"Sutretråden"

Æ må bare få lov å sutre litt. I alle år er man blitt fortalt, bruk prevensjon ellers blir du gravid. Men dem så ingenting om at likegodt kan ta 2 år å bli gravid uten prevensjon.
 
Ja, men det bliiir snart vår tur ❤️❤️

Snart ;)

Æ må bare få lov å sutre litt. I alle år er man blitt fortalt, bruk prevensjon ellers blir du gravid. Men dem så ingenting om at likegodt kan ta 2 år å bli gravid uten prevensjon.

Problemet er at du gjerne blir gravid når du ikke vil det, men når du prøver sååå går det ikke :p typiske saker!
 
Bra tråd, passer fint for meg. Er veldig bitter om dagen. Det popper opp unger og gravidmager overalt, føles som vi er eneste uten barn. Kjører meg selv ned i grøfta enkelte dager :( og så kommer vinteren nå, den er definitivt tyngst mht prøving.. Måtte det klaffe for oss alle snart ❤
 
Er så nedfor for tiden at jeg nesten vil kalle meg mentalt ustabil (men ikke som medisinsk diagnose altså..haha :p )...
Men jeg gråter rett som det er og blir rasende på sambo når han ikke gjør slik jeg tenker han burde.. Knekker mitt eget selvbilde mer og mer hver dag, tenker jeg må være totalt "bortkastet" som ikke klarer å gi han et barn en gang..
Jeg har i over en måned ikke tatt kontakt med en veldig god venninne fordi jeg bare orker ikke høre om hvor slitsomt hun har det med sine barn.. sikkert egoistisk av meg, men det får bare være..
 
Bra tråd, passer fint for meg. Er veldig bitter om dagen. Det popper opp unger og gravidmager overalt, føles som vi er eneste uten barn. Kjører meg selv ned i grøfta enkelte dager :( og så kommer vinteren nå, den er definitivt tyngst mht prøving.. Måtte det klaffe for oss alle snart ❤

♡♡♡
Sender en god klem ♡

Er så nedfor for tiden at jeg nesten vil kalle meg mentalt ustabil (men ikke som medisinsk diagnose altså..haha :p )...
Men jeg gråter rett som det er og blir rasende på sambo når han ikke gjør slik jeg tenker han burde.. Knekker mitt eget selvbilde mer og mer hver dag, tenker jeg må være totalt "bortkastet" som ikke klarer å gi han et barn en gang..
Jeg har i over en måned ikke tatt kontakt med en veldig god venninne fordi jeg bare orker ikke høre om hvor slitsomt hun har det med sine barn.. sikkert egoistisk av meg, men det får bare være..

Det er helt lov å være sånn innimellom. Ting er håpløst og fælt til tider... :/
 
Er bare så lei.. syns det kan komme en opptur i denne bitre prøvetiden snart :(
Helt enig!
Er på tur nedover nå kjenner jeg. Negative tester og kjennes ut som om tr er like rundt hjørnet. mister snart håpet helt.
Er så kjipt å hver mnd måtte "stille klokka" tilbake til null igjen!
 
Helt enig!
Er på tur nedover nå kjenner jeg. Negative tester og kjennes ut som om tr er like rundt hjørnet. mister snart håpet helt.
Er så kjipt å hver mnd måtte "stille klokka" tilbake til null igjen!
Er så dritt!!!
Har du lenge til ikm..?
Jeg aner ikke denne pp, skulle "slappe av" og derfor ikke tempe/bruke ELT, men så testet jeg likevel CD13-15 siden EL alltid kommer på CD14/15, men neida, ikke denne måneden... det hjelper heller ikke på humøret :p
 
Er kjempedritt!!!
Har Ikm i morgen... Men føler meg bare kvalm og uggen. Alle tre gangene jeg har vært gravid har jeg vært på do om natta helt fra noen dager etter el, men ikke noe nå. Det er jo klart en ørliten sjanse fortsatt siden ikm ikke er før i morgen, så vi må vel bare vente! Hater å vente!

