SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

OI!!![:D] Johanne kom seg endelig opp på strake armer!!
haha.. hu ble nesten like satt ut som meg [8D] titta ned i gulvet og HYLTE (av glede)!![:D][8D]

kansje hu klarer og komme seg litt framover snart også da.. [;)]
 
God morgen..
Da er snuppa levert i barnehagen og jeg skal komme meg i dusjen straks..
 
jeg spiser frokost[8|]
 
da er vi pakka og klare for bading.. skal resie om ca 20 min [:)]
jeg og vesla sov en liten dupp på sofaen i stad og det var så koselig..
hu lå og koste med øret mitt mens jeg leste eventyr.. så sovna hu på magen min[:D]

ELSKER GO`JENTA MI!![:)]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

jeg spiser frokost[8|]


Me too.... Akkurat levert snuppa i bhg, kom kl ti, litt sent men[&:]

Syns det faktisk er drit kjett og mer stress å levere og hente i bhg enn å ha henne hjemme... Hvordan takler du det, å stelle og mate og kle på alle for å rekke bhg?
 
ORIGINAL: Heidi10

da er vi pakka og klare for bading.. skal resie om ca 20 min [:)]
jeg og vesla sov en liten dupp på sofaen i stad og det var så koselig..
hu lå og koste med øret mitt mens jeg leste eventyr.. så sovna hu på magen min[:D]

ELSKER GO`JENTA MI!![:)]


Nååh så gromt[:)]
 
ORIGINAL: klinkekulen

Mårn!
Nå skal veslesnuppa få morgengrøten sin [:)] Etterpå skal vi ta turen til Barnas Hus og Babyshop å se om vi finner noe stæsj. Er bla tilbud på Stokke tripptrappstol, så en sånnen må vi hvertfall få med oss hjem [;)] Så skal vi på XXL å kjøpe piggdekk til sykkelen til pappaen..før vi tar turen til Spar Kjøp for å kjøpe litt ullklær. Etterpå må vi hjem å lage middag til papsen kommer hjem fra jobb. Idag blir det laks og byggris, mmm [:)] Ikveld tenkte jeg å begynne og pakke til vi skal reise på fredag [;)] Sånn, da vet alle det.
Ha en fin dag [:)]


Misunnelig..... Pleier alltid å dra innom barnas hus, xxl, toysRus når jeg er i oslo... Og har lyst til å kikke på sparkjøp og babyshop, kjøpe mer ullklær for hun vokser ut av alt... Penger, kom til meg!![8D]

Ha en kjempefin dag!!
 
ORIGINAL: Heidi10

OI!!![:D] Johanne kom seg endelig opp på strake armer!!
haha.. hu ble nesten like satt ut som meg [8D] titta ned i gulvet og HYLTE (av glede)!![:D][8D]

kansje hu klarer og komme seg litt framover snart også da.. [;)]


Å så artig!! Morsomt når de blir så overraska selv[8D]
God tur på svømmings![:D]
 
ORIGINAL: Stella10

god morgen:) nå drar vi på 6 mnd kontroll.


Lykke til! Fortell hvordan det gikk[:D]
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: ToSmå2010

jeg spiser frokost[8|]


Me too.... Akkurat levert snuppa i bhg, kom kl ti, litt sent men[&:]

Syns det faktisk er drit kjett og mer stress å levere og hente i bhg enn å ha henne hjemme... Hvordan takler du det, å stelle og mate og kle på alle for å rekke bhg?

 
Vi står opp mellom 07-08..
Går på badet og steller eldste jenta, mens lillegutt ligger i senga så lenge.
Setter på playhouse disney til henne og gir henne en brødskive.
 
