Bambi88
Forelsket i forumet
Det går nok bra å ta sånne tabletterFikk ikke ta de med de to første heller. Jeg har reflukssykdom så jeg sliter mye. Kanskje jeg bare skal ta de resten nå da.
Jeg sliter masse nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går nok bra å ta sånne tabletterFikk ikke ta de med de to første heller. Jeg har reflukssykdom så jeg sliter mye. Kanskje jeg bare skal ta de resten nå da.
Det er ganske ille her og. Uansett om jeg spiser eller ikke.Det går nok bra å ta sånne tabletter
Jeg sliter masse nåuff
Er bare nexium som funker her. Må bare vente til mini er ute tror jeg.Kjedelighar du vært på apoteket å hørt om det er noe du kan ta for det?
Fikk beskjed av legen at nexium var ok i terapeutiske doser. Reflux sykdom her ogsåFikk ikke ta de med de to første heller. Jeg har reflukssykdom så jeg sliter mye. Kanskje jeg bare skal ta de resten nå da.
Kanskje jeg må snakke med legen igjen.Fikk beskjed av legen at nexium var ok i terapeutiske doser. Reflux sykdom her også![]()
Å gå med reflux er jo ikke bra. Jeg får sår og betennelse av syra hvis jeg ikke tar medisiner og nexium er det eneste som fungerer.Kanskje jeg må snakke med legen igjen.
Med hun jeg har på tre våknet jeg ofte av at jeg ikke fikk puste, for jeg hadde magesyre i luftrøret. Det var helt grusomt. Trodde jeg skulle dø hver gang.Å gå med reflux er jo ikke bra. Jeg får sår og betennelse av syra hvis jeg ikke tar medisiner og nexium er det eneste som fungerer.
Det er så grusomt!!!:/ får du ikke operasjon?:/Med hun jeg har på tre våknet jeg ofte av at jeg ikke fikk puste, for jeg hadde magesyre i luftrøret. Det var helt grusomt. Trodde jeg skulle dø hver gang.
Vil ikke ha. Min bror fikk, men han angrer masseDet er så grusomt!!!:/ får du ikke operasjon?:/
Jeg fikk ikke på grunn av dysphagi:/ men nexiumen funker felaVil ikke ha. Min bror fikk, men han angrer masse
Nexium fungerer veldig fint her og, så jeg føler ikke det store behovet når jeg ikke er gravidJeg fikk ikke på grunn av dysphagi:/ men nexiumen funker fela![]()