Blir utrolig sliten av all denne testingen som ikke fører til noe!
 
Jeg har helt sluttet å bruke GT, kan liksågodt kaste penger i do, for tr kommer stormende til samme tid hver pp uansett... For jeg håper jo like hardt ved hver slik test, og blir like skuffet hver gang den stråler blendende mot meg etter 1minutt, 3 minutt, 5 minutt.. og så kaster jeg den, å stirre frem streker som ikke finnes orker jeg ikke :(
 
Da er du flink! Prøver også å vente, men vil jo så gjerne vite så tidlig som mulig.
Men du har rett i at man håper og håper og blir skuffa gang på gang!
Å stirre frem ønskestreker er ikke vits, enten er det hvitt eller så er det tydelig strek!
 
Er bare så lei.. syns det kan komme en opptur i denne bitre prøvetiden snart :(

Ja.. :(
Gruer meg så til gyn.. og gleder meg. Håper på å få noe svar ila de nærmeste to ukene på hva som er galt. Og håper det er enkelt! Jeg har virkelig ikke lyst til noe ivf og icsi (?)..
 
Ja.. :(
Gruer meg så til gyn.. og gleder meg. Håper på å få noe svar ila de nærmeste to ukene på hva som er galt. Og håper det er enkelt! Jeg har virkelig ikke lyst til noe ivf og icsi (?)..
Skjønner deg godt!
Jeg tenker det samme... satser på å få beskjeden "å ja, men se her, ta denne hormon-pillen, da vil spira sitte på første forsøk!" ;)
Mannen får helt åndenød av ivf og icsi, så håper å slippe...
 
Skjønner deg godt!
Jeg tenker det samme... satser på å få beskjeden "å ja, men se her, ta denne hormon-pillen, da vil spira sitte på første forsøk!" ;)
Mannen får helt åndenød av ivf og icsi, så håper å slippe...
Hormonpille som fiksa alt hadde vært toppers!
Hos oss det jeg som ikke ønsker å gå videre til ivf/icsi. Tror påkjenningene vil bli for store (altså enda større enn nå). Men vi får se. Skal prøve fram til jul på denne måten.
 
Hormonpille som fiksa alt hadde vært toppers!
Hos oss det jeg som ikke ønsker å gå videre til ivf/icsi. Tror påkjenningene vil bli for store (altså enda større enn nå). Men vi får se. Skal prøve fram til jul på denne måten.
Huff nei ønsker ikke jeg heller... men jeg er den eneste av oss som er barnløs så tror nok jeg har lettere for å "gå lenger" enn han.. men han blir med han også dersom vi må, såpass har han nå sagt i alle fall :)
 
Skjønner deg godt!
Jeg tenker det samme... satser på å få beskjeden "å ja, men se her, ta denne hormon-pillen, da vil spira sitte på første forsøk!" ;)
Mannen får helt åndenød av ivf og icsi, så håper å slippe...

Ikke sant. :p Håper på å gå derfra med hormonpiller uansett på onsdag :p
"Ting ser ikke såå alt for gærent ut, bare litt XX.. Ta litt piller neste pp, så blir det nok bra!"
 
Sutrer fordi jeg ikke vet om jeg har hatt EL. Fikk den nederste på tirsdag, men stoler ikke på kroppen..

ImageUploadedByBV Forum1474834182.760769.jpg


Sutrer også fordi vi måtte utsette IVF en liten uke på grunn av den mulige positive EL-testen :p

Og til slutt surter jeg litt fordi det er søndag og jobb imorgen. Heldigvis langhelg til helgen med fri fredag :D
 
Sutrer fordi jeg ikke vet om jeg har hatt EL. Fikk den nederste på tirsdag, men stoler ikke på kroppen..

Vis vedlegget 198919

Sutrer også fordi vi måtte utsette IVF en liten uke på grunn av den mulige positive EL-testen :p

Og til slutt surter jeg litt fordi det er søndag og jobb imorgen. Heldigvis langhelg til helgen med fri fredag :D
Langhelg er i alle fall digg! :-D
 
Back
Topp