Steller og kler på lillegutt, plasserer han i vippestolen. Går på badet og får på meg klær. Legger fram yttertøy til begge to. Setter meg ned i 2 min og koser med storesøster før vi kler på henne først, så lillegutt.. Så kommer vi oss sakte, men sikkert ut døra. Pleier å være i bhg mellom 09 og halv 10. Litt ettersom når vi kommer oss opp.. Så det tar litt tid. hehe.. [8D]
 
Når vi er tilbake igjen så får lillegutt grøt, og jeg dusjer og spiser. [:)] Han drikker melk før vi står opp så han er ikke sulten før vi er hjemme igjen.
Nå har jeg blitt så vant til det, så alt går automatisk egentlig. Men noen dager kjenner jeg at jeg syns det er ett uendelig mas.. hehe
 
Nå baker jeg boller med vaniljekrem (vi skal jo ha dåp til helgen) :)
 
Lille var overraskende lett og legge til første luren sin kl.10 i dag også! Vanligvis pleier hun og protestere høylytt. Tror jeg rett og slett har tvinget henne til og sove før hun har villet tidligere jeg. For i dag og i går har jeg dratt ut tiden og hun har ikke protestert i det hele tatt, sover lenger gjør hun og - HURRA, og bank i bordet!:)
 

meg til venstre som slår til x-sjef[:@][8D]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: ToSmå2010

jeg spiser frokost[8|]


Me too.... Akkurat levert snuppa i bhg, kom kl ti, litt sent men[&:]

Syns det faktisk er drit kjett og mer stress å levere og hente i bhg enn å ha henne hjemme... Hvordan takler du det, å stelle og mate og kle på alle for å rekke bhg?


Vi står opp mellom 07-08..
Går på badet og steller eldste jenta, mens lillegutt ligger i senga så lenge.
Setter på playhouse disney til henne og gir henne en brødskive.

Steller og kler på lillegutt, plasserer han i vippestolen. Går på badet og får på meg klær. Legger fram yttertøy til begge to. Setter meg ned i 2 min og koser med storesøster før vi kler på henne først, så lillegutt.. Så kommer vi oss sakte, men sikkert ut døra. Pleier å være i bhg mellom 09 og halv 10. Litt ettersom når vi kommer oss opp.. Så det tar litt tid. hehe.. [8D]

Når vi er tilbake igjen så får lillegutt grøt, og jeg dusjer og spiser. [:)] Han drikker melk før vi står opp så han er ikke sulten før vi er hjemme igjen.
Nå har jeg blitt så vant til det, så alt går automatisk egentlig. Men noen dager kjenner jeg at jeg syns det er ett uendelig mas.. hehe


Kanskje jeg bør stå opp litt før... Er oppe av senga ca halv ni, da har minsta fått mat. Så legger jeg henne i lekegrinda mens jeg steller eldste. Slipper ut ene hunden først.

Så lager matpakke og frokost til eldste, setter meg ned og hjelper henne å spise. Hun klarer selv, men har mark i reven[8D]

Steller hu minste, og litt meg selv, går ut og starter bilen, finner frem ytterklær og kler på.
Ordner meg og spiser når jeg kommer igjen, og tar meg av begge hundene. Minsta sovner som regel på turen hjem.. Gir grøt etter hun har våkna..
Pakke sekken og smöre matpakke kan jeg jo sikkert gjøre kvelden før...
 
ORIGINAL: lille.trille


meg til venstre som slår til x-sjef[:@][8D]

Fortell, fortell[:D]
 
Jeg skriver oppsigelse til gamle jobben, og søker nye jobber... Liker ikke sånt, men d må gjøres...[:'(]
 
Nå har lille sovet 1 time, det er lenge siden hun har gjort første luren det *bankibordet* :)
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: ToSmå2010

jeg spiser frokost[8|]


Me too.... Akkurat levert snuppa i bhg, kom kl ti, litt sent men[&:]

Syns det faktisk er drit kjett og mer stress å levere og hente i bhg enn å ha henne hjemme... Hvordan takler du det, å stelle og mate og kle på alle for å rekke bhg?


