SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: solisolden

Hadde glemt ut hvor laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt de første ukene av svangerskapet går [&:] 5 uker i morgen bare..

Heldige kattekvinna som nærmer seg de magiske 12!!
¨

Syns det har gått vanvittig fort den gangen her! sprøtt at eg allerede er 10 veker.. Men tenk på midlertidig nick da! Ho er jo 12 veker no!

Når fant du ut at du var gravid da? Er greit når de første ukene går fort ja [:)]
 
"snart" leggetid [8D]

I morgen skal jeg til faerytale å få KAKE [:D][:D][:D]
*glede*
 
ORIGINAL: solisolden

"snart" leggetid [8D]

I morgen skal jeg til faerytale å få KAKE [:D][:D][:D]
*glede*


Herlig ;D Kos dere masse <3
 
Får håpe du slipper d ja...:s 3 forsøk er vel akk passe:D håper d går på 1. El 2. Forsøk her.. Utålmodig ja:p hehe har hatt lyst siden han var rundt 3mnd...:p hihi

ORIGINAL: solisolden

ORIGINAL: Chisme

ORIGINAL: solisolden]

Så moro da!! [:)]

Er mange babysyke her inne nå føles det som [8D]


Tror d:p blir jo bare enda vanskeligere å holde seg t planen når d klaffer for så mange andre...! Hehe heldige dere er da:D åssen tanker har du rundt svangerskapet da? :)


Hehe [:)]

Føler meg veldig heldig denne gangen siden vi klarte det selv i i 3. prøve periode. Sist tok det 1 år og hormonkur [&:] Men det sies jo at en er mer fruktbar etter fødselen, så det kan stemme. Håper det klaffer fort for dere også [:)]

Jeg er spent på hvordan det blir denne gangen. Hvis jeg blir plaga av kvalme kan det bli tøft å skifte bleier på Vienna [&:] Men nå er det ikke lenge til pappaen skal ha perm så kan han fikse det [:)]
 
Vi har mista igjen vi!
 
ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(

jepp, jepp. Men er vant til det nå :/
 
ORIGINAL: Chisme

Får håpe du slipper d ja...:s 3 forsøk er vel akk passe:D håper d går på 1. El 2. Forsøk her.. Utålmodig ja:p hehe har hatt lyst siden han var rundt 3mnd...:p hihi

ORIGINAL: solisolden

ORIGINAL: Chisme

ORIGINAL: solisolden]

Så moro da!! [:)]

Er mange babysyke her inne nå føles det som [8D]


Tror d:p blir jo bare enda vanskeligere å holde seg t planen når d klaffer for så mange andre...! Hehe heldige dere er da:D åssen tanker har du rundt svangerskapet da? :)


Hehe [:)]

Føler meg veldig heldig denne gangen siden vi klarte det selv i i 3. prøve periode. Sist tok det 1 år og hormonkur [&:] Men det sies jo at en er mer fruktbar etter fødselen, så det kan stemme. Håper det klaffer fort for dere også [:)]

Jeg er spent på hvordan det blir denne gangen. Hvis jeg blir plaga av kvalme kan det bli tøft å skifte bleier på Vienna [&:] Men nå er det ikke lenge til pappaen skal ha perm så kan han fikse det [:)]



*krysser fingrene for deg*
 Jeg har også vært klar siden hun var 3 - 4 mnd [8D] Men valgte å kose meg med amminga å ikke tenke på det før tanta dukka opp i jula. Nå er jeg glad for at det ikke skjedde før, synes de blir passe tette.
 
ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(

jepp, jepp. Men er vant til det nå :/


Å nei!!! så trist da!!
 
ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(

jepp, jepp. Men er vant til det nå :/


Åhh, nå ble jeg trist! ;( Håper spiren sitter fast snart da! Prøvde dere lenge før ungen dere har satt da?
 
ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: klinkekulen

Lilleb. og Solis. : JA! Prøv! [:D] Dere fikk meg til å prøve Brie, så...[;)][;)]


Stemmer det [8D] Ja skal prøve :) Bør jeg ha den på boller, eller blir det for mye?


For meg, som er glad i søtt, er det ikke noe problem [:D] Men er kjempegodt på både brød og knekkebrød!

