SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

- SØØØØØØØØØØØØØØTISEEEER??????? Noen heeeeeeeeeeeer??? :P
Hva gjør dere i kveld da?
 
JEG ER HER ;D

Skjer ikke så mye her, venter på mensen som aldri kommer, men er ikke gravid. Så blir litt tullerusk i hodet av det ;p

Hvordan går det med deg og magen? :D
 
Snart natta'n, men måtte innom bv;)

I dag har jeg trukket en visdomstann, nå har jeg en igjen som skal opereres ut 25.mai. Så er alle ute, skal bli deilig være ferdig;D
 
I dag har vi trimma/klippa en svær hekk,vi har klatra inni busker og sagd bort døde kvister og fjernet annen skrot,HAr vondt i alle ledd nå...sliten ja...men du verden så bra det blir;) Må bare fylle på litt bark og så litt plen etter gravemaskinen nå så blir det så fint her;) også avsluttet vi med grilling i solveggen;) 
 
11 uker i dag emoticon  (har ikke fiksa tickeren)
Har begynt å få mage :D
 
solisolden skrev:
11 uker i dag emoticon  (har ikke fiksa tickeren)
Har begynt å få mage :D


Åååh, så stas<3
*LIKER* :)
 
OlliBolli skrev:
Må ikke glemme denne tråden selv om det er lite liv her...


Helt sant :)
 
OlliBolli skrev:
Hallo?
Hallo?
Hallo?
Hallo?

Er det noen her?
Er det noen her?
Er det noen her?
Er det noen her?


Ja!
Ja!
Ja!
Ja!
 
bv går såå tregt om dagene, så derfor jeg ikke skriver så mye her inne. Orker ikke når det tar en halv evighet å svare på et innlegg:/ Håper det snart blir bedre:) Også har jeg jo begynt å jobbe igjen også, så da strekker ikke tiden til like mye:)
 
innom å titter litt :)
 
Jeg er ensom her inne

emoticon det var ikke den jeg skulle ha... Gad.. Jeg hater den musa på pc'en min.. Den andre er ødelagt.. *må kjøpe ny*

emoticon Var ikke den søt kanskje???
emoticon Jeg syns de her er bare skikkelig teite, ikke no fine i det hele tatt..

emoticon  hva gjør den?? Fryser?? Tror det..
 
Nå har jeg skikkelig lyst på sjokolade...
Men når jeg tenker meg om så har jeg jo masse sjokoladekake i kjøleskapetemoticon
 
Teit at avataren min fikk sånn svart bakgrunn da...
 
Såååå lei av møkkavær, vind og regn :( Har så mye jeg skulle ha gjort i hagen..........
 
eg og e lei av dritt været, trodde me gikk mot sommer. Hoppa vist rett fra vår til høst :(
 
Ok vær i dag da :) Så fikk klippa plenen, men leggen er ganske ekkel nå etterpå :S Kjennes ut som en mild form for krampe.
 
I dag har jeg operert ut siste visdomstanna. Den var jæv*** å få ut:P
Tannlegen rykket og dro så fælt så hovnet jo helt opp. Så ut som jeg hadde kusma etterpå. Nå tygger jeg pencillin og ibux:D
 
Back
Topp