Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillebebis
WOW, Oliver spiste 1 og ei halv skive til lunsj i dag, det har aldri skjedd før! Hurra, ser ut som vi har fått inn brødrutinene nå ;D
ORIGINAL: kikja
WOW, Oliver spiste 1 og ei halv skive til lunsj i dag, det har aldri skjedd før! Hurra, ser ut som vi har fått inn brødrutinene nå ;D
Så bra!!
Det må vi også prøve på! Ser ut som om stikkordet her er TID!! Og litt vann innimellom, og masse oppmerksomhet til pusekatten [8D]
Så bra!!
Det må vi også prøve på! Ser ut som om stikkordet her er TID!! Og litt vann innimellom, og masse oppmerksomhet til pusekatten [8D]
Ja i dag gav vi når han sto ved stuebordet istedet for å sitte i stolen. Vet ikke om vi fortsetter med det, men funket i dag ;p
Så bra!!
Ja i dag gav vi når han sto ved stuebordet istedet for å sitte i stolen. Vet ikke om vi fortsetter med det, men funket i dag ;p
Eline spiste igrunn hele brødskiva si i går, når vi var på Svinesund [8D] Men vi kan jo ikke dra dit og spise lunsj hver dag heller da.. ;p
ORIGINAL: kattekvinna
Hoihoi, side to!!! Fysjamegen
God natt alle sammen <3
Måtte holde meg våken for å sjekke om jeg fikk oppgjøret rett over midnatt, men det ser ikke slik ut, så da legger jeg meg ;p