SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

I dag spiste Oliver 2 skiver til lunsj, og brukte bare 20 minutt, i motsetning til 1 time på ei halv skive! Tror nesten vi må gi lunsj mens han går rundt bordet, selv om det sikkert ikke er så lurt sånn egentlig :p
 
I dag spiste Oliver 2 skiver til lunsj, og brukte bare 20 minutt, i motsetning til 1 time på ei halv skive! Tror nesten vi må gi lunsj mens han går rundt bordet, selv om det sikkert ikke er så lurt sånn egentlig :p
 
I dag spiste Oliver 2 skiver til lunsj, og brukte bare 20 minutt, i motsetning til 1 time på ei halv skive! Tror nesten vi må gi lunsj mens han går rundt bordet, selv om det sikkert ikke er så lurt sånn egentlig :p
 
ORIGINAL: lillebebis

I dag spiste Oliver 2 skiver til lunsj, og brukte bare 20 minutt, i motsetning til 1 time på ei halv skive! Tror nesten vi må gi lunsj mens han går rundt bordet, selv om det sikkert ikke er så lurt sånn egentlig :p


Så flink..bare gi han da du :) har ei her jeg også :) hun har ikke ro i ræva, og jeg får i henne mye mer når hun går rundt.. [:D]
 
Sol [:)]
 
Det er så deilig med skikkelig vårstemning i dag[:D]
 
Idag har jeg og knerten vært på tur med mamman min og tror du ikke det ble nye gardiner til kjøkkenet og leker til knerten helt gratis[:)]

SNILLE MAMMAN MIN[:D]
 
ORIGINAL: teamo10

Idag har jeg og knerten vært på tur med mamman min og tror du ikke det ble nye gardiner til kjøkkenet og leker til knerten helt gratis[:)]

SNILLE MAMMAN MIN[:D]


Så gøy da :) Kan være snille disse mammaene innimellom :)
 
Ååh, eg trenge litt sympati..[;)][;)] Ligge her me febar å skallebank.. He hatt det sånn sian igår..:-( Eg vil bli friske nå[:D][:D]
 
Vurderer å legge meg samtidig som Vienna i kveld [8D]
 
ORIGINAL: Faerytale

ORIGINAL: solisolden

Vurderer å legge meg samtidig som Vienna i kveld [8D]

Begynner trøttheten å melde seg?


Er helt sykt trøtt i hvertfall, men håper det bare er i dag [8|] Sto opp kl 6 i morges da...
 
Faerytale: Jesus elsker alle barna  danse samba baby samba!
 
ORIGINAL: Jannekarin

Ååh, eg trenge litt sympati..[;)][;)] Ligge her me febar å skallebank.. He hatt det sånn sian igår..:-( Eg vil bli friske nå[:D][:D]


SYMPATI til deg! Hadde skikkelig skallebank i går så det ligger friskt i minne hvor vondt det er [&:][:'(] God bedring!
 
Vår plingelingeling!!!
 
ORIGINAL: Faerytale

ORIGINAL: solisolden

Vår plingelingeling!!!



Det var HERLIG å trille i dag! [:D]


Jepp!!! jammen [:D]
 
ORIGINAL: Faerytale

ORIGINAL: solisolden

Vår plingelingeling!!!



Det var HERLIG å trille i dag! [:D]

åå det kan jeg tenke meg..fikk kun trilla ned på butikken og oppigjen :)men fikk med meg at det var bart på fortauet nå..og myyye bedre å gå :)
 
oj! jeg får igjen masse på skatten jo! hadde ikke regna med å få noe! [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: solisolden

oj! jeg får igjen masse på skatten jo! hadde ikke regna med å få noe! [:D][:D][:D]


Nice
 
ORIGINAL: solisolden

oj! jeg får igjen masse på skatten jo! hadde ikke regna med å få noe! [:D][:D][:D]


weeee[:)][:)]

kommer fremdeles ikkje inn for å sjekka baksmellen min, e eg i 0 så e eg kjempe fornøyd i år[:)][:)]
 
ORIGINAL: Minsa*

ORIGINAL: solisolden

oj! jeg får igjen masse på skatten jo! hadde ikke regna med å få noe! [:D][:D][:D]


weeee[:)][:)]

kommer fremdeles ikkje inn for å sjekka baksmellen min, e eg i 0 så e eg kjempe fornøyd i år[:)][:)]


Håpe du blir positivt overraska då [:D][:D][:D]
 
Back
Topp