"Sutretråden"

Negativ test....:banghead:
mensen er nesten ei uke på overtid :hungover:
Vondt i rygg og mage og humøret er helt "blæh" :wtf:



Måtte dessverre klage litt nå, men prøver egentlig hardt å være positiv....:rolleyes:
 
Må bare rose helsevesenet litt. Jeg var hos legen på onsdag og fikk ordnet med henvisning for litt utredning. Allerede i dag dumpet et brev ned i postkassen med time allerede i starten av november. Må si det gikk fort, så for meg at det skulle ta flere måneder jeg :eek: Legen var i midlertidig nesten sikker på at dette kom vi til å klare selv innen kort tid, men hun syns det var fint å komme i gang likevel siden det har gått ett år nå. (Hatt en exu og en sa i løpet av denne tiden) :) Er beroligende å vite at det er hjelp og få! Ser fram til timen :)

Hvor i landet hører du til? Jeg var hos fastlegen i november. Fikk beskjed om at gynekologen han henviste til ikke hadde så lang ventetid, men ikke fått time før i midten av mars [emoji20]
 
Når kan man teste med g-test etter EL ? årh.. fikk så mye håp igjen da EL-testen var positiv så redd det ikke skal klaffe denne gangen :/
 
Melder meg inn her med dere..NÅ er jeg lei!:banghead:
Prøvd over 1 år , har partner av samme kjønn.så vi går igjennom inseminasjon med donor.
Hadde sist inseminasjon i august, påvist celleforandringer, inn til vevsprøve, operert livmorhalsen nå! (22des.)
Når skal det gå oppover?:banghead:
Føler alt har stoppet opp..:sad010
 
Snoker litt på dere. Sender masse babystøv ♡♡
Hva betyr exu?
Svangerskap utenfor livmor :)
Når kan man teste med g-test etter EL ? årh.. fikk så mye håp igjen da EL-testen var positiv så redd det ikke skal klaffe denne gangen :/
Tidligst? 8 dpo. Men jeg fikk ikke positiv før 11 dpo. Som regel bortkastet å teste før 10 dager etter...
Lykke til ♡
 
Snoker litt på dere. Sender masse babystøv ♡♡

Svangerskap utenfor livmor :)

Tidligst? 8 dpo. Men jeg fikk ikke positiv før 11 dpo. Som regel bortkastet å teste før 10 dager etter...
Lykke til ♡

Ååå, du er såå heldig <3 kos at du tenker på oss og sender babystøv da :)
 
Buhu. 5 dager forsinka så kom tr :( møkkalei nu. Kan d ikke bare klaffe og holde seg i 9 mnd.
 
Takk for klemmer. <3
Skulle bare såå ønske det gikk an å bestemme seg for en pausemåned eller to i prøvinga, men deg er umulig for tankene går ikke an å få bort uansett.
Men kjenner jeg er så sliten av alle tankene rundt prøving.
Jeg var til gynekolog og tok blodprøver og innvendig ul, alt så fint ut. Men mannen er ikke klar for å teste sædkvaliteten, han vil vente... han kan ikke forklare hvorfor, men tror han er redd for å ta det skrittet stakkars. Kanskje redd for at de faktisk skal finne noe galt? Jeg kan ikke presse han heller, må gi han tid til å venne seg til tanken på å få sjekket seg... men kjære Gud, gi meg tålmodighet...
Samtidig er det ikke sånn hast for meg heller at han får sjekket riktig ennå, fordi jeg tror og håper jeg blir gravid snart. Og har ikke helt mot til å gå i gang med den prosessen det Evt måtte innebære dersom de faktisk må hjelpe oss.
Takk for klemmer. <3
Skulle bare såå ønske det gikk an å bestemme seg for en pausemåned eller to i prøvinga, men deg er umulig for tankene går ikke an å få bort uansett.
Men kjenner jeg er så sliten av alle tankene rundt prøving.
Jeg var til gynekolog og tok blodprøver og innvendig ul, alt så fint ut. Men mannen er ikke klar for å teste sædkvaliteten, han vil vente... han kan ikke forklare hvorfor, men tror han er redd for å ta det skrittet stakkars. Kanskje redd for at de faktisk skal finne noe galt? Jeg kan ikke presse han heller, må gi han tid til å venne seg til tanken på å få sjekket seg... men kjære Gud, gi meg tålmodighet...
Samtidig er det ikke sånn hast for meg heller at han får sjekket riktig ennå, fordi jeg tror og håper jeg blir gravid snart. Og har ikke helt mot til å gå i gang med den prosessen det Evt måtte innebære dersom de faktisk må hjelpe oss.

