"Sutretråden"

Sutrer fordi jeg ikke vet om jeg har hatt EL. Fikk den nederste på tirsdag, men stoler ikke på kroppen..

Vis vedlegget 198919

Sutrer også fordi vi måtte utsette IVF en liten uke på grunn av den mulige positive EL-testen :P

Og til slutt surter jeg litt fordi det er søndag og jobb imorgen. Heldigvis langhelg til helgen med fri fredag :D

Ser jo lovende ut for en EL da. Mulig du har hatt så mye medikamenter i det siste at kroppen klarte å lage spontan EL, selv i en fraværsperiode av medisiner..?
Håper på ventespire på deg..! ♡

Hjelper kanskje ikke så mye, men.. krysser fingrene likevel..! Håper det er verdt utsettelsen av ivf osv...

Ser jo lovende ut for en EL da. Mulig du har hatt så mye medikamenter i det siste at kroppen klarte å lage spontan EL, selv i en fraværsperiode av medisiner..?
Håper på ventespire på deg..! ♡

Hjelper kanskje ikke så mye, men.. krysser fingrene likevel..! Håper det er verdt utsettelsen av ivf osv...

Er nok restene av menopuren om EL har vært nå ja :) Er jo en grunn til at de venter en måned mellom hver IVF/AIH. Ventespire hadde vært supert. Enda mer supert hadde det vært å slippe mer medisin nå :P Bare irriterer meg over at jeg hentet ut medisin for 4500 dagen før mulig EL..

Er nok restene av menopuren om EL har vært nå ja :) Er jo en grunn til at de venter en måned mellom hver IVF/AIH. Ventespire hadde vært supert. Enda mer supert hadde det vært å slippe mer medisin nå :P Bare irriterer meg over at jeg hentet ut medisin for 4500 dagen før mulig EL..

Ser den.. Men.. enten får du bruk for dem likevel, eller så.. Er det ikke BARE negativt om du ikke får brukt dem.

Skulle sett det bitre innlegget jeg heldigvis klarte å holde meg for god tidligere i dag :rolleyes: Klarte nesten ikke holde meg når jeg leste innlegg hvor det ble klaget over hvor dyrt det blir med alle testene osv når det ikke klaffer med en gang. Hadde brukt flere hundre kroner jo! :eek:

Har brukt pver 10k på ett IVF forsøk denne mnd! Og det blir sikkert flere.. *sutre* pluss tester! Og min clearblue fertilitetsmonitor? Den har jeg ikke en gang bruk for nå uten eggledere :p

Skulle sett det bitre innlegget jeg heldigvis klarte å holde meg for god tidligere i dag :rolleyes: Klarte nesten ikke holde meg når jeg leste innlegg hvor det ble klaget over hvor dyrt det blir med alle testene osv når det ikke klaffer med en gang. Hadde brukt flere hundre kroner jo! :eek:

Har brukt pver 10k på ett IVF forsøk denne mnd! Og det blir sikkert flere.. *sutre* pluss tester! Og min clearblue fertilitetsmonitor? Den har jeg ikke en gang bruk for nå uten eggledere :p

Uff og uff. Flere hundre :p Kjempedyrt i det store bildet.. :p
Jeg har prøvd i 16 mnd - og har brukt sikkert.. tja.. under 500 på tester til nå. Det synes jeg absolutt ikke er så ille, med tanke på mengden tester det har vært. Gjelder bare å kjøpe på riktig sted.. Det kan man ikke gjøre med medisiner og ivf.. Kan ikke akkurat handle DET på ebay.. Og uansett om du kunne, hadde det fremdeles ikke blitt noe billig...

Ingen eggløsning :(

Jeg tør ikke regne ut hvor mye vi har brukt på tester, legetimer, piller og sprøyter. For meg betyr det lite når man vet hva som kan komme ut av det: en nydelig baby (eller flere). :happy:

Men nå sitter jeg her, er dårlig form, to dager over ikm, negativ test (igjen) og lurer på hva jeg skal gjøre. Tenker å ringe legen for en time, men hva kan de gjøre?

Skuffa, lei, oppgitt, osv :banghead:

Og når jeg ringte legekontoret får jeg vite at til og ned legen min skal ut i fødselspermisjon!!!!! Arrrrgh!!!! Hvorfor får alle rundt meg det til???

Og når jeg ringte legekontoret får jeg vite at til og ned legen min skal ut i fødselspermisjon!!!!! Arrrrgh!!!! Hvorfor får alle rundt meg det til???

En av de praktiske sidene ved å ha en mannlig lege :p
Bra for henne da, men man klarer aldri la være å tenke "hvorfor henne og ikke MEG"...

Venter på gyn. Så nervøs at det gjør vondt.

Venter på gyn. Så nervøs at det gjør vondt.
Så bra at du er kommet så langt! Håper det går kjempefort å få hjelp, og at det virker med en gang!
Jeg sitter også å venter på å komme inn til legen. Tror jeg skimta litt farge på dopapiret, :yuck: så gråt i bilen hele veien til legen...ser sikkert ut som et takras nå, men klarer å holde tårene tilbake om ikke anna.
Dette er en følelsesmessig berg og dal bane!:arghh: HATER DET SÅ INDERLIG!!!!!:smiley-angry017

Det kommer til å gå så fint så! :-*
Tenk så gøy det blir å gå derfra med resept på "baby-garanti-piller" ;)

Dessverre :/
De orker ikke gjøre noen ting før sambo får svar på sin prøve.

Så bra at du er kommet så langt! Håper det går kjempefort å få hjelp, og at det virker med en gang!
Jeg sitter også å venter på å komme inn til legen. Tror jeg skimta litt farge på dopapiret, :yuck: så gråt i bilen hele veien til legen...ser sikkert ut som et takras nå, men klarer å holde tårene tilbake om ikke anna.
Dette er en følelsesmessig berg og dal bane!:arghh: HATER DET SÅ INDERLIG!!!!!:smiley-angry017

Er så kjipt dette.. Blæh.. :(

Dessverre :/
De orker ikke gjøre noen ting før sambo får svar på sin prøve.

Er så kjipt dette.. Blæh.. :(

Hæ???? La de ingen plan framover en gang?

Jepp...Dagen i dag er offisielt en drittdag! Tr ankom to dager seint, den gravide legen sykemeldte meg og jeg må inn til videre utredning! Argh!!! Så kvalm at jeg vil spy!

Hæ???? La de ingen plan framover en gang?

Jepp...Dagen i dag er offisielt en drittdag! Tr ankom to dager seint, den gravide legen sykemeldte meg og jeg må inn til videre utredning! Argh!!! Så kvalm at jeg vil spy!

Hun skulle se på prøvene fra legen, men ellers skulle vi bare vente på sambos test..

Blæh! For et difust svar!
Håper testresultatene kommer kjapt!
Ventetiden er kjip!
Og nå er vi tilbake på null... Så starter tellinga igjen!

æsj enda en venninna som er gravid for ente gang :/ må bare få ut frustrasjonen

Back
Topp