Vi står opp mellom 07-08..
Går på badet og steller eldste jenta, mens lillegutt ligger i senga så lenge.
Setter på playhouse disney til henne og gir henne en brødskive.

Steller og kler på lillegutt, plasserer han i vippestolen. Går på badet og får på meg klær. Legger fram yttertøy til begge to. Setter meg ned i 2 min og koser med storesøster før vi kler på henne først, så lillegutt.. Så kommer vi oss sakte, men sikkert ut døra. Pleier å være i bhg mellom 09 og halv 10. Litt ettersom når vi kommer oss opp.. Så det tar litt tid. hehe.. [8D]

Når vi er tilbake igjen så får lillegutt grøt, og jeg dusjer og spiser. [:)] Han drikker melk før vi står opp så han er ikke sulten før vi er hjemme igjen.
Nå har jeg blitt så vant til det, så alt går automatisk egentlig. Men noen dager kjenner jeg at jeg syns det er ett uendelig mas.. hehe


Kanskje jeg bør stå opp litt før... Er oppe av senga ca halv ni, da har minsta fått mat. Så legger jeg henne i lekegrinda mens jeg steller eldste. Slipper ut ene hunden først.

Så lager matpakke og frokost til eldste, setter meg ned og hjelper henne å spise. Hun klarer selv, men har mark i reven[8D]

Steller hu minste, og litt meg selv, går ut og starter bilen, finner frem ytterklær og kler på.
Ordner meg og spiser når jeg kommer igjen, og tar meg av begge hundene. Minsta sovner som regel på turen hjem.. Gir grøt etter hun har våkna..
Pakke sekken og smöre matpakke kan jeg jo sikkert gjøre kvelden før...

 
Jeg smører matpakke og finner fram klær kvelden før. [:)]
 
Vi går til barnehagen, og bruker ca 10 min en vei og som regel sovner han på vei tilbake, men våkner alltid så fort vogna stopper. Så han sover liksom max ett kvarter[8D]
 
God (gjesp) morgen!

Har omtrent ikke sovet i natt - aner ikke hvorfor jeg har det sånn for tiden... La meg halv elleve og våkna rundt ett da snuppa skulle ha mat. Hun sovna ved puppen og jeg fikk lagt henne over i senga si, men jeg fikk ikke sove igjen. Skravla en stund med mannen som akurat hadde lagt seg. Så sovna han, men jeg fikk IKKE sove. Kapitulerte tilslutt, sto opp og tenkte at om jeg jobba med noe kom sikkert søvnen snikende. Så jeg jobba med albumet til snuppa. Plutselig var klokka halv fem!!! Ikke et snev av trøtthet, men jeg tenkte at jeg måtte jo sove noe så jeg la meg igjen. Fikk IKKE sove. Snuppis våkna halv seks - seks for mat. Jeg tenkte, jippi, nå sovner jeg sikkert pga ammehormonene. Snuppa sovna ved puppen, men det gjorde ikke jeg. Jeg lempa henne over i senga si og fikk IKKE sove selv. Tror jeg sovna rundt syv. Snuppis våkna kvart på åtte og var klar for dagen. Heldigvis hadde mannen min mulighet til å ta henne noen timer, så de gikk ned i stua og jeg fikk sove til kvart over ti. Herlig! Drømte masse rart om svigermor som brakk benet, men på 112 ville de ikke sende ambulanse og svigermor trøsta seg med lillesnupps tåteflasker (som hun ikke har begynt med enda, men men) Litt av en natt!

Heldigvis har vi ikke så mye planer i dag bortsett fra at jeg skal handle litt. Også skal jeg til fysio, men det er ikke før halv åtte og da er mannen her igjen med lillesnupp.

Ha en fin dag jenter!
 
ToSmå2010:
Ja da skal jeg prøve det, er bare så kje på kvelden etter å ha fått de i seng, så har bare lyst til å legge meg...
Nå skulle jeg egentlig spørre om noe mer, men husker det f... ikke[8D]ååa
 
Back
Topp