Sure oppstøt

Jeg har slitt i mange år med halsbrann pga dårlig lukkemuskel, så er enda være nå, men jeg la om kosten for flere år siden og unngår å spise ting som trigger. Jeg har prøvd omtrent alt i har på apoteket, Gaviscon tabbelett og flytende er veldig lindrene nå, Redufluk ble jeg kvalm av...

Harhørst at det skal hjelpe med en slurk lake fra syltagurk, men jeg hater syltagurk, så har aldri prøvd ;-) Men jeg tar av og til en ts potetmel i litt vann og hiver det i meg, det hjelper og er litt mer naturlig :-)

Mandlar, love hearts og gaviscone :)

Fikk ikke ta de med de to første heller. Jeg har reflukssykdom så jeg sliter mye. Kanskje jeg bare skal ta de resten nå da.
Fikk beskjed av legen at nexium var ok i terapeutiske doser. Reflux sykdom her også:(

Kanskje jeg må snakke med legen igjen.
Å gå med reflux er jo ikke bra. Jeg får sår og betennelse av syra hvis jeg ikke tar medisiner og nexium er det eneste som fungerer.

Å gå med reflux er jo ikke bra. Jeg får sår og betennelse av syra hvis jeg ikke tar medisiner og nexium er det eneste som fungerer.
Med hun jeg har på tre våknet jeg ofte av at jeg ikke fikk puste, for jeg hadde magesyre i luftrøret. Det var helt grusomt. Trodde jeg skulle dø hver gang.

Med hun jeg har på tre våknet jeg ofte av at jeg ikke fikk puste, for jeg hadde magesyre i luftrøret. Det var helt grusomt. Trodde jeg skulle dø hver gang.
Det er så grusomt!!!:/ får du ikke operasjon?:/

Back
Topp