"Sutretråden"

Takk for det :) blodprøver og sånn i første omgang, også ul på sykehuset :) har du kommet i gang?
Bare tatt en blodprøve (CD1), men skal få ul på sykehuset i slutten av november :) Har vært privat på ordinær ul, der jeg nevnte barnløshet, gyn mente alt "så ut som det skulle".. og mannen har testet svømmerne på privat klinikk, de skal i følge legen der klare oppgaven sin :-P

Bare tatt en blodprøve (CD1), men skal få ul på sykehuset i slutten av november :) Har vært privat på ordinær ul, der jeg nevnte barnløshet, gyn mente alt "så ut som det skulle".. og mannen har testet svømmerne på privat klinikk, de skal i følge legen der klare oppgaven sin :p
Dette har vi også gjort. Tatt ul og sædprøve som var helt i orden. Var dog i gjennom mange ul når jeg hadde exu, og alt så normalt ut. Forhåpentligvis har vi bare hatt uflaks. Men er jo fortvilende når tiden drar sånn ut. Hvor lenge har dere prøvd? Hatt noen sa/ma/exu?

Jeg er så lei at jeg ikke klarer å kjenne på glede når andre blir gravide lenger... Viser jo ikke dette, og det er sikkert fy-fy å si høyt, men jeg kjenner faktisk ikke glede :eek:
Jeg er så enig. Føler meg som en bitter drittkjerring da, men det får så være. Vi er da bare mennesker :)

Dette har vi også gjort. Tatt ul og sædprøve som var helt i orden. Var dog i gjennom mange ul når jeg hadde exu, og alt så normalt ut. Forhåpentligvis har vi bare hatt uflaks. Men er jo fortvilende når tiden drar sånn ut. Hvor lenge har dere prøvd? Hatt noen sa/ma/exu?
Vi har vært prøvere siden sommeren 2015, og ingen sa/ma/exu.. så her må det nok være noe hakkede gale ???

På tide vi får litt flaks vi slitere nå :) I stede for å dele ut spirene på "one night stands" som da gjør at spiren blir 'uflaks' i stede for et 'inderlig, etterlengtet ønske'.....

Vi har vært prøvere siden sommeren 2015, og ingen sa/ma/exu.. så her må det nok være noe hakkede gale ???

På tide vi får litt flaks vi slitere nå :) I stede for å dele ut spirene på "one night stands" som da gjør at spiren blir 'uflaks' i stede for et 'inderlig, etterlengtet ønske'.....
Da har vi prøvd ca like lenge, 13 måneder her. Trenger ikke være noe galt, men forstår godt frustrasjonen din! Bra du får utredning nå, hvor gamle er dere? Jeg er så enig, orker faktisk ikke høre om folk som har "uhell". Hvis alt er fint med deg på ul og han har fin sædprøve har dere helt sikkert bare hatt uflaks. Mitt råd er å gi litt faen, klaffet for oss etter 8 måneder, hvor vi ikke tenkte på prøving, festet gjorde vi og, drakk alkohol dpo siden jeg følte det var bortkastet å leve som geavid når ingenting skjedde. Da klaffer det gitt, selv om det endte med exu så ble det jo en befrukting av det. Nå sist klaffet det i pp 1 etter exu med bare en eggleder, samme greiene da. Tenkte ikke på prøving, bare lot det som skjer skje. Vi måtte ha prøvepause pga jeg fikk cellegift før det hele endte med operasjon, så når vi endelig droppet kondomen gikk det visst. Men endte med tidlig sa da :/ men men. Har vært langt nede disse dagene. Men kravler meg sakte men sikkert opp igjen :)

Da har vi prøvd ca like lenge, 13 måneder her. Trenger ikke være noe galt, men forstår godt frustrasjonen din! Bra du får utredning nå, hvor gamle er dere? Jeg er så enig, orker faktisk ikke høre om folk som har "uhell". Hvis alt er fint med deg på ul og han har fin sædprøve har dere helt sikkert bare hatt uflaks. Mitt råd er å gi litt faen, klaffet for oss etter 8 måneder, hvor vi ikke tenkte på prøving, festet gjorde vi og, drakk alkohol dpo siden jeg følte det var bortkastet å leve som geavid når ingenting skjedde. Da klaffer det gitt, selv om det endte med exu så ble det jo en befrukting av det. Nå sist klaffet det i pp 1 etter exu med bare en eggleder, samme greiene da. Tenkte ikke på prøving, bare lot det som skjer skje. Vi måtte ha prøvepause pga jeg fikk cellegift før det hele endte med operasjon, så når vi endelig droppet kondomen gikk det visst. Men endte med tidlig sa da :/ men men. Har vært langt nede disse dagene. Men kravler meg sakte men sikkert opp igjen :)
Jeg er 29 og han 31... så burde fremdeles være håp :-P
Første halvåret brydde vi oss fint lite om prøvingen, da trodde begge at det kom til å være klaff på 1-2 måneder... men når vi bikka nyttår, da begynte jeg å teste etter EL og slikt..

