"Sutretråden"

Noen som har opplevd å ha sa 2 ganger på rad? Altså 1 gang per mnd. Eller kan det rett å slett være rester??
 
Lurer på om det er rester fra forrige mnd eller nytt sa her da :( blir så skuffa og sint når tr kom igjen. Har mest lyst til å gå babybutikker og se på babyting. Men kan jo ikke det da.
 
Åå jeg har lyst til å skrike og rope. LIvet er så urettferdig. I fjor vinter mista jeg tvillinger, nu i oktober mista jeg igjen, også skjedde det samme i nov mnd. også sier jm og legen at det mest sannsynlig var tvillinger igjen. Ikke nok med det, så har jeg en venn som er gravid igjen og ikke burde bli gravid pga. medisinske årsaker, og enda en venn som venter igjen, og denne gangen tvillinger, hun som ikke ville ha barn engang, ville egentlig ta abort. selvfølgelig er det hyggelig for deres vegne, men bittersøtt. :( :(
 
:laughing001
Åå jeg har lyst til å skrike og rope. LIvet er så urettferdig. I fjor vinter mista jeg tvillinger, nu i oktober mista jeg igjen, også skjedde det samme i nov mnd. også sier jm og legen at det mest sannsynlig var tvillinger igjen. Ikke nok med det, så har jeg en venn som er gravid igjen og ikke burde bli gravid pga. medisinske årsaker, og enda en venn som venter igjen, og denne gangen tvillinger, hun som ikke ville ha barn engang, ville egentlig ta abort. selvfølgelig er det hyggelig for deres vegne, men bittersøtt. :( :(

Kan bare tenke meg hvordan du har det :( Er selv i PP 19, men i motsetning til deg har jeg aldri blitt gravid. Livet er så urettferdig, skulle vært like lett for alle å bli gravid og få baby! Sender deg en god klem:happy:
 
:laughing001

Kan bare tenke meg hvordan du har det :( Er selv i PP 19, men i motsetning til deg har jeg aldri blitt gravid. Livet er så urettferdig, skulle vært like lett for alle å bli gravid og få baby! Sender deg en god klem:happy:

Takk og like så:) er så frustrende, vi er gift og har alt i orden. Mens de venninnene mine har økonomiske problemer, medisinske problemer og barnefaren gir faen. vil så gjerne være glad for deres vegne, men har mest lyst til å blokkere dem og unngå dem. Vi har prøvd i snart 2 år nu, og før det har vi brukt prevesjonsmidler i over 10 år, for å ikke bli gravide. Men når vi vil bli gravide, og slutter med pillene, så blir man ikke det. Vært til sjekk, alt ok med han og meg. Men allikevel, så fortsetter jeg å miste :/ *sint, frustrert, oppgitt, lei, humørsvinginger fra h...* og tror det værste er at min mann er bortreist i 1 mnd. nu og sitter midt i eggløsningsperioden.
 
Takk og like så:) er så frustrende, vi er gift og har alt i orden. Mens de venninnene mine har økonomiske problemer, medisinske problemer og barnefaren gir faen. vil så gjerne være glad for deres vegne, men har mest lyst til å blokkere dem og unngå dem. Vi har prøvd i snart 2 år nu, og før det har vi brukt prevesjonsmidler i over 10 år, for å ikke bli gravide. Men når vi vil bli gravide, og slutter med pillene, så blir man ikke det. Vært til sjekk, alt ok med han og meg. Men allikevel, så fortsetter jeg å miste :/ *sint, frustrert, oppgitt, lei, humørsvinginger fra h...* og tror det værste er at min mann er bortreist i 1 mnd. nu og sitter midt i eggløsningsperioden.

