"Sutretråden"

Slenger meg på sytetråden. Har vært gravid 3 ganger og har gått dårlig alle gangene og i tillegg til det så endte det med 2 infeksjoner to av de tre ufrivillig abortene , og den siste aborten fikk jeg en 5cm stor vanncyste så måtte ta haste latroskopi for å redde egglederen . Er ferdig med utredningen og alt er normalt, jeg har nok bare vært uheldig sier legene ! Føler meg sinnsykt mislykket . Min ublåsing for denne dagen damer! Vi har lov til det så mye mi skal gå igjennom får å få det til:)
 
Puh, godt at det ikke bare er jeg som opplever verden sånn for tiden. Ekstra bittert når du ser folk rundt deg får unger i ett. Så har du alle kommentarene da. "vi bestemte oss for å prøve og det klaffa på første forsøk. " så har du de som ikke vil ha unge engang, men får det. Og de som har fått unger både 1 og 2 ganger, før du selv er blitt gravid. Livet er urettferdig. " skal ikke dere ha unger snart eller har du unger"
 
Midt oppi en ny knekk, og kjenner det virkelig krever innsats å holde maska i hverdagen. I helgen var vi i en sammenkomst med sambo sin familie da plutselig en annen slektning av sambo dukket uforventet opp med sitt nyfødte barn... jeg var så uforberedt på dette at jeg gikk helt i lås, klarte ikke samle meg, fikk så inderlig min egen mislykkethet servert midt i ansiktet.. Alle flokket seg så klarte rundt barnevognen, men jeg klarte ikke se på barnet en gang, ble helt svimmel av tanken... ønsket meg bare bort fra hele situasjonen..
Så klart, hyggelig for dem, og jeg aner jo ikke om de prøvde lenge, men de HAR et nyfødt barn, jeg blir bare mer og mer sikker på at det toget er gått for min del :(
Og det gjør så vondt!! Det et så grusomt å kjenne på denne syke bitterheten!

Æsj.. det er så sårt :(
Sender en god klem ♡♡
 
Slenger meg på sytetråden. Har vært gravid 3 ganger og har gått dårlig alle gangene og i tillegg til det så endte det med 2 infeksjoner to av de tre ufrivillig abortene , og den siste aborten fikk jeg en 5cm stor vanncyste så måtte ta haste latroskopi for å redde egglederen . Er ferdig med utredningen og alt er normalt, jeg har nok bare vært uheldig sier legene ! Føler meg sinnsykt mislykket . Min ublåsing for denne dagen damer! Vi har lov til det så mye mi skal gå igjennom får å få det til:)

Velkommen med!
Fy så uflaks du har hatt.. får håpe det går rette veien nå..!!


Puh, godt at det ikke bare er jeg som opplever verden sånn for tiden. Ekstra bittert når du ser folk rundt deg får unger i ett. Så har du alle kommentarene da. "vi bestemte oss for å prøve og det klaffa på første forsøk. " så har du de som ikke vil ha unge engang, men får det. Og de som har fått unger både 1 og 2 ganger, før du selv er blitt gravid. Livet er urettferdig. " skal ikke dere ha unger snart eller har du unger"

Ja, jau! Sett tråden om hvilken pp alle barna satt på? Også er det noen som har fått både to og tre på første pp.. Det føles så urettferdig, når enkelte andre må prøve så lenge..
Altså. Jeg har også fått barn på "pp0", men.. nå er jeg på pp16 på nr 2, og det er så sårt å se at noen får ørten barn på første forsøk :(

.. men altså. Det er jo ikke deres feil. ><
 
Blæh. Jeg skulle egentlig ha baby i februar i år, om det hadde klaffa på første "go". Nå føler jeg meg heldig om jeg får 2017-termin i det hele...
 
Blæh. Jeg skulle egentlig ha baby i februar i år, om det hadde klaffa på første "go". Nå føler jeg meg heldig om jeg får 2017-termin i det hele...
Huff... jeg skulle vel hatt baby i mars/april i år.. nå blir jeg overlykkelig hvis det blir termin i 2017, men begrenser meg egentlig til å håpe på at det blir termin 'noengang'...
Bah og blæh!
 
Huff... jeg skulle vel hatt baby i mars/april i år.. nå blir jeg overlykkelig hvis det blir termin i 2017, men begrenser meg egentlig til å håpe på at det blir termin 'noengang'...
Bah og blæh!

Tenk den. Vi KUNNE hatt småbabyer nå. Egentlig. Æsj... :(
 
Hadde det klaffa på pp1 denne gangen så hadde vi hatt en baby på 1 mnd nå.
Og hadde vi ikke hatt en SA i sommer ville vi vært ca 15 uker på vei nå!
:(
 
Og akkurat nå fikk vi melding om at en liten gutt er født, i familien til mannen min.
Det er godt mannen min klarer å ta seg av gratulasjoner og slikt, for jeg må bare distansere meg! Såååååå kjipt å ha det slik!
 
Og akkurat nå fikk vi melding om at en liten gutt er født, i familien til mannen min.
Det er godt mannen min klarer å ta seg av gratulasjoner og slikt, for jeg må bare distansere meg! Såååååå kjipt å ha det slik!
Huff, skjønner deg så altfor godt...
Og det gjør vondt å være så bitter :(
 
Og det værste er jo at, jeg er på utredning fordi det var mistanke om svulst på hjernen, og midt oppi det hele har det skjedd veldig mye negativt i livet mitt for tiden. Først fikk jeg beskjed av legen at de mistenker svulst på hjernen, også sier legen at jeg har mest sannsynlig mista tvillinger i år, og det uten å vite at jeg er gravid. Mensen hele tiden og negative tester, men det kunne legen se på gu, ul og blprøver m.m. Så når folk da spør om når jeg skal få unger, blir det veldig sårt.
 
Velkommen med!
Fy så uflaks du har hatt.. får håpe det går rette veien nå..!!




Ja, jau! Sett tråden om hvilken pp alle barna satt på? Også er det noen som har fått både to og tre på første pp.. Det føles så urettferdig, når enkelte andre må prøve så lenge..
Altså. Jeg har også fått barn på "pp0", men.. nå er jeg på pp16 på nr 2, og det er så sårt å se at noen får ørten barn på første forsøk :(

.. men altså. Det er jo ikke deres feil. ><
Hæ?? Hva er pp?
 
Ny venninne gravid... Jeg klarte å gratulere over telefon, men tårene kom pressende samtidig... Skikkelig urettferdig spør du meg :(
 
Ny venninne gravid... Jeg klarte å gratulere over telefon, men tårene kom pressende samtidig... Skikkelig urettferdig spør du meg :(
Det er SÅ urettferdig! Blir kvalm og uvel.
Du er flink som klarte å gratulere.
 
Ny venninne gravid... Jeg klarte å gratulere over telefon, men tårene kom pressende samtidig... Skikkelig urettferdig spør du meg :(

Æsj :(
Begge søskenbarna mine har fått nr 2 i løpet av de siste månedene. Jeg blir litt sånn.. "Blæh.. min tur snart?!"
 
Back
Topp