SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: solisolden

Skal kose meg med å plukke ut bilder til My first year ramma til Vienna 

 
Det gleder jeg meg til å gjøre til Angelica sin også!:)
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: solisolden

Skal kose meg med å plukke ut bilder til My first year ramma til Vienna 


Nååååh <3 Hvor har du kjøpt? :)

Har fått den i gave så vet ikke [8|] er kjempefin!
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: solisolden

SÅ har jeg jo blitt tante i dag!!!!! På Vienna sin bursdag da [8D] 


Gratulerer sååå mye <3


Takk [:)]
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: solisolden

SÅ har jeg jo blitt tante i dag!!!!! På Vienna sin bursdag da [8D] 


Gratulerer!!:D

Takk [:)] Gleder meg til å hilse på i påsken [:D]
 
Vurderer senga [8|]
 
 
Da har jeg finni en økonomisk løsning for oss også...:) blei ca 10 000,- mer i utgifter enn beregna nå så blei jo en god del trangere...[8|]

Men da blir d dessverre ingen vogn på mini før om ca 1 mnd, da har vi råd. Må først se etter en ny spisestol ( de selger ikke vanlig bøyle t tripp trappen fra stokke lengre) og bilstol..

Uff er ikke så lett uten vogn men...:s får ikke plass t han i noe anna på kjøpesentra og vi får jo ikke gått turer...:( men sånn er d vel bare. Godt å få skrive ned litt frustrasjon og tanker... Mye a d for tida... Men vi får prøve å holde motet oppe...:)
 
ORIGINAL: Chisme

Da har jeg finni en økonomisk løsning for oss også...:) blei ca 10 000,- mer i utgifter enn beregna nå så blei jo en god del trangere...[8|]

Men da blir d dessverre ingen vogn på mini før om ca 1 mnd, da har vi råd. Må først se etter en ny spisestol ( de selger ikke vanlig bøyle t tripp trappen fra stokke lengre) og bilstol..

Uff er ikke så lett uten vogn men...:s får ikke plass t han i noe anna på kjøpesentra og vi får jo ikke gått turer...:( men sånn er d vel bare. Godt å få skrive ned litt frustrasjon og tanker... Mye a d for tida... Men vi får prøve å holde motet oppe...:)


Vi kjøpte bøyle som passer til tripp trapp. Bruker stolen jeg hadde da jeg var lita. Kjøpte bøyle på bohus tror jeg.
 
Tusen takk for tipset! :) d er en nyere jeg har og ho dama i barnebutikken mente d måtte være nyere enn 2003 eller noe, og den hadde ikke Stokke lov å lage lengre...:s men ska ta en tlf t bohus just in case! :D lov å håpe!;€

ORIGINAL: MarteA

ORIGINAL: Chisme

Da har jeg finni en økonomisk løsning for oss også...:) blei ca 10 000,- mer i utgifter enn beregna nå så blei jo en god del trangere...[8|]

Men da blir d dessverre ingen vogn på mini før om ca 1 mnd, da har vi råd. Må først se etter en ny spisestol ( de selger ikke vanlig bøyle t tripp trappen fra stokke lengre) og bilstol..

Uff er ikke så lett uten vogn men...:s får ikke plass t han i noe anna på kjøpesentra og vi får jo ikke gått turer...:( men sånn er d vel bare. Godt å få skrive ned litt frustrasjon og tanker... Mye a d for tida... Men vi får prøve å holde motet oppe...:)


Vi kjøpte bøyle som passer til tripp trapp. Bruker stolen jeg hadde da jeg var lita. Kjøpte bøyle på bohus tror jeg.
 
[:D]
 
Blæh... Typisk at forkjølelsen skal bryte ut akkurat den uka gubben jobber så jeg er alene med snuppa på dagtid..... [:'(]
 
ORIGINAL: lillebebis

God morn ;D


God morgen [:)]
 
ORIGINAL: kikja

Blæh... Typisk at forkjølelsen skal bryte ut akkurat den uka gubben jobber så jeg er alene med snuppa på dagtid..... [:'(]


Kjedelig da[:'(] God bedring!
 
ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: kikja

Blæh... Typisk at forkjølelsen skal bryte ut akkurat den uka gubben jobber så jeg er alene med snuppa på dagtid..... [:'(]


Kjedelig da[:'(] God bedring!

Takk.. Lurer på om jeg skal prøve å legge snuppa litt, og legge meg sjøl...
 
Sitter på skolen og leser... vil ha påskeferie! Jaja... lesing i dag og i mårra, så noen dager fri :)
 
8 uker i dag [:D] håååper denne kvalmen gir seg snart [8|] ble bedre i uke 9 sist  *krysse*
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: solisolden

8 uker i dag [:D] håååper denne kvalmen gir seg snart [8|] ble bedre i uke 9 sist  *krysse*


Åj, det går fort! [:D] Håper kvalmen gir seg snart nå ja :) <3

Ja plutselig går det veldig fort Moro også det da.
 
Back
Topp