SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

ORIGINAL: FrøkenH

Jeg må tisse:)


hehe :) spring og tiss :)
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: FrøkenH

Jeg må tisse:)


hehe :) spring og tiss :)

 
Done;)
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: FrøkenH

Jeg må tisse:)


hehe :) spring og tiss :)


Done;)


Goody :)
 
DER fikk jeg sjekket, så nå kan jeg legge meg ;D

Natta alle sammen <3
 
DER fikk jeg sjekket, så nå kan jeg legge meg ;D

Natta alle sammen <3
 
DER fikk jeg sjekket, så nå kan jeg legge meg ;D

Natta alle sammen <3
 
åååå, jeg er så nære for å få sjekket, men detter ut hver j*%¤#" gang det gjenstår kun 1 forbanna trykk[:@]
 
ORIGINAL: lillebebis

DER fikk jeg sjekket, så nå kan jeg legge meg ;D

Natta alle sammen <3

 
Natta<3
 
Skal legge meg selv.... tror jeg;) 
 
dritt altinn...... blir så sinna.... åååååååååååhåhhhhhhh, at det går ann.... nå er jeg så irritert, nysgjerrig, trett og sur at jeg går å pusser tennene, så blir det å sjekke en siste gang før jeg kryper til køys.
krysser fingrene for at ting er greit om noen min og at jeg kommer inn å får svar før jeg sovner. får sikkert ikke til å sove før jeg finner ut om jeg blir ruinert eller ikke. åååååååååååååååååååååååååååå. DRITT.NO[:'(] .....
 
ORIGINAL: lillebebis

DER fikk jeg sjekket, så nå kan jeg legge meg ;D

Natta alle sammen <3


weee, ble du fornøyd???
kommer ennå ikke inn. Få bare beskjed om at altinn ikke er tilgjenngelig
 
Ny dag, nye muligheter til ikke å komme inn på altinn[:'(] fantastisk at det går ann altså...
 
Liker ikke at Vienna er begynt å stå opp kl 6 :S kanskje hun forbereder seg på å stille klokka? [8D]
 
ORIGINAL: solisolden

Liker ikke at Vienna er begynt å stå opp kl 6 :S kanskje hun forbereder seg på å stille klokka? [8D]


det kan hende :) er det i helga det skjer?
 
ORIGINAL: solisolden

Liker ikke at Vienna er begynt å stå opp kl 6 :S kanskje hun forbereder seg på å stille klokka? [8D]


eg se så fram til å stille klokka, endelig kan vi sove te 7 igjen [:)][:)]
 
ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: solisolden

Liker ikke at Vienna er begynt å stå opp kl 6 :S kanskje hun forbereder seg på å stille klokka? [8D]


det kan hende :) er det i helga det skjer?

Ja, er det ikke det tro?[8|]
 
[:D][:D][:D][:D]
 
Hva gjør denna så langt neda a jenter?!?
 
i dag har vi bestilt 1 ukes tur til Danmark i sommer!! Gleder meg skikkelig!! Det er med mine foreldre da, og de betaler ferje og opphold for oss, så skal vi betale noe av maten der nede!!!!!!!![:D][:D][:D]
 
i dag har vi bestilt 1 ukes tur til Danmark i sommer!! Gleder meg skikkelig!! Det er med mine foreldre da, og de betaler ferje og opphold for oss, så skal vi betale noe av maten der nede!!!!!!!![:D][:D][:D]
 
Back
Topp