SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

[hr]Jeg har funnet ut hvordan jeg lager linjer her..
[hr]Ikke at det er en så nyttig ting og kunne.
[hr]Men likevel..
[hr]Man vet aldri når man får bruk for en linje.
[hr][:D][hr]
 
ORIGINAL: FrøkenH

[hr]Jeg har funnet ut hvordan jeg lager linjer her..
[hr]Ikke at det er en så nyttig ting og kunne.
[hr]Men likevel..
[hr]Man vet aldri når man får bruk for en linje.
[hr][:D][hr]


Hehe, *ler**[:D]
 
innom å hilser på igjen!
 
ååå i dag snudde Malin seg fra magen til rygg så tilbake igjen :) Snuppa mi gjør framskritt :)
 
Nå skal snart snuppa ha sin andre lur, håper den blir minst like lang som første, for jeg må bake ferdig vaniljebollene:)
 
Jeg er sliten i huet.. [>:]
 
soool & deilig vær ute idag! gjort litt husarbeid,bestilt julekort og nå skal vi snart ut på en liten tur [:D]
 
Her er det ikke sol..
Er skikkelig tåkete og ekkelt ute.. hehe.. [8D]
 
Godt å være tilbake nå ja ;D
 
ORIGINAL: lillebebis

Godt å være tilbake nå ja ;D


Wiiiiiiiiiiiiii[:D]
 
Nettopp fått tilbake nettet[:)]
 
Sitter å ser igjennom bilder fra London nå, jeg og Stine tok 355 bilder! :O Ikke alle er like fine da :p
 
ORIGINAL: lillebebis

Sitter å ser igjennom bilder fra London nå, jeg og Stine tok 355 bilder! :O Ikke alle er like fine da :p

Hahahha, frekk eller[8|] haha, neida[8D] ble mangen, ja ka kan man si.. mindre bra bilder[8D]
 
ORIGINAL: Stinoa

ORIGINAL: lillebebis

Sitter å ser igjennom bilder fra London nå, jeg og Stine tok 355 bilder! :O Ikke alle er like fine da :p

Hahahha, frekk eller[8|] haha, neida[8D] ble mangen, ja ka kan man si.. mindre bra bilder[8D]


Heehehe, ja, men litt tullebilder må man ha :p

Tror ikke jeg gidder å ta vare på alle bildene du tok angående avhandlingen om å ta på BB :p
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Stinoa

ORIGINAL: lillebebis

Sitter å ser igjennom bilder fra London nå, jeg og Stine tok 355 bilder! :O Ikke alle er like fine da :p

Hahahha, frekk eller[8|] haha, neida[8D] ble mangen, ja ka kan man si.. mindre bra bilder[8D]


Heehehe, ja, men litt tullebilder må man ha :p

Tror ikke jeg gidder å ta vare på alle bildene du tok angående avhandlingen om å ta på BB :p

Hahaha, joooda.. må jo ha bruksanvisning om du glemmer det[8D]
 
velkommen tilbake Lillebebis og Stinoa!
glere meg til å få se bilder!!
(for vi får vel se??[8|] )
 
da har jeg og Johanne vært og svømt litt [:)]
så koselig![:)] er med ei venninde og babyen hennes.. som er 23 dager eldre enn Johanne!

dom koser såå masse! svømmer og ler og smiler! HYLER høøøyt og plasker!
så nå jhar hu sovet en goood dupp og fått middagen sin!
snart skal jeg begynne på middagen til oss voksne! [:)]

håper dere andre har hatt en fin dag så langt!
 
Nå har vi kommet hjem fra barseltreff og lunsj med venninna mi, koselig med en sosial dag i ny og ne[:D] Tipper det var godt for min syke kjæreste å få sove litt uten frue og barn tilstede[8D]
 
Back
Topp