I forrige graviditet gikk jeg opp godt over 30 kg, og jeg veide 103 kg når jeg gikk i fødsel. Jeg husker utrolig godt hvor tungt det var, både under graviditeten, men også etterpå. Vonde knær og vond rygg, lite overskudd og en stor mistrivsel i egen kropp. Denne gangen nekter jeg å la det samme skje igjen. Ikke fordi det handler om antall kilo, men fordi det er særlig viktig at jeg holder meg sprekest mulig denne gangen. Ikke bare har jeg en mageboer å ta hensyn til, men jeg har en aktiv og vilter 2-åring som jeg vil ha overskudd og energi til. Jeg vil være en sporty og leken mamma under graviditeten, og jeg vil ha overskudd og energi til begge to etter fødsel.
Jeg har verdens beste motivasjon for å unngå unødvendig vektoppgang, og vil bruke denne tråden som en slags inspirasjon/motivasjon. Hvis det er flere som tenker som meg, hiv dere med! Her kan vi poste bilder av gode, sunne frokoster, dele oppskrifter og tips, og skryte litt av oss selv når vi har tatt gode valg for egen helse!
Jeg har verdens beste motivasjon for å unngå unødvendig vektoppgang, og vil bruke denne tråden som en slags inspirasjon/motivasjon. Hvis det er flere som tenker som meg, hiv dere med! Her kan vi poste bilder av gode, sunne frokoster, dele oppskrifter og tips, og skryte litt av oss selv når vi har tatt gode valg for egen helse!