God (gjesp) morgen!
Har omtrent ikke sovet i natt - aner ikke hvorfor jeg har det sånn for tiden... La meg halv elleve og våkna rundt ett da snuppa skulle ha mat. Hun sovna ved puppen og jeg fikk lagt henne over i senga si, men jeg fikk ikke sove igjen. Skravla en stund med mannen som akurat hadde lagt seg. Så sovna han, men jeg fikk IKKE sove. Kapitulerte tilslutt, sto opp og tenkte at om jeg jobba med noe kom sikkert søvnen snikende. Så jeg jobba med albumet til snuppa. Plutselig var klokka halv fem!!! Ikke et snev av trøtthet, men jeg tenkte at jeg måtte jo sove noe så jeg la meg igjen. Fikk IKKE sove. Snuppis våkna halv seks - seks for mat. Jeg tenkte, jippi, nå sovner jeg sikkert pga ammehormonene. Snuppa sovna ved puppen, men det gjorde ikke jeg. Jeg lempa henne over i senga si og fikk IKKE sove selv. Tror jeg sovna rundt syv. Snuppis våkna kvart på åtte og var klar for dagen. Heldigvis hadde mannen min mulighet til å ta henne noen timer, så de gikk ned i stua og jeg fikk sove til kvart over ti. Herlig! Drømte masse rart om svigermor som brakk benet, men på 112 ville de ikke sende ambulanse og svigermor trøsta seg med lillesnupps tåteflasker (som hun ikke har begynt med enda, men men) Litt av en natt!
Heldigvis har vi ikke så mye planer i dag bortsett fra at jeg skal handle litt. Også skal jeg til fysio, men det er ikke før halv åtte og da er mannen her igjen med lillesnupp.
Ha en fin dag jenter!