SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

velkommen hjem fra d store utland lillebeibs og stiona[:)]

Nå ska eg å broreman spise middag på mcdonalds å så ska me gå å se om me får tatt någen julabilder[:)][:)]
 
Nå har ungene reist en tur til pappaen sin..
Så da skal jeg slappe av i 2 timer[:D][:D]
 
ORIGINAL: Stinoa

Tusen takk dere[:D]
Godt å være tilbake, men savner Oliver og Tina då<3


Vi savner dere også, koste oss kjempe masse :)

Heidi: Sitter og sorterer bilder nå, så kommer på FB om litt ihvertfall ;)
 
Nå er det home and away[:D][:(]
 
Lille sov ikke like lenge istad, kun 30 min. Men nå sover hun sin tredje og siste lur:)
 
VELKOMMEN TILBAKE STINE OG TINA!!:)
(gleder meg til bilder!!)
 
Godt å kjæresten hjemme igjen[:D] HAr kost oss idag og gått laaaang tur i det fine været[:D]
nå skal jeg på skolen[8D] bare 2 timer da[:)]
 
Nå er det tid for middag![:)]
Med julemusikk i bakgrunnen.[8D]
 
ORIGINAL: tuttrun

Nå er det tid for middag![:)]
Med julemusikk i bakgrunnen.[8D]



Åhhh, så koselig ;D
 
Har kjøpt giraffen sophie til Melvin idag :) er populær,men skal døpes om til Melvina :)
 
ja.. da har Johanne sovet en liten dupp på ryggen min i meitai igjen [:)]
 
Jaja folkens..
No sitter eg småspent i stua - mens Hedda og papsen er oppe og prøver å ta kvelden...
Han har aldri lagt ho før, men no syns vi det var på tide [8D]
Tør liksom ikkje heeeilt å tru på at det skal gå, ho er jo vant med at det er eg som gjer det...
Men det er nok på tide at mor løsriver seg litt....[;)]
 
Oliver sovnet av seg selv i kveld! Deilig! Trodde vi måtte slite skikkelig med legginga de neste dagene siden rutinene var ikke tilstede under Londonturen :p
 
Da er snuppa i seng :)  
 
Jaaaaahooooooooo!!!
Hedda slukte ei flaske med melk og sovna i senga si!!!

Hipp hipp! Eg er lykkelig :D
 
Da er flaska med mm klar i kjøleskapet og hvordan-lage-grøt-instrukser har blitt terpet på. Så da skal jeg til fysioterapeut og etterpå treffe en venninne. Dette blir veldig spennende for vi har aldri gjort det før. Har alltid vært sammen med henne til måltidene. (Hun har fått både grøt og frukt av pappaen før da, men jeg har liksom hatt styringa pluss vært her med puppene mine, hehe [8D] )
 
Wuhuu, siste husleia, strømmen og internetten for i år er betalt :p Snart er det 2011 jo :O
 
Back
Topp