


Der sa du noe;  :D

HURRA!:)
 
Tar meg jo vinter og vår å svare på innlegg :/

Men:




DERE ER SØTE!!!
 
Facebooken min bare henger Jeg orker ikke være der jeg..
SERIØST!!!! Jeg gleder meg til å flytte, de som bor oppe her gjør meg gal.. De bråker noe så inni helv'''te.. emoticon  Det er ingen av disse smilyene som beskriver hvor sint jeg blir..

Det værste er at det høres ut som de gjør det med vilje.. De tramper og løper, skriker, hyler, banker, smeller, spiller høy musikk.. Ja u name it.. Alt som kan bråkes med, det gjør de.. Og det er ikke bare på dagtid, neida.. De holder på til laaangt på natt ( 3-4 tiden på natta gjerne) De vekker jo Tobias, hvertfall 2 netter ila uka.. Vi har prøvd å sende melding å spørre om de kan dempe seg litt, men det er null reaksjon

Det må også nevnes at dette er 2 voksne personer altså.. De har ikke barn eller noe.. Noen ganger så er jeg sikker på at de er dopa på ett eller annet altså, for ingen som er klare i huet kan holde på sånn som de holder på.. De spiller julemusikk, og seriøst hyler å skriker så det høres ut som de sitter i stua her nede.. JADDA... Nå har de vekt Tobias igjen.. Da fikk han sove en halvtime idag da.. GAAAAAAAAD... Denne utblåsningen trengte jeg..emoticon
 
Back
Topp