SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

[:D]Har kost oss hos faerytale og Marcus [:)]
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: solisolden

[:D]Har kost oss hos faerytale og Marcus [:)]


Så koselig [:D][:D]

Vi planla Stavangertur snart, for å møte bla. deg [:D]
 
I dag har Matilda fått smake sjokolade for første gang. Av alle folk hun kunne få det fra fikk hun det av øyelegen. Øyelegen skulle sjekke brytningsfeil, men Matilda nekta å sitte i ro. Øyelegen spurte om hun kunne gi henne sjokolade, og når en lege spør så sier en ja tenkte jeg, hehe. Hun fikk sjokoladebiten i munnen og satt helt stille og smatta. Hun var i en egen verden :) Det var tydeligvis godt. Jaja.... neste gang blir 1 års dagen :)
 
Greier vist ikke å ta pause fra BV jeg [8|]
 
ORIGINAL: lillebebis

Greier vist ikke å ta pause fra BV jeg [8|]


Koselig at du er her, lillebebis.... også har du jo alltid noen å snakke med hvis du er her :)
 
ORIGINAL: lillebebis

Greier vist ikke å ta pause fra BV jeg [8|]

 
Det er bra!!
BV vil ikke ha pause fra deg<3
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: FrøkenH

Angelica vil ikke sove[&:]


Tenner på gang?
Ingrid ville heller ikke sove for et par uker siden..det varte vel 3-4 dager, og plutselig dukket tre tenner opp [;)] Men ja, litt styr er det alltid når de ikke vil [&:]


Tror det er det, også er hun forkjølet.
Skal drøye litt og prøve legge henne igjen så får hun heller klare seg med en lur i dag. Hun er i veldig godt humør så;)


Ingrid var akkurat lik, litt forkjølet og de dagene det stod på ville hun bare hvile en gang..så tre dager var hun våken fra 11-12 tiden til 18 uten så mye som en liten dupp [:)] Men det har gått seg til igjen nå.. [;)]
Bra humøret er på plass, da er det ikke fullt så ille [;)]


Så bra! Da kan jeg slappe litt mer av å håpe det går over. Tenkte kanskje hun ville gå over til en hvil nå. Men er nok bare tenner og forkjølelse. Hun sov bare en gang i går også, fra 10-10.30.
Prøver å legge henne kl. 11 jeg:)


Satt hun i vippestolen foran tv'en litt istad. Gikk inn nå for og se hvordan det gikk og for å prøve legge henne igjen. Så har hun sovnet der hun. Sitter og snorker:P
Det har aldri skjedd før;) Hun er sikkert ikke helt i form, og kanskje det var ubehagelig å ligge på ryggen i vogna når hun er snørrete.


Neimen ååååå, så søt [:D] Var sikkert herlig å sitte litt oppreist ja [:)] Gode Angelica <3

 
Tror det;)
Andre luren ble oppå meg (på sofaen), tilkoblet puppen.
Da sovnet vi begge to;)
Ikke en god vane, men siden hun ikke er form fikk hun lov;)
 
ORIGINAL: lillebebis

Greier vist ikke å ta pause fra BV jeg [8|]


fort gjort å bare smette inn her ja.... [;)]
 
Blæh, vet jeg bør trene men eier null motivasjon[:'(][:'(]

Har tom tatt på treningstøy og får likevel ikke ut fingeren
 
TRØTT.NO!
 
Juhu, fikk tilslutt rotet meg til å trene!!
 
Nå er det straks natta her kjenner jeg
 
ORIGINAL: Tullemor79

Nå er det straks natta her kjenner jeg


Her og [:-] Prøver å få med meg fruene, men trur det utgår..
 
Natta!
 
eg har løpt  4 kilometer idag[8D]

(og i forigårs)

Løper til sentrum, tar solarium, løper hjem igjen -herlig
(syns egentlig jogging er dritkjedelig)
Kjenner kroppen min er ikkje HEEEILT vant til løping..men blir nok bedre hvis eg tar en liten tur annenhver dag.

Kampen mot kiloene er BEINtøff[8|]..måtte ikkje anstrenge meg så masse for 5-6 år siden for å gå ned.
 
ORIGINAL: Vesten

eg har løpt  4 kilometer idag[8D]

(og i forigårs)

Løper til sentrum, tar solarium, løper hjem igjen -herlig
(syns egentlig jogging er dritkjedelig)
Kjenner kroppen min er ikkje HEEEILT vant til løping..men blir nok bedre hvis eg tar en liten tur annenhver dag.

Kampen mot kiloene er BEINtøff[8|]..måtte ikkje anstrenge meg så masse for 5-6 år siden for å gå ned.


Flink du er!!
Det skjer desverre noe med forbrenninga med alderen [&:]
 
NATTA JENTER[:D]
 
Back
Topp