Hvor gamle er dere? (Antar du er født i 91 basert på nick ;) )

Jeg er 29 og han 31... så burde fremdeles være håp :p
Første halvåret brydde vi oss fint lite om prøvingen, da trodde begge at det kom til å være klaff på 1-2 måneder... men når vi bikka nyttår, da begynte jeg å teste etter EL og slikt..

Hvor gamle er dere? (Antar du er født i 91 basert på nick ;) )
vi er 25 og 27 :) er frustrerende når det drar sånn ut :/ skjønner veldig godt hvor vondt det er. Man føler seg nesten litt mislykket, noe som burde være så enkelt og naturlig er liksom så vanskelig og altoppslukende :/

vi er 25 og 27 :) er frustrerende når det drar sånn ut :/ skjønner veldig godt hvor vondt det er. Man føler seg nesten litt mislykket, noe som burde være så enkelt og naturlig er liksom så vanskelig og altoppslukende :/
Forferdelig å føle seg så mislykket ja :(
Han har et barn fra før, så jeg får være bonusmamma i alle fall :)
Men ønsker så inderlig å få lov til å bære fram et eget barn.....
*håpe håpe håpe*

Melder meg inn her til dere jeg. Kjenner jeg blir mer og mer bitter. Og oppgitt over "ferskingene" som styrer og stresser etter 1 og 2 pp. Huff, jeg har vel vært der selv. Starter såvidt med litt utredning nå, godt å vite jeg får litt hjelp. Er jo ikke sikkert det er noe galt med meg, men etter en exu og en tidlig sa nå nettopp kjenner jeg at trenger å bli undersøkt litt siden vi startet prøvingen for 13 måneder siden..

Velkommen hit! Synd å se deg her, egentlig.. ikke at jeg ikke vil ha deg med i tråden, men du skulle jo egentlig vært gravid :( Det er urettferdig...
Sender mange gode tanker ♡ Krysser fingrene for at det ikke er noe galt, og at det neste gang blir terminspire..

Veldig mye å tenke på for tiden. Mye styr med ALT. Blæææh...!!

Må bare rose helsevesenet litt. Jeg var hos legen på onsdag og fikk ordnet med henvisning for litt utredning. Allerede i dag dumpet et brev ned i postkassen med time allerede i starten av november. Må si det gikk fort, så for meg at det skulle ta flere måneder jeg :o Legen var i midlertidig nesten sikker på at dette kom vi til å klare selv innen kort tid, men hun syns det var fint å komme i gang likevel siden det har gått ett år nå. (Hatt en exu og en sa i løpet av denne tiden) :) Er beroligende å vite at det er hjelp og få! Ser fram til timen :)

Må bare rose helsevesenet litt. Jeg var hos legen på onsdag og fikk ordnet med henvisning for litt utredning. Allerede i dag dumpet et brev ned i postkassen med time allerede i starten av november. Må si det gikk fort, så for meg at det skulle ta flere måneder jeg :o Legen var i midlertidig nesten sikker på at dette kom vi til å klare selv innen kort tid, men hun syns det var fint å komme i gang likevel siden det har gått ett år nå. (Hatt en exu og en sa i løpet av denne tiden) :) Er beroligende å vite at det er hjelp og få! Ser fram til timen :)

Så kjapt du fikk time og slikt! Jeg fikk svar veldig fort jeg og, men tror det tok lengre tid før jeg fikk en faktisk time. :p Og blitt "dytta" på noen ganger.. time om under to uker - skulle egentlig ha i midten av august :p

Tr. Igjen. Selvsagt. Ser frem til time hos gyn bare. Dette blir ikke å gå av seg selv .

Midt oppi en ny knekk, og kjenner det virkelig krever innsats å holde maska i hverdagen. I helgen var vi i en sammenkomst med sambo sin familie da plutselig en annen slektning av sambo dukket uforventet opp med sitt nyfødte barn... jeg var så uforberedt på dette at jeg gikk helt i lås, klarte ikke samle meg, fikk så inderlig min egen mislykkethet servert midt i ansiktet.. Alle flokket seg så klarte rundt barnevognen, men jeg klarte ikke se på barnet en gang, ble helt svimmel av tanken... ønsket meg bare bort fra hele situasjonen..
Så klart, hyggelig for dem, og jeg aner jo ikke om de prøvde lenge, men de HAR et nyfødt barn, jeg blir bare mer og mer sikker på at det toget er gått for min del :(
Og det gjør så vondt!! Det et så grusomt å kjenne på denne syke bitterheten!

Så vondt å lese, for jeg vet hvordan du har det! Det er ikke bra å få sånne overraskelser helt uforberedt når man selv er i helt morsatt situasjon.
Og man blir dobbelt fortvila, både fordi man ikke får til det de har fått til og fordi man ikke klarer å styre disse følelsene!

Men ikke gi opp selv om du fikk en knekk nå!
Håper du får det bedre veldig snart!

Back
Topp