SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

God natt alle sammen <3
 
God natt alle sammen <3
 
God natt alle sammen <3
 
God natt alle sammen <3
 
God natt alle sammen <3
 
Natttaaaa!!![:D]
 
Nattinatt<3
 


god natt
 
Har alle lagt seg tidlig nå som jeg endelig har ork til å sitte på PC'n igjen?!?
Her er det EN TIME siden forrige innlegg, og på Mai-forumet generelt er det jo en hel halvtime!!

Jaja, finner vel senga jeg og nå, opp kl. 7 i morra og... [:'(][:'(]
 
God natt
 
ORIGINAL: Chisme

ticker test:D


funka fint det[:D]
 
Knøtte er på første duppen, og jeg kjeder meg litt....allerede.... tror dette kan bli en laaaang dag siden min kjære skal jobbe etter jobben[&o]
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

Angelica vil ikke sove[&:]


Tenner på gang?
Ingrid ville heller ikke sove for et par uker siden..det varte vel 3-4 dager, og plutselig dukket tre tenner opp [;)] Men ja, litt styr er det alltid når de ikke vil [&:]

 
Tror det er det, også er hun forkjølet.
Skal drøye litt og prøve legge henne igjen så får hun heller klare seg med en lur i dag. Hun er i veldig godt humør så;)
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

Angelica vil ikke sove[&:]


Tenner på gang?
Ingrid ville heller ikke sove for et par uker siden..det varte vel 3-4 dager, og plutselig dukket tre tenner opp [;)] Men ja, litt styr er det alltid når de ikke vil [&:]


Tror det er det, også er hun forkjølet.
Skal drøye litt og prøve legge henne igjen så får hun heller klare seg med en lur i dag. Hun er i veldig godt humør så;)


Ingrid var akkurat lik, litt forkjølet og de dagene det stod på ville hun bare hvile en gang..så tre dager var hun våken fra 11-12 tiden til 18 uten så mye som en liten dupp [:)] Men det har gått seg til igjen nå.. [;)]
Bra humøret er på plass, da er det ikke fullt så ille [;)]

 
Så bra! Da kan jeg slappe litt mer av å håpe det går over. Tenkte kanskje hun ville gå over til en hvil nå. Men er nok bare tenner og forkjølelse. Hun sov bare en gang i går også, fra 10-10.30.
Prøver å legge henne kl. 11 jeg:)
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

Angelica vil ikke sove[&:]


Tenner på gang?
Ingrid ville heller ikke sove for et par uker siden..det varte vel 3-4 dager, og plutselig dukket tre tenner opp [;)] Men ja, litt styr er det alltid når de ikke vil [&:]


Tror det er det, også er hun forkjølet.
Skal drøye litt og prøve legge henne igjen så får hun heller klare seg med en lur i dag. Hun er i veldig godt humør så;)


Ingrid var akkurat lik, litt forkjølet og de dagene det stod på ville hun bare hvile en gang..så tre dager var hun våken fra 11-12 tiden til 18 uten så mye som en liten dupp [:)] Men det har gått seg til igjen nå.. [;)]
Bra humøret er på plass, da er det ikke fullt så ille [;)]


Så bra! Da kan jeg slappe litt mer av å håpe det går over. Tenkte kanskje hun ville gå over til en hvil nå. Men er nok bare tenner og forkjølelse. Hun sov bare en gang i går også, fra 10-10.30.
Prøver å legge henne kl. 11 jeg:)

 
Satt hun i vippestolen foran tv'en litt istad. Gikk inn nå for og se hvordan det gikk og for å prøve legge henne igjen. Så har hun sovnet der hun. Sitter og snorker:P
Det har aldri skjedd før;) Hun er sikkert ikke helt i form, og kanskje det var ubehagelig å ligge på ryggen i vogna når hun er snørrete.
 
Back
Topp