Om dere ikke har gjort det ennå (det har dere sikkert da) ville jeg bare tipse om at jordmorbutikken selger hjemmetest for sædkvalitet.
Kanskje det er noe før evt lege, blir jo plutselig mye mer offentlig når man må utlevere seg slik på et legekontor, ikke alle som er like komfortable med det desverre :(
 
Hva gjør dere for å komme dere gjennom tunge perioder? Syns det er så tung i mens-perioden. Er bare trist og lei.
 
Tanta kom for fullt i dag.. på cd 25! :-(
Pp15 neste...
 
Hva gjør dere for å komme dere gjennom tunge perioder? Syns det er så tung i mens-perioden. Er bare trist og lei.
Har begynt å trene. Før tenkte jeg at jeg ville jo bli gravid så det var ikke så nøye, men nå trener jeg og tenker på at hvis jeg ikke blir gravid så skal jeg i hvertfall prøve å se bra ut. Og blir jeg gravid så er det jo ingenting som er bedre enn at jeg har trent og har mer energi.

I tillegg til trening så har jeg litt ekstra helgekos når det er mensentid:p

Får prøve å ha fokus på alt som er bra i livet utenom graviditet og babyer. Ikke så lett alltid men.. :-/
 
Har begynt å trene. Før tenkte jeg at jeg ville jo bli gravid så det var ikke så nøye, men nå trener jeg og tenker på at hvis jeg ikke blir gravid så skal jeg i hvertfall prøve å se bra ut. Og blir jeg gravid så er det jo ingenting som er bedre enn at jeg har trent og har mer energi.

I tillegg til trening så har jeg litt ekstra helgekos når det er mensentid:p

Får prøve å ha fokus på alt som er bra i livet utenom graviditet og babyer. Ikke så lett alltid men.. :-/

Jeg pleier å trene, men kjenner meg litt i følelsen. Har liksom ikke kjøpt nye klær fordi "de vil jo ikke passe når jeg blir gravid"...

Prøver å holde meg opptatt, men er ikke så lett.
 
Jeg pleier å trene, men kjenner meg litt i følelsen. Har liksom ikke kjøpt nye klær fordi "de vil jo ikke passe når jeg blir gravid"...

Prøver å holde meg opptatt, men er ikke så lett.
Man blir jo påminnet det hele tiden.. enten så spør folk eller så får man vite om bekjente og venner som skal ha små. For 14 dager siden fikk jeg vite om 7 stk på en dag. Ble noen tårer den kvelden.. :-/

Fikk ikke tak i letrozol på apoteket i helga. Var rett før jeg skrek til dama i skranken - men skjønner du at jeg ikke får eggløsning og ikke blir gravid når du ikke kan ordne meg disse pillene?!!! Wræææl....
 
Man blir jo påminnet det hele tiden.. enten så spør folk eller så får man vite om bekjente og venner som skal ha små. For 14 dager siden fikk jeg vite om 7 stk på en dag. Ble noen tårer den kvelden.. :-/

Fikk ikke tak i letrozol på apoteket i helga. Var rett før jeg skrek til dama i skranken - men skjønner du at jeg ikke får eggløsning og ikke blir gravid når du ikke kan ordne meg disse pillene?!!! Wræææl....

Oi, 7 på en dag. Det var mange. Er vanskelig å glede seg på vegne av andre når alt jeg vil er å bli gravid selv. Og etterpå føler jeg meg lei fordi jeg ikke klarer å være glad på andres vegne.
 
Sutrer over at jeg er lei av å vente på tr!! Kom igjen nå sånn at jeg kan begynne på ny pp!!
 
Denne mnd er det 24mnd siden vi startet å prøve og 3pp med femar.. 1pp med femar fikk jeg EL, men 2 og 3pp ikke snakk om :( Blir helt knekt.. kroppen min vil tydeligvis ikke samarbeide :/ gjør så vondt :(
 
Back
Topp