Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syntes jeg blir mye fortere mett jeg.. Også blir jeg ofte kvalm etter jeg har spist! Kommer etter en stund. Ikke så kvalm at jeg må spy, men uggen! Flere som har det sånn?? :/
Jeg blir kvalm etter jeg spiser frokost. Er i fin form på morgenen, men med en gang det kommer mat i magen, så blir jeg dårlig.. Rart?Jeg syntes jeg blir mye fortere mett jeg.. Også blir jeg ofte kvalm etter jeg har spist! Kommer etter en stund. Ikke så kvalm at jeg må spy, men uggen! Flere som har det sånn?? :/
Sikkert ikke siden vi er flere... Men jeg har lurt en del på detJeg blir kvalm etter jeg spiser frokost. Er i fin form på morgenen, men med en gang det kommer mat i magen, så blir jeg dårlig.. Rart?![]()
Huff, så slitsomt å være svimmel og kvalmSikkert ikke siden vi er flere... Men jeg har lurt en del på detjeg var ikke kvalm forje svangerskap, så har ingenting å sammenligne med!
jeg blir mer svimmel da jeg er sulten (å litt kvalm). Så kommer kvalmen mer etterpå..
Blir også mer kvalm avsløre mengder mat og av usunn mat (akkurat det er jo kanskje en fordel)![]()
Ja, vi får håpe detHuff, så slitsomt å være svimmel og kvalmvi får håpe der går over etter 12 uker
jeg har fått karbodilla, så her får det i poteter, ris og pasta..
Haha, ja er litt redd for vektaJa, vi får håpe deter gurselov ikke så kvalm at jeg spyr, så er jo ikke så ille
å alle dager er forskjellig
![]()
Glad ikke jeg har fått karbodillada hadde nok kiloene kommet rennende på meg
![]()
Ja!Jeg syntes jeg blir mye fortere mett jeg.. Også blir jeg ofte kvalm etter jeg har spist! Kommer etter en stund. Ikke så kvalm at jeg må spy, men uggen! Flere som har det sånn?? :/
Godt vi er flere