I dag hadde jeg en sær legetime. Legen min gikk nylig ut i permisjon, så jeg fikk time hos en annen lege på senteret. Han virka så usikker og lite vandt til å håndtere svangerskap
han innrømte i hvert fall at han ikke hadde full kontroll, og da syns jeg for såvidt det er greit. BT var noe forhøyet (det har vært stabilt helt frem til nå) og jeg hadde skyhøy puls (98..
) blant annet, så han måtte ringe føden mens jeg var der. Føden ville ha meg tilbake hos legen om to dager for nye prøver (jippi, tar bare en time å komme seg bort etter at vi flyttet), for så å vurdere om jeg må ta turen for kontroll på Ullevål. Jeg stresser ikke, men syns ikke det var direkte gøy å høre at "oi, dette er ganske ille", for å så bare bli sendt hjem med beskjed om å holde senga. Sa at jeg må gå et stykke for å komme til toget, og fikk da beskjed om at jeg må kjøre eller ta taxi den strekningen fremover, og det har jeg ikke mulighet til. Han glemte til og med å ta symfysemål, jeg som var så nysgjerrig.
Så her ligger jeg på sofaen da, og lurer på hva føden mente når de sa jeg skulle ringe om jeg ble verre, for jeg føler meg ikke så bra generelt. Blodtrykket mitt har jeg ikke kontroll på selv liksom. Har egentlig ingen spørsmål, måtte bare få ut litt frustrasjon, haha
syns det er litt rart at de sender usikre gravide damer hjem for å "slappe av" etter å ha sagt at noe tydeligvis ikke er som det skal.
Så her ligger jeg på sofaen da, og lurer på hva føden mente når de sa jeg skulle ringe om jeg ble verre, for jeg føler meg ikke så bra generelt. Blodtrykket mitt har jeg ikke kontroll på selv liksom. Har egentlig ingen spørsmål, måtte bare få ut litt frustrasjon, haha