Skal prøve ja! Knekkebrød [:)]
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(

jepp, jepp. Men er vant til det nå :/


Åhh, nå ble jeg trist! ;( Håper spiren sitter fast snart da! Prøvde dere lenge før ungen dere har satt da?

Blir veldig let gravid , av og til tror jeg det er nok at sambo ser på meg........... men det virker som de ikke vil holde seg på plass lenge nok, skjer som regel rundt uke 10.
 
ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(

jepp, jepp. Men er vant til det nå :/


Åhh, nå ble jeg trist! ;( Håper spiren sitter fast snart da! Prøvde dere lenge før ungen dere har satt da?

Blir veldig let gravid , av og til tror jeg det er nok at sambo ser på meg........... men det virker som de ikke vil holde seg på plass lenge nok, skjer som regel rundt uke 10.


Åj, det var sent også :( Da begynner man jo å tenke at ting skal gå fint også :/
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(

jepp, jepp. Men er vant til det nå :/


Åhh, nå ble jeg trist! ;( Håper spiren sitter fast snart da! Prøvde dere lenge før ungen dere har satt da?

Blir veldig let gravid , av og til tror jeg det er nok at sambo ser på meg........... men det virker som de ikke vil holde seg på plass lenge nok, skjer som regel rundt uke 10.


Åj, det var sent også :( Da begynner man jo å tenke at ting skal gå fint også :/

Er som sagt vant til det nå, så er vel nesten litt sånn at jeg venter på det......Håper du får en knall fin graviditet fremover da iallefall :D
 
ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: teamo10

Vi har mista igjen vi!



Huff, har du vært gravid? :( Så utrolig trist da! :(

jepp, jepp. Men er vant til det nå :/


Åhh, nå ble jeg trist! ;( Håper spiren sitter fast snart da! Prøvde dere lenge før ungen dere har satt da?

Blir veldig let gravid , av og til tror jeg det er nok at sambo ser på meg........... men det virker som de ikke vil holde seg på plass lenge nok, skjer som regel rundt uke 10.


Åj, det var sent også :( Da begynner man jo å tenke at ting skal gå fint også :/

Er som sagt vant til det nå, så er vel nesten litt sånn at jeg venter på det......Håper du får en knall fin graviditet fremover da iallefall :D


Tusen takk <3 Håper spiren sitter snart hos dere og klamrer seg fast i 9 mnd ;D
 
Sambo skulle bare en liten tur ned til mine foreldre for å hente noe han,
det er nå 2 timer siden[8D]
han blir nok proppa full av kaffe og mat tenker jeg[:D]
 
Litt nifst:

Lagte klar MME til å ha med da vi skulle på bading. Helte oppi kokende vann og pulver i en slik avent-beger flaske. Så rista jeg med lokket på... ikke smart [&:] Hele bunnen føyk av og det varme vanne kom over magen og hendene mine. Det var vondt ja! Heldigvis kom det ingenting på Vienna, men det var like før. Fikk brannsår og det var vondt å bade i det varme bassenget [8|]
 
ORIGINAL: teamo10

Sambo skulle bare en liten tur ned til mine foreldre for å hente noe han,
det er nå 2 timer siden[8D]
han blir nok proppa full av kaffe og mat tenker jeg[:D]

Koser seg nok han [8D]
 
ORIGINAL: solisolden

Litt nifst:

Lagte klar MME til å ha med da vi skulle på bading. Helte oppi kokende vann og pulver i en slik avent-beger flaske. Så rista jeg med lokket på... ikke smart [&:] Hele bunnen føyk av og det varme vanne kom over magen og hendene mine. Det var vondt ja! Heldigvis kom det ingenting på Vienna, men det var like før. Fikk brannsår og det var vondt å bade i det varme bassenget [8|]


Åjda :S Derfor du må blande varmt + kaldt vann :S
 
ORIGINAL: teamo10

Sambo skulle bare en liten tur ned til mine foreldre for å hente noe han,
det er nå 2 timer siden[8D]
han blir nok proppa full av kaffe og mat tenker jeg[:D]


Hørtes veldig koselig ut for han da ;D
 
Back
Topp