SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Stille her i dag..
 
 
Leggetid [8|]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: FrøkenH

Stille her i dag..



Jeg er her! Er bare så trøtt at jeg leser mer enn jeg svarer :p

 
Trøtt sjæl jeg;)
Vurderer senga!:D
 
Var i banken i dag, og selfølgelig var systemet deres nede så hun kunne ikke gi oss svar på om vi får lån eller ikke før tirsdag etter påske!! Blæh, visninga er på onsdag så vil liksom at det skal være greit før vi drar dit [:'(]
Ringte en annen bank, som vi skal innom i morgen. Får mest sannsynlig svar kjapt fra denne banken! Uff, er fortsatt nervøs jeg ja [&:]
 
Åååååååååååååå....jeg har så vondt i skuldra mi[:@]





Dagens klage[:(]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: dirfloS

Åååååååååååååå....jeg har så vondt i skuldra mi[:@]





Dagens klage[:(]


Huff da :( Har du gjort noe eller?


Ødela den for evigheter siden,venter på operasjon. Men har raka litt ute idag og da sier den ifra nå ikveld[:@]
 
God morgen! Her ska jeg jobbe kveld nå 15-22 men d bøter på me kveldstillegg me hundre prosent etter 18.00;) får jeg gjort no på dagtid nå også;) deilig me påskeferie da! :D
 
Fikk sove lenge i dag [:D]
 
Samboern har fri i dag og starter permisjonen sin rett over påske, så nå skal han ikke på jobb før 1.august [:D]
Sola skinner i Bø og vi skal bare kose oss i påska, i tillegg til å flytte inn i huset[8D]
God påske til alle sammen!
 
Vienna la seg selv i dag [8D]
Pleier å få sitte i vippestolen å se barne-TV å kose seg med flaska før vi tar kveldsstellet. Men så sovna hun gitt, var bare å bære hun i seng da. Heldigvis ikke lenge siden hun fikk ny bleie.
 
ORIGINAL: Marikii

Samboern har fri i dag og starter permisjonen sin rett over påske, så nå skal han ikke på jobb før 1.august [:D]
Sola skinner i Bø og vi skal bare kose oss i påska, i tillegg til å flytte inn i huset[8D]
God påske til alle sammen!

Slik har mannen min det også, bare enda litt lengre sommerferie (lærer) [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Herlig!!

GOD PÅSKE TIL DEG OGSÅ
 
 
ORIGINAL: frøken plaske




 
God påske:) hvor har alle smileyene blitt av? Liker ikke denne nye siden
 
emoticon 

SÅNN!!! Nå ble det litt mer folksomt her ;)
 
Liker ikke dette jegemoticon
 
Liker ikke dette jegemoticon
 
Må ikke glemme bort denne da!
 
Back
Topp