Forstår godt du vil skrike, hyle og rope, det er så urettferdig :mad: De har ikke funnet noe feil med oss heller, men har fått beskjed om å fortsette å prøve frem til neste høst før vi får noe hjelp... Har også en mann som reiser litt mer jobb, så frustrerende når han reiser bort når jeg har eggløsning :( Husk å gjør det som er best for deg, trenger du en pause fra de gravide vennene dine så gjør du det i en periode! Bare du vet hva som er riktig for deg:Heartred
 
Åå jeg har lyst til å skrike og rope. LIvet er så urettferdig. I fjor vinter mista jeg tvillinger, nu i oktober mista jeg igjen, også skjedde det samme i nov mnd. også sier jm og legen at det mest sannsynlig var tvillinger igjen. Ikke nok med det, så har jeg en venn som er gravid igjen og ikke burde bli gravid pga. medisinske årsaker, og enda en venn som venter igjen, og denne gangen tvillinger, hun som ikke ville ha barn engang, ville egentlig ta abort. selvfølgelig er det hyggelig for deres vegne, men bittersøtt. :( :(
Så enig med deg! Er så urettferdig!! Har selv 3 SA og 1 exu i år. Den ene gangen med tvillinger. Møkk og f*en!! Er lov å kjenne på bitterheten inni mellom ❤️
En dag er det vår tur :)
 
Forstår godt du vil skrike, hyle og rope, det er så urettferdig :mad: De har ikke funnet noe feil med oss heller, men har fått beskjed om å fortsette å prøve frem til neste høst før vi får noe hjelp... Har også en mann som reiser litt mer jobb, så frustrerende når han reiser bort når jeg har eggløsning :( Husk å gjør det som er best for deg, trenger du en pause fra de gravide vennene dine så gjør du det i en periode! Bare du vet hva som er riktig for deg:Heartred

Ja men virker som om alle rundt meg blir gravide. Teller i hvertfall 7 stk. på 1 år samtidig.
 
Så enig med deg! Er så urettferdig!! Har selv 3 SA og 1 exu i år. Den ene gangen med tvillinger. Møkk og f*en!! Er lov å kjenne på bitterheten inni mellom ❤️
En dag er det vår tur :)

Ja håper den dagen kommer neste år. Hadde vært en fin julegave, bursdagsgave o.l. Har liksom alt klart, navn, hva slags vogn, barnesete osv. jeg vil ha. Enda mer frustrende er det når folk hele tiden spør, har du barn, når skal dere få barn, er det ikke på tide med barn - klokken tikker liksom. Hadde en plan om at jeg ville være gift, ha unger når jeg var 24-26 år gammel, så nu ligger jeg på etterskudd. Blir rund tall neste år på denne tiden. Får håpe det blir som de historiene man hører, folk gir opp, skal adoptere, så blir de tvilling gravide.
 
Det er ingen som vet at vi prøver, har ikke fortalt det til noen. 4 januar har vi time i Porsgrunn! Med time kl 8 og 4 timer med reisevei er vi avhengig av litt hjelp til frøkna jeg har fra før. Nå har vi akkurat fått vite at min far har kreft.... Og det føles så feil å starte karusellen i Porsgrunn.. Det føles feil å gå bak ryggen på foreldrene mine, lyve om hvorfor vi tenger barnepass, men det føles ikke noe godt å fortelle hva vi driver med heller. Tror rett og slett vi må flytte timen til ting er litt mer avklart med pappa. Håper de har forståelse for det i Porsgrunn. Jeg vil så gjerne være der for han, ha tid og mulighet til å kjøre de hvis det trengs og ha energi til å hjelpe til. Sist jeg var gravid var jeg ganske så dårlig hele veien, gikk bare opp 1 kg i løpet av svangerskapet. Og nå vil jeg være en støtte, ikke en byrde. Men på den andre siden vil vi jo ha en liten spire! Jeg tror bare vi må utsette det litt.... Få hodet over vannet igjen, sikker ikke lett å bli gravid hellet når ting er sånn som de er.
 
Første pausemåned er straks over...kjenner mensmurringene og gruer meg sykt til hver gang jeg må på do. Bare venter på å se det fæle røde på papiret...og så være tilbake på null...igjen!
HATER dette!!!! Virkelig!
 
Back
Topp