Jeg er så fortvilet. Babyen min på 4 mnd er altså så sutrete HELE tiden. Våkner hver 2 time på natten og drikker 30-40 ML....Føler meg som verdens verste mamma, men jeg er så sliten av lite søvn og ikke fornøyd baby...
. Vi fikk en trøblete start, og ammingen gikk rett vest etter 3,5 mnd. Hun har vært en håndfull baby siden start, men det har hatt sine grunner. Kort tungebånd, melkeproteinallergi = MYE luft i magen og KISS. Dette førte til at jeg fikk brystbetennelser pga fordårlig tømming av bryst og til slutt resulterte til for lite melk. Hun spiste lite og ofte når jeg ammet, og jeg merket at det stresset meg siden hun virket aldri fornøyd og vekten begnte stagnere. Gikk derfor over til å gi min melk på flaske for å kontrollere inntak og hun var ingen storspiser, men la på seg eter sin vektkurve.. Så gikk jeg over til MME da melken tok slutt, og hun har aldri spist det som er anvist på pakning. Hun spiser hver 2 -3 time og drikker 60-80 ml (sjeldent 90 ml). Er ikke dette lite?? Hun vil jo ikke ha mer og brekker seg hvis jeg prøver å gi fleere ganger, så tyelig at hun er mett. Skal sies at hun legger på seg riktig, veier nå 6320 gram og er 4 mnd og 3 dager. Veide 3.2 ved fødsel.
Hvorfor sover hun så dårlig og